Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 Jeg drikker en red bull hver dag. I går og indsg har jeg drukket to (pr dag) Jeg har så kjertebank! Drakk den første rundt kl 11 og den andre rundt kl 15. Samme i går. Men det er på kvelden kjertebankingen kommer! Samboeren min mener det er pga red bullen og mener jeg må stoppe å drikke det. Kan det være derfor jeg har så hjertebank? Det føles ut som om hjertet mitt er dobbelt så stort og banker dobbelt så hardt... Men gjør ikke vondt, bare ubehagelig... Anonymous poster hash: 4c1cd...cb6
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Har du ikke fått med deg at det er flere i Sverige som har dødd etter å ha drukket energidrikker. Anonymous poster hash: 02e9c...25c
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 Selvsagt er det pga den! Folk har jo dødd av for mye Red Bull! Ikke i Norge da vel å merke,men i andre land. Anonymous poster hash: 51bfa...33a
frk Nilsen Skrevet 19. januar 2014 #4 Skrevet 19. januar 2014 http://www.expressen.se/halsa/tre-doda-av-vanlig-energidryck/
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #5 Skrevet 19. januar 2014 Nei, dette har jeg ikke fått med meg! Men er ikke dette snakk om mengder? Altså mye med enn en hver dag? Hi Anonymous poster hash: 4c1cd...cb6
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #6 Skrevet 19. januar 2014 De i Sverige klaget jo også på hjertebank bl.a. Du får begynne å drikke noe annet da vettu. Ikke nødvendig å ta sjanser. Mye annet å velge i. Ta deg en kopp kaffe el begynn med Pepsi Max som så mange andre av oss her inne bælmer. Har aldri fått hjertebank av det Anonymous poster hash: 02e9c...25c
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #7 Skrevet 19. januar 2014 Når du drikker hver dag slik du forteller at du gjør så risikerer du også at stoffer hoper seg opp i kroppen, HI. Det er ulikt hvor raskt og sakte man halverer stoffer, det kommer an på totaltilstanden din og på tilstanden til bl.a. lever. Hvorfor ta sjansen? Slutt å drikke det. Det er jo tydelig at du ikke har tålt det. Håper du ikke er gravid? Hormonelle endringer hos gravide gjør at halveringstiden til bl.a. koffein nesten tredobles. Anonymous poster hash: a0ebe...863
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #8 Skrevet 19. januar 2014 Jeg skal stoppe! Skal ikke drikke det mer Hater kaffe! Elsker red bull. Smaken, kicket... Alt Men kjenner at til og med jeg er litt engstelig nå! Så ingen red bull til meg i morgen... Eller dagene etter... Høres jo helt idiotisk ut, men det blir ikke lett! Hi Anonymous poster hash: 4c1cd...cb6
BellaSuz Skrevet 19. januar 2014 #9 Skrevet 19. januar 2014 Jeg kan kjenne hjertebanken etter en red-bull jeg altså, så det er nok den som har gitt deg ubehaget, uten tvil. Jeg drikker ikke slikt lengre, da det er fullt av e-stoffer, og store mengder koffein som ikke er helt bra for kroppen. Liker du ikke kaffe latte engang? Prøv deg fram med ulike kaffedrikker kamuflert med melk, så kanskje du finner noe for deg? (ser at du hater kaffe altså, men det kan læres å drikke det)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå