Gå til innhold

Dere som er hjemmeværende uten noen form for inntekt: hva har mannen din utbetalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor mye har du/dere utenom? Feks barnetrygd/barnebidrag/kontantstøtte/leigeinntekter dersom dere leier ut e. L

Anonymous poster hash: 14d3b...9b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

18000 kr i lønn og barnetrygd... Skal sies at jeg snart skal ut i jobb igjen,da.

Anonymous poster hash: 60e68...41c
Skrevet

23000 og en barnetrygd. Lever veldig godt på det siden vi ikke har så stort huslån. Vi har dyr bil, men sparer det inn andre steder.

Anonymous poster hash: 37ecd...b9d

Skrevet

mannen min har ca 30 000 kr ut betalt + 3000 kr i bt.

Jeg har en jobb hvor jeg kan jobbe kveld +helg så kommer til å gjøre det litt innimellom slik at vi i vertfall får spedt på litt :) Fra mai så får vi også kontantstøtte å den er vel på 5000 kr nå :)

Satser på å være hjemme til vesla er 2 år.

Skrevet

Mye. Har flere millioner i formue og tar ut utbytte av selskapet sitt. Jeg er heldig. Men jeg studerer og er ferdig om 2 år. Da skal jeg ut i jobb. Gleder meg!!

Anonymous poster hash: f2088...80d

Skrevet

Han har mellom 35000 og 40000 utbetalt.(en og annen måned 45000)

Jeg hadde kontantstøtte et par perioder ellers bare barnetrygd. Var hjemme i 3 1/2 år sammenhengende, fordelt på to barn

Anonymous poster hash: e2e58...200
Skrevet

Mannen min tjener ca 3 mill i året, betaler for privat pensjonsordning for meg.

Anonymous poster hash: b3f46...b93

Skrevet

Mannen min har en relativt godt betalt dagjobb som i teorien kan få det til å gå rundt for oss begge. I tillegg har han noen faste kveldvakter og helgevakter, i perioder oftere. Men han driver i tillegg en gård som går godt, og har privat AS som stort sett går av seg selv uten at han gjør noen særlig jobb. Så inntektene er veldig variable. De siste årene har jeg vært ansatt og lønnet gjennom det selskapet og gjør en liten jobb hjemmefra noen timer i mnd. Men det er så liten jobb at jeg regner meg selv som hjemmeværende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...