Gå til innhold

Hvor mye gir tannfeen for en tann nå til dags? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår på 5 år har begynt å miste tenner så det griner etter, så da ble dette temaet plutselig høyaktuelt :) Hvor mye er en tann egentlig verdt nå for tiden? 

Anonymous poster hash: 08af6...98d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min prøver seg på at han ikke trenger vann i glasset for da får han papirpenger :P

Jeg gir 10,- per tann

Anonymous poster hash: 84eca...b1b
Skrevet

20kr... I den farta tennene detter ut hadde tannfeen vært dritblakk om han skulle gitt mer ;)

Anonymous poster hash: 7b125...2b9

Skrevet

50

Skrevet

Blir fort 100-120 kr. Da farmor pleier å putte i en god slant. De sparer pengene da.

Skrevet

20

Anonymous poster hash: 3780c...b6b

Gjest Gullebolle
Skrevet

Varier etter hva jeg har i lommeboka, gir som regel mellom 30-50,- 

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Hos oss og flere jeg kjenner, er tariffen kr 20,- pr. tann. Barna forsøkte seg på forhandlinger med tannfeen, men tannfeen fikk i sin tur ikke gjennomslag hos sin arbeidsgiver, så tariffen ble ikke høynet ved siste forhandling. ;-)

Skrevet

hehe, takk for svar dere! Vi har hittil gitt 15-20 kr, og jenta er godt fornøyd. Gjelder bare å huske å alltid ha noen småpenger i lommeboka, for kredittkort hjelper lite den kvelden tanna plutselig spretter ut :P

HI

Skrevet

60-70kr

Anonymous poster hash: 03237...715

Skrevet

hehe, takk for svar dere! Vi har hittil gitt 15-20 kr, og jenta er godt fornøyd. Gjelder bare å huske å alltid ha noen småpenger i lommeboka, for kredittkort hjelper lite den kvelden tanna plutselig spretter ut :P

HI

Pfft.. Ikke lenge før tannfeen legger igjen visakort nå ;-)

Anonymous poster hash: b1a19...c22

Skrevet

De får 20kr for hver tann :)

Skrevet

En hundrelapp.

Anonymous poster hash: 3f42c...ab4

Skrevet

Tannfeen var innom her tidligere i kveld og la igjen 50 kr. MEN: det er første jeksel og tannfelleren argumenterte godt for at jeksler nok har litt høyere pris enn vanlige tenner som har ligget på 20,-  :fnise:

Skrevet

36,-

En av hver mynt.

Tannfeen er ikke bare snill men hun prøver å lære bort litt penge-verdier i samme slengen.

Gjest meg&mini
Skrevet

36,-

En av hver mynt.

Tannfeen er ikke bare snill men hun prøver å lære bort litt penge-verdier i samme slengen.

Så smart! Den stjeler jeg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...