Gå til innhold

Forlovelses/giftering....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brukte dere di samme ringene når dere giftet dere?

Vi gifta oss 6 mnd etter vi forlovet oss, og bruker di samme ringene.... Men begynner og få lyst på ny ring til oss, veit ikke helt hvorfor men, hehe...

Så derfor bare høre deres mening og hvordan dere gjorde det :)

Anonymous poster hash: 9caae...b51

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble fridd til med diamantring, kjøpte nye ringer sammen da vi giftet oss, enkle uten diamant

Anonymous poster hash: e6dc4...f4b

Skrevet

Enkel gullring, treng berre ein.

Skrevet

Ikke fare for at jeg skal ha diamant ring, for det er ikke meg, hehe... Ikke så fin av meg når det gjelder smykker, derfor jeg ikke skjønner hvorfor jeg vil ha nye ringer, vi har helt vanlig gullringer... Hi

Anonymous poster hash: 9caae...b51

Skrevet

Vi brukte de samme. Det har alle jeg kjenner gjort også. De som kjøper nye er de som har amerikansk forlovelsesring med stor diamant.

Anonymous poster hash: 311f7...030

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Ble både forlovet og godt gift med samme ring. Det er vel foreløpig det som er det vanligste her til lands. Har helt enkle gullringer som det ikke finnes tvil om hva er. 

Skrevet

Vi giftet oss under 2 mnd. etter vi forlovet oss. Ingen som viste det, og tok ikke på oss ringene før bryllupsdagen. Glatt litt brei ring i hvitt gull, med to diamanter i. 

Anonymous poster hash: da1d9...fc8
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Brukt de samme ja, bare fikk gravert inn dato for bryllupet også

Skrevet

Mannen fridde til meg med en nydelig diamantring, da vi giftet oss kjøpte vi like ringer i glatt gull. Jeg bruker begge ringene sammen. Er nok påvirket av klissete filmer for jeg synes det er den riktige måten å gjøre det på;-)

Anonymous poster hash: 9b9f8...6db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...