Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 Kjæresten sku absolutt komme på besøk sent i kveld å tenker å bli her til jeg jager han bort. Barne sovnet i sengen min i kveld. Rommet til barnet er iskalt fordi jeg tenkte ikke å bruke det i kveld. Nå må jeg altså legge barnet på et iskalt rom fordi kjæresten skal sove her. Har litt lyst til og be han (kjæresten) om p sove på sofan isteden. Dårlig gjort av meg? Lukter verjsted møkk av han også.kommer vel til og lukte av sofan. Hmpfr!! Anonymous poster hash: 12b73...f55
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Da lar du ungen sove i sanga di og ber typen dusje når han kommer... Mens han står i dusjen rigger du til med madrasser i stua, så kan der ligge der Anonymous poster hash: 592ea...ff3
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 Hæh? Om han er så skitten at han lukter ut sofaen hadde det ihvertfall vært uaktuelt å ha han i senga! Hvorfor dusjer han ikke? Vask han og legg han i barnets seng. Og så skaffer du deg heller en voksen mann sånn etterhvert n Anonymous poster hash: e2def...de8
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #4 Skrevet 19. januar 2014 Seriøst??? Skru på varme på barnets rom. Be kjæresten hoppe i dusjen. Hvis han lukter så er det naturlig at han dusjer uansett hvor han skal sove. Anonymous poster hash: c624c...4a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå