Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 Det gir seg aldri. Holdt på siden i natt. Kaldsvetter :-( Anonymous poster hash: a247a...fb3
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Prøv med Naproxen neste gang. Ta to tabletter med det samme du kjenner smertene komme, deretter en ny tablett om du kjenner smertene komme igjen.(Ofte etter ca 6 timer) Naproxen ble min redning da jeg slet med menssmerter. Anonymous poster hash: e28c2...9c6
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 Takk for tips :-) Anonymous poster hash: a247a...fb3
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #4 Skrevet 19. januar 2014 Uffuffuff, føler med deg! Jeg har endometriose og var vanvittig plaget før. Bortsett fra de nødvendige smertestillende hjelper trening, og du kan sjekke ut akupunktur. Masse symp fra meg! Anonymous poster hash: 291ab...493
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #5 Skrevet 19. januar 2014 Endomitrose? Anonymous poster hash: c9d6c...30c
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #6 Skrevet 19. januar 2014 Akupunktur kan gjøre at du blir kvitt typiske menssmerter. Anonymous poster hash: c8582...124
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #7 Skrevet 20. januar 2014 Endometriose er en sykdom. Bare google det, så kommer det opp masse foreninger og forklaringer på det. Hos meg hadde jeg enorme smerter innimellom ved mensen. Var ikke hver gang, kanskje en gang i året. Men så hadde jeg bare et snev av endometriose da, så jeg var heldig. Det jeg hadde ble brent bort og har forblitt borte etter en kikhullsoperasjon. Men da jeg hadde endometriosesmerter var det som rier. Bare verre, har født et barn og endomtriose mens var verre. Sånn var det for meg. Men er jo individuelt. Endomtriose menstrasjon var, for meg, bølger av smerter. Jeg frøys og svetter på samme tid. Kastet opp og måtte på do på samme tid. Buktet meg som en slange i smerte og fant aldri noen stilling der smertene stoppet. Måtte alltid ligge, men lå jo aldri i ro, for var for smertefullt. Så, innimellom, stoppet smertene slik og jeg lå helt stille i den stillingen og det føltes som nirvana som en liten stund før smertene startet igjen. Jeg brukte å svime av/kollapse hvis dette skjedde da jeg var ute. La meg gjerne på gulvet på offentlige handicaptoalett, for hadde jo ikke tjans til å komme meg hjem. Var ille. For en visste jo ikke på forhånd at en ville bli syk. For meg kom endomtriosemens gjerne litt plutselig og det verste varte kanskje i en time. Jeg sov gjerne etterpå. Og da jeg våknet igjen var jeg fin. Anonymous poster hash: 2c709...6fa
klishe89 Skrevet 20. januar 2014 #8 Skrevet 20. januar 2014 Kjenner meg igjen i det TS Håper du finner noe som hjelper! Her har ingen piller virkning på smertene, men varmeflaske/pute er veldig effektivt. Også trening funker, selv om det er et helvete å sette i gang.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #9 Skrevet 20. januar 2014 Hormonspiral funker ofte kjempebra, da den ofte tar bort mensen helt. Anonymous poster hash: de237...55d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå