Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 Ser det er mange som sier mannen har ombestemt seg mtp antall barn som skal settes til verden. Er det noen som har blitt gravide mot mannen sin vilje? Hvordan gikk det? Anonymous poster hash: ebd9c...478
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Jeg har ikke gjort det, men jeg vurderer det. Alternativet er å gå fra ham, for jeg klarer ikke å leve resten av livet uten å få et barn til. Vet det er slemt, men tenker at det er bedre enn at de barna vi har fra før ska måtte vokse opp som skilsmissebarn. Og om han velger å forlate meg (noe jeg tviler på), så har jeg både økonomi og ressurser til å være "alene" med tre barn. I det minste blir barna da helsøsken. Vurderer du det selv, siden du spør? Anonymous poster hash: 5d47c...f2a
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 Jeg vurderer å gjøre det med første mann jeg treffer på. Ønsker meg barn og tiden går, ikke så mange alternativ. Har alltid ment at man skal være to og gjøre det på en ordentlig måte, trygt forhold. Men, det har ikke fungert. Så nå vurderer jeg å gjøre det på den mindre fine måten... dessverre.... ikke slik jeg ønsket det skulle bli. Anonymous poster hash: ef9c8...ada
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #4 Skrevet 19. januar 2014 Jeg vurderer å gjøre det med første mann jeg treffer på. Ønsker meg barn og tiden går, ikke så mange alternativ. Har alltid ment at man skal være to og gjøre det på en ordentlig måte, trygt forhold. Men, det har ikke fungert. Så nå vurderer jeg å gjøre det på den mindre fine måten... dessverre.... ikke slik jeg ønsket det skulle bli. Anonymous poster hash: ef9c8...ada Du er jo bare blåst jo 👼 Anonymous poster hash: 1656b...61a
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #5 Skrevet 19. januar 2014 Jeg vurderer å gjøre det med første mann jeg treffer på. Ønsker meg barn og tiden går, ikke så mange alternativ. Har alltid ment at man skal være to og gjøre det på en ordentlig måte, trygt forhold. Men, det har ikke fungert. Så nå vurderer jeg å gjøre det på den mindre fine måten... dessverre.... ikke slik jeg ønsket det skulle bli. Anonymous poster hash: ef9c8...ada Men da reiser du til Danmark! Du kan virkelig ikke lure en hvilken som helst fremmed mann til å få barn med deg, bare fordi du vil ha barn. I ditt tilfelle tenker du jo kun på deg selv, og det er helt unødvendig, iom at det finnes andre måter å få barn på, som ikke innebærer at du må tvinge på en mann et barn han ikke vil ha. Anonymous poster hash: 5d47c...f2a
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #6 Skrevet 19. januar 2014 Ser det er mange som sier mannen har ombestemt seg mtp antall barn som skal settes til verden. Er det noen som har blitt gravide mot mannen sin vilje? Hvordan gikk det? Anonymous poster hash: ebd9c...478 Ja, det har jeg gjort. Jeg hadde et barn fra før på 7 år og mannen har jo aldri sagt noe på det de gangene jeg snakket om at jeg ville ha søsken til han snart. Men så ville han plutselig ikke ha barn allikevel, og sa at han ville vente minst 5 år. Dette syntes jeg var altfor lenge, og etter å ha tenkt på babyer døgnet rundt i mange måneder tok jeg ut spiralen. Men... Jeg hadde sagt til mannen at "til neste år skal vi ha baby" og at jeg kom til å ta ut spiralen den måneden. Jeg bare sa ikke fra da jeg hadde tatt den ut..... Mannen ble kjempeglad når han fant ut at jeg ble gravid og forguder den vesle dattera vår :-) Så her kan man vel si det endte bra :-) Anonymous poster hash: e1515...6b9
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #7 Skrevet 19. januar 2014 Jeg vurderer å gjøre det med første mann jeg treffer på. Ønsker meg barn og tiden går, ikke så mange alternativ. Har alltid ment at man skal være to og gjøre det på en ordentlig måte, trygt forhold. Men, det har ikke fungert. Så nå vurderer jeg å gjøre det på den mindre fine måten... dessverre.... ikke slik jeg ønsket det skulle bli. Anonymous poster hash: ef9c8...ada dette er noe av det verste!! Hva om mannen er gift? Har barn og familie? Da risikerer du mye mer enn du tror. Itillegg til at du ødelegger en hel familie samt for andre barn. Tenk deg om!! Dette er ikke veien å gå. Anonymous poster hash: 6840d...8de
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #8 Skrevet 20. januar 2014 # 3 her.... Jeg har alltid vært åpen om at jeg ikke bruker prevensjon og at jeg ønsker meg barn. Med å lure så mener jeg at jeg ikke kommer til å informere mannen om at jeg ikke bruker prevensjon uten at jeg blir spurt. Jeg har alltid vært den som har tatt ansvar for prevensjon. Heretter får det være opp til mannen å bruke kondom hvis han ikke ønsker barn. Det er det jeg mener med å "lure". Egentlig så er det ikke å lure noen, men skulle det da skje at en mann "ufrivillig" blir pappa så er det i så fall noe han selv burde ha passet på ift å ta ansvar for å bruke prevensjon selv. Jeg lyver ikke. Og jeg er ikke borti gifte eller samboende menn eller menn med kjærester. Hvis det så er det i så fall de som har løyet til meg. Sånn, nå har jeg forklart hva jeg legger i det. Da er det en ting jeg lurer på - hvorfor er mitt valg så mye verre enn om en gift dame lurer sin mann? Min oppfatning er at den man er gift med, den skal man kunne stole på, og de store valgene i et ekteskap de står man sammen om. Det å lure en ektefelle er i mine øyne verre enn å ikke presse en mer "tilfeldig" mann til å selv passe på at han bruker kondom. Eller? Anonymous poster hash: ef9c8...ada
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #9 Skrevet 20. januar 2014 Jeg har gjort det. Da mannen fikk vite at jeg var gravid ble han først veldig glad, men da han fikk vite at han var lurt ble det et sant h.... resten av svangerskapet. Tilliten var brutt og vi måtte jobbe oss gjennom det med god hjelp av terapauter. I dag er ungen 3 år og mannen har oppriktig tilgitt meg 300% og er såååå glad for at jeg tok styring Men som sagt, svangerskapet var ikke spesielt hyggelig. Anonymous poster hash: db562...3a9
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #10 Skrevet 20. januar 2014 Ja jeg gjorde det. Han stakk så fort han hørte at jeg var gravid men det var nok det beste uansett. Når barnet var 4 mnder så fant jeg en snill kjæreste som var flink med barn å livet smilte til meg igjen Når barnet var 6 mnder sendte jeg en sms til barnefaren å fortalte hvor god farsfigur kjæresten min var for barnet,å da tente han på alle plugger akkurat som forventet. Gjorde det jo for at han skulle bli intressert i å møte barnet sitt likevel å det funket. Nå er barnet vårt 2 år å han holder seg faktisk alltid til samværsavtalen. Men vi kommer nok aldri til å bli sammen igjen ettersom han ikke vil ha flere barn. Anonymous poster hash: 21efe...907
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #11 Skrevet 20. januar 2014 Jeg vurderer å gjøre det med første mann jeg treffer på. Ønsker meg barn og tiden går, ikke så mange alternativ. Har alltid ment at man skal være to og gjøre det på en ordentlig måte, trygt forhold. Men, det har ikke fungert. Så nå vurderer jeg å gjøre det på den mindre fine måten... dessverre.... ikke slik jeg ønsket det skulle bli. Anonymous poster hash: ef9c8...ada Du får ta eksen min da for han vil ha to barn til,å har ett fra før av Anonymous poster hash: 21efe...907
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #12 Skrevet 20. januar 2014 Jeg vurderer å gjøre det med første mann jeg treffer på. Ønsker meg barn og tiden går, ikke så mange alternativ. Har alltid ment at man skal være to og gjøre det på en ordentlig måte, trygt forhold. Men, det har ikke fungert. Så nå vurderer jeg å gjøre det på den mindre fine måten... dessverre.... ikke slik jeg ønsket det skulle bli. Anonymous poster hash: ef9c8...ada Du får ta eksen min da for han vil ha to barn til,å har ett fra før av Anonymous poster hash: 21efe...907 Er han noe å spare på ellers, da? Anonymous poster hash: ef9c8...ada
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #13 Skrevet 20. januar 2014 Jeg vurderer å gjøre det med første mann jeg treffer på. Ønsker meg barn og tiden går, ikke så mange alternativ. Har alltid ment at man skal være to og gjøre det på en ordentlig måte, trygt forhold. Men, det har ikke fungert. Så nå vurderer jeg å gjøre det på den mindre fine måten... dessverre.... ikke slik jeg ønsket det skulle bli. Anonymous poster hash: ef9c8...ada Dette er bare ikke greit! Hva skal du si til barnet ditt når det blir eldre da? Er det ikke bedre da å fortelle om det store ønsket ditt for å få han/henne, at du dro til Danmark? Jeg hadde samboer og ble uplanlagt gravid(fra min side også!!), det ble slutt og det har rett og vært noen tøffe år etter det ble slutt pga uenigheter rundt samvær, bosetting, økonomi, osv. Unner virkelig ingen andre det, men det er det som kommer til å skje når du velger å få barn med en som ikke vil ha barn, og i tillegg til en mann som aldri har hatt følelser for deg. Det er heller ingen menneskerett å få barn. Om du ikke finner mannen i ditt liv, reis til Danmark. Tenk deg om! Anonymous poster hash: 316b4...dc8
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #14 Skrevet 20. januar 2014 Jeg vurderer å gjøre det med første mann jeg treffer på. Ønsker meg barn og tiden går, ikke så mange alternativ. Har alltid ment at man skal være to og gjøre det på en ordentlig måte, trygt forhold. Men, det har ikke fungert. Så nå vurderer jeg å gjøre det på den mindre fine måten... dessverre.... ikke slik jeg ønsket det skulle bli. Anonymous poster hash: ef9c8...ada Du får ta eksen min da for han vil ha to barn til,å har ett fra før av Anonymous poster hash: 21efe...907 Er han noe å spare på ellers, da? Anonymous poster hash: ef9c8...ada Jaaa så absolutt Angrer på at det ble slutt mellom oss. Han er også skikkelig babysyk å venter bare på den rette Anonymous poster hash: 21efe...907
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #15 Skrevet 20. januar 2014 For en gjeng egosentriske idioter samlet på et og samme sted. Snakk om å være tett i pappen. Beklager altså, men seriøst?? I mitt hode er dette et svik av dimensjoner.. Og at noen av dere ler av det i etterkant er jo bare kvalmt. "Men han angrer ikke nå, blablabla".. Snakk om å umyndiggjøre partneren sin. Klart man ikke angrer når man har fått et barn man såklart elsker.. Men likevel. Anonymous poster hash: 022bc...208
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #16 Skrevet 20. januar 2014 Jeg vurderer å gjøre det med første mann jeg treffer på. Ønsker meg barn og tiden går, ikke så mange alternativ. Har alltid ment at man skal være to og gjøre det på en ordentlig måte, trygt forhold. Men, det har ikke fungert. Så nå vurderer jeg å gjøre det på den mindre fine måten... dessverre.... ikke slik jeg ønsket det skulle bli. Anonymous poster hash: ef9c8...ada dette er noe av det verste!! Hva om mannen er gift? Har barn og familie? Da risikerer du mye mer enn du tror. Itillegg til at du ødelegger en hel familie samt for andre barn. Tenk deg om!! Dette er ikke veien å gå. Anonymous poster hash: 6840d...8de om mannen er gift så har han seg selv å takke... ikke elskerinna sn feil... vakke som om at pølsa hans bare gikk inn i ho ved en "feil".. Anonymous poster hash: 894a3...cf8
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 20. januar 2014 #17 Skrevet 20. januar 2014 Tenker at det sikkert er en grunn til at de ikke vil ha flere barn med dere i utgangspunktet jeg da, når jeg leser det her.. Greier dere virkelig å føle det godt med dere selv når dere gjør slikt mot et annet menneske? Totalt mangel på respekt spør dere meg..
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #18 Skrevet 20. januar 2014 Jaaa så absolutt Angrer på at det ble slutt mellom oss. Han er også skikkelig babysyk å venter bare på den rette Anonymous poster hash: 21efe...907 Får håpe jeg treffer på han, da Anonymous poster hash: ef9c8...ada
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #19 Skrevet 20. januar 2014 Jaaa så absolutt Angrer på at det ble slutt mellom oss. Han er også skikkelig babysyk å venter bare på den rette Anonymous poster hash: 21efe...907 Får håpe jeg treffer på han, da Anonymous poster hash: ef9c8...ada Visst du bor i Bergen så øker sjansen betraktelig Anonymous poster hash: 21efe...907
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #20 Skrevet 20. januar 2014 Visst du bor i Bergen så øker sjansen betraktelig Anonymous poster hash: 21efe...907 Søren - hvor var han da jeg bodde der??? Hm... sikkert sammen med deg Anonymous poster hash: ef9c8...ada
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #21 Skrevet 20. januar 2014 Nei, jeg vurderer ikke å gjøre dette selv. Er bare nysgjerrig HI Anonymous poster hash: ebd9c...478
*SommerFrisk* Skrevet 20. januar 2014 #22 Skrevet 20. januar 2014 Fantastisk at det finnes så mange idioter samlet på et sted. Respektløst overfor alle parter. Kvalmt! Er det mulig
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #23 Skrevet 20. januar 2014 Jeg vurderer å gjøre det med første mann jeg treffer på. Ønsker meg barn og tiden går, ikke så mange alternativ. Har alltid ment at man skal være to og gjøre det på en ordentlig måte, trygt forhold.Men, det har ikke fungert. Så nå vurderer jeg å gjøre det på den mindre fine måten... dessverre.... ikke slik jeg ønsket det skulle bli. Anonymous poster hash: ef9c8...ada Om du er eldre enn 30 år, bør du kanskje blåse vekk tanken på å få barn. Den beste alderen å få barn i, er ved 25 år Å velge å få barn med første og beste mann, er ren skjær egoisme. Barn fortjener nemlig 2 foreldre. Drittkjerring Anonymous poster hash: ed4e4...681
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #24 Skrevet 20. januar 2014 Om du er eldre enn 30 år, bør du kanskje blåse vekk tanken på å få barn. Den beste alderen å få barn i, er ved 25 år Å velge å få barn med første og beste mann, er ren skjær egoisme. Barn fortjener nemlig 2 foreldre. Drittkjerring Anonymous poster hash: ed4e4...681 Men svar meg da.... hvorfor er jeg mer drittkjerring fordi jeg heretter ikke vil passe på at menn bruker kondom (jeg er åpen om både det at jeg ønsker meg barn og at jeg ikke bruker prevensjon)... enn en gift dame som lurer mannen sin med å påstå at hun bruker prevensjon mens hun enten har sluttet på pillen eller tatt ut spiralen? Hvorfor er jeg mer drittkjerring??? Jeg går ikke etter gifte menn, samboende menn eller menn som har kjærest! En kone som lurer sin mann på den måten svikter en totalt grunnleggende tillit som bør ligge i et forhold. Mannen kan kanskje tilgi barnet, man blir jo som oftest glad i barn uansett. Men det er ikke alle menn som greier å komme over sviket, og da heller velger å avslutte ekteskapet - fordi han ikke lenger kan stole på at kona er ærlig med ham, ikke inkluderer ham i store livsvalg osv. Hvorfor er den gifte eller samboende damen som virkelig lurer mannen mindre drittkjerring enn meg??? Egentlig burde jeg ikke svart i denne tråden, for det jeg tenker å gjøre er jo ikke å lure noen... Anonymous poster hash: ef9c8...ada
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #25 Skrevet 20. januar 2014 Jeg vurderer å gjøre det med første mann jeg treffer på. Ønsker meg barn og tiden går, ikke så mange alternativ. Har alltid ment at man skal være to og gjøre det på en ordentlig måte, trygt forhold. Men, det har ikke fungert. Så nå vurderer jeg å gjøre det på den mindre fine måten... dessverre.... ikke slik jeg ønsket det skulle bli. Anonymous poster hash: ef9c8...ada Du får ta eksen min da for han vil ha to barn til,å har ett fra før av Anonymous poster hash: 21efe...907 Er han noe å spare på ellers, da? Anonymous poster hash: ef9c8...ada Jaaa så absolutt Angrer på at det ble slutt mellom oss. Han er også skikkelig babysyk å venter bare på den rette Anonymous poster hash: 21efe...907 Babysyke mannfolk skremmer livsskiten ut av meg. 😱 Anonymous poster hash: 37e4f...ead
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå