Gå til innhold

Hva kan jeg gjøre med en kvise som ikke riktig har kommet enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er mer som en stor, vond, rød bul uten "tupp" på enn en egentlig kvise så det nytter ikke å klemme på den. Den er rett under nesen og synes godt!. jeg skal ut med en mann jeg er veldig betatt av på onsdag, men han er egentlig for pen for meg.. og da måtte vel tilfeldighetene (evnt en grusom ond ånd) gjøre meg enda styggere enn jeg er i utgangspunktet! Finnes det et heksebrygg, en hesteku, et trylleformular e.l. som kan gjøre meg kvisefri på to dager?

Anonymous poster hash: 80d54...6c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikkje ta på den,vask med reint vatn,ta så på basimisyn! viss det ikkje er for seint vil heile kvisa trekka seg tilbake. lykke til :)

Skrevet

ps, du har forresten også kun to dager på å forandra måten du tenker om deg sjølv +deg sjølv og denne mannen også. bruk tida godt,ellers kan det lønna seg å bli heime ;)

Skrevet

Vask ansiktet med godt varmt vann og stikk forsiktig hull på den, rett inn, ikke riv opp huden. Prøv å klem forsiktig godt fra sidene slik at du ikke skader huden. 

Eller så venter du i spenning :-)

Men altså, en mann velger deg overhodet ikke bort pga en kvise, da er han tydeligvis ikke noe å samle på uansett ;-) Og da er han absolutt ikke for god for deg ;-)

Du er du, og gi heller jernet på date med et godt inntrykk av hvordan personligheten din er, for da vil den overskygge både kvisen og tankene om deg selv!

Skrevet

Tannkrem :)

Anonymous poster hash: dc2c5...022

Skrevet

Tannkrem :)

Anonymous poster hash: dc2c5...022

Da bør det være en tannkrem som inneholder Triklosan som er et bakteriedrepende middel, slik som gamle Solidox G (den rosa). dessverre er ikke det stoffet særlig tilgjengelig i norske tannkremer lengre....

Skrevet

Vask ansiktet med godt varmt vann og stikk forsiktig hull på den, rett inn, ikke riv opp huden. Prøv å klem forsiktig godt fra sidene slik at du ikke skader huden.

Eller så venter du i spenning :-)

Men altså, en mann velger deg overhodet ikke bort pga en kvise, da er han tydeligvis ikke noe å samle på uansett ;-) Og da er han absolutt ikke for god for deg ;-)

Du er du, og gi heller jernet på date med et godt inntrykk av hvordan personligheten din er, for da vil den overskygge både kvisen og tankene om deg selv!

Signerer BellaZuz og foreslår i tillegg en eller anneen krem med Acitylcalicylsyre - de har en på Boot's Apotekene som er fin. Den sviiiir, men hjelper :)

Kos deg masse på date og spark stump!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...