Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 Moren til mitt bonusbarn venter barn 6 med mann nr 4 eller 5. Og barnevernet har vært en stor del av hennes liv og er det fortsatt. Min mann er så fortvilet over å ha fått barn med henne (ons), men gjort er gjort osv. Heldigvis har mannen min fått full omsorg etter en rettsak. Verre løgner om meg selv har jeg aldri hørt før, men er bare enormt glad for at barnet kommer til oss.Hvorfor blir noen aldri ferdig med å få barn, selv om de ikke tar vare på de de har fra før ? Anonymous poster hash: 20f90...3d1
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Hun fant ikke opp kruttet, men stod veldig nærme da det smalt. Anonymous poster hash: ad01a...0b0
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #4 Skrevet 19. januar 2014 Moren til mitt bonusbarn venter barn 6 med mann nr 4 eller 5. Og barnevernet har vært en stor del av hennes liv og er det fortsatt. Min mann er så fortvilet over å ha fått barn med henne (ons), men gjort er gjort osv. Heldigvis har mannen min fått full omsorg etter en rettsak. Verre løgner om meg selv har jeg aldri hørt før, men er bare enormt glad for at barnet kommer til oss.Hvorfor blir noen aldri ferdig med å få barn, selv om de ikke tar vare på de de har fra før ? Anonymous poster hash: 20f90...3d1 Kanskje fordi enkelte fedrer stjeler barnet fra hun?? at barnevernet er inne i bildet vil IKKE si at hun er dårlig mor! For alt du vet så kan det være ett barn som er vanskelig å dermed har hun bedt om hjelp fra dem. Anonymous poster hash: 64481...248
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #5 Skrevet 19. januar 2014 Vet også om en slik en. Hun flytter fra kommune til kommune, slik at BV aldri rekker å lage saker og gripe inn. Det er så ufattelig grusomt... Anonymous poster hash: f5f7b...6f5
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #6 Skrevet 19. januar 2014 Moren til mitt bonusbarn venter barn 6 med mann nr 4 eller 5. Og barnevernet har vært en stor del av hennes liv og er det fortsatt. Min mann er så fortvilet over å ha fått barn med henne (ons), men gjort er gjort osv. Heldigvis har mannen min fått full omsorg etter en rettsak. Verre løgner om meg selv har jeg aldri hørt før, men er bare enormt glad for at barnet kommer til oss.Hvorfor blir noen aldri ferdig med å få barn, selv om de ikke tar vare på de de har fra før ? Anonymous poster hash: 20f90...3d1 Kanskje fordi enkelte fedrer stjeler barnet fra hun?? at barnevernet er inne i bildet vil IKKE si at hun er dårlig mor! For alt du vet så kan det være ett barn som er vanskelig å dermed har hun bedt om hjelp fra dem. Anonymous poster hash: 64481...248 ... Når en far får 100 % foreldreomsorg for et lite barn så er noe alvorlig galt! Hvert fall når denne kvinnen har fått 6 barn med 5 ulike fedre! Hvor stabil kan et slikt menneske egentlig være? Anonymous poster hash: f5f7b...6f5
frklena Skrevet 19. januar 2014 #7 Skrevet 19. januar 2014 Moren til mitt bonusbarn venter barn 6 med mann nr 4 eller 5. Og barnevernet har vært en stor del av hennes liv og er det fortsatt. Min mann er så fortvilet over å ha fått barn med henne (ons), men gjort er gjort osv. Heldigvis har mannen min fått full omsorg etter en rettsak. Verre løgner om meg selv har jeg aldri hørt før, men er bare enormt glad for at barnet kommer til oss.Hvorfor blir noen aldri ferdig med å få barn, selv om de ikke tar vare på de de har fra før ? Anonymous poster hash: 20f90...3d1 Kanskje fordi enkelte fedrer stjeler barnet fra hun?? at barnevernet er inne i bildet vil IKKE si at hun er dårlig mor! For alt du vet så kan det være ett barn som er vanskelig å dermed har hun bedt om hjelp fra dem. Anonymous poster hash: 64481...248 Jeg vet ikke om du så "barn nr 6" med 4 eller 5 forskjellige fedre? Og hvis en far har kjempet for en omsorgsrett så gjør han jo det bare fordi det er for barnets beste. Barnevernet går ikke inn og tar barn fra mødrene sine uten grunn..
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #8 Skrevet 19. januar 2014 Moren til mitt bonusbarn venter barn 6 med mann nr 4 eller 5. Og barnevernet har vært en stor del av hennes liv og er det fortsatt. Min mann er så fortvilet over å ha fått barn med henne (ons), men gjort er gjort osv. Heldigvis har mannen min fått full omsorg etter en rettsak. Verre løgner om meg selv har jeg aldri hørt før, men er bare enormt glad for at barnet kommer til oss.Hvorfor blir noen aldri ferdig med å få barn, selv om de ikke tar vare på de de har fra før ? Anonymous poster hash: 20f90...3d1 Kanskje fordi enkelte fedrer stjeler barnet fra hun?? at barnevernet er inne i bildet vil IKKE si at hun er dårlig mor! For alt du vet så kan det være ett barn som er vanskelig å dermed har hun bedt om hjelp fra dem. Anonymous poster hash: 64481...248 Jeg vet ikke om du så "barn nr 6" med 4 eller 5 forskjellige fedre? Og hvis en far har kjempet for en omsorgsrett så gjør han jo det bare fordi det er for barnets beste. Barnevernet går ikke inn og tar barn fra mødrene sine uten grunn.. Nei jeg vet om flere menn som har søkt om å få full foreldrerett bare for å hevne seg på moren. Så er ikke alle som gjør det av de rette grunnene nei. Anonymous poster hash: 64481...248
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #9 Skrevet 19. januar 2014 Moren til mitt bonusbarn venter barn 6 med mann nr 4 eller 5. Og barnevernet har vært en stor del av hennes liv og er det fortsatt. Min mann er så fortvilet over å ha fått barn med henne (ons), men gjort er gjort osv. Heldigvis har mannen min fått full omsorg etter en rettsak. Verre løgner om meg selv har jeg aldri hørt før, men er bare enormt glad for at barnet kommer til oss.Hvorfor blir noen aldri ferdig med å få barn, selv om de ikke tar vare på de de har fra før ? Anonymous poster hash: 20f90...3d1 Kanskje fordi enkelte fedrer stjeler barnet fra hun?? at barnevernet er inne i bildet vil IKKE si at hun er dårlig mor! For alt du vet så kan det være ett barn som er vanskelig å dermed har hun bedt om hjelp fra dem. Anonymous poster hash: 64481...248 Jeg vet ikke om du så "barn nr 6" med 4 eller 5 forskjellige fedre? Og hvis en far har kjempet for en omsorgsrett så gjør han jo det bare fordi det er for barnets beste. Barnevernet går ikke inn og tar barn fra mødrene sine uten grunn.. Nei jeg vet om flere menn som har søkt om å få full foreldrerett bare for å hevne seg på moren. Så er ikke alle som gjør det av de rette grunnene nei. Anonymous poster hash: 64481...248 Ja mange fedre gjør mye rart for å hevne seg på mor, og er ute av stand til å se barnets beste. Men en kvinne som har fått 6 barn med 4-5 forskjellige fedre, og til og med har mistet all omsorg for ett av barna til barnefar, evner jo heller ikke å se barnas beste. For da hadde hun knepet lårene sammen og fokusert på de barna hun har. Anonymous poster hash: f5f7b...6f5
frklena Skrevet 19. januar 2014 #10 Skrevet 19. januar 2014 Moren til mitt bonusbarn venter barn 6 med mann nr 4 eller 5. Og barnevernet har vært en stor del av hennes liv og er det fortsatt. Min mann er så fortvilet over å ha fått barn med henne (ons), men gjort er gjort osv. Heldigvis har mannen min fått full omsorg etter en rettsak. Verre løgner om meg selv har jeg aldri hørt før, men er bare enormt glad for at barnet kommer til oss.Hvorfor blir noen aldri ferdig med å få barn, selv om de ikke tar vare på de de har fra før ? Anonymous poster hash: 20f90...3d1 Kanskje fordi enkelte fedrer stjeler barnet fra hun?? at barnevernet er inne i bildet vil IKKE si at hun er dårlig mor! For alt du vet så kan det være ett barn som er vanskelig å dermed har hun bedt om hjelp fra dem. Anonymous poster hash: 64481...248 Jeg vet ikke om du så "barn nr 6" med 4 eller 5 forskjellige fedre? Og hvis en far har kjempet for en omsorgsrett så gjør han jo det bare fordi det er for barnets beste. Barnevernet går ikke inn og tar barn fra mødrene sine uten grunn.. Nei jeg vet om flere menn som har søkt om å få full foreldrerett bare for å hevne seg på moren. Så er ikke alle som gjør det av de rette grunnene nei. Anonymous poster hash: 64481...248 Søkt om ja, men ikke nødvendigvis fått? I såfall er det noe feil med systemet. Fordi det må være noe galt for at barna skal bli tatt vekk fra en forelder..
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #11 Skrevet 19. januar 2014 Moren til mitt bonusbarn venter barn 6 med mann nr 4 eller 5. Og barnevernet har vært en stor del av hennes liv og er det fortsatt. Min mann er så fortvilet over å ha fått barn med henne (ons), men gjort er gjort osv. Heldigvis har mannen min fått full omsorg etter en rettsak. Verre løgner om meg selv har jeg aldri hørt før, men er bare enormt glad for at barnet kommer til oss.Hvorfor blir noen aldri ferdig med å få barn, selv om de ikke tar vare på de de har fra før ? Anonymous poster hash: 20f90...3d1 Kanskje fordi enkelte fedrer stjeler barnet fra hun?? at barnevernet er inne i bildet vil IKKE si at hun er dårlig mor! For alt du vet så kan det være ett barn som er vanskelig å dermed har hun bedt om hjelp fra dem. Anonymous poster hash: 64481...248 Jeg vet ikke om du så "barn nr 6" med 4 eller 5 forskjellige fedre? Og hvis en far har kjempet for en omsorgsrett så gjør han jo det bare fordi det er for barnets beste. Barnevernet går ikke inn og tar barn fra mødrene sine uten grunn.. Nei jeg vet om flere menn som har søkt om å få full foreldrerett bare for å hevne seg på moren. Så er ikke alle som gjør det av de rette grunnene nei. Anonymous poster hash: 64481...248 Søkt om ja, men ikke nødvendigvis fått? I såfall er det noe feil med systemet. Fordi det må være noe galt for at barna skal bli tatt vekk fra en forelder.. Jo de har fått det også,å det har defintivt ikke vært den beste løsningen! Anonymous poster hash: 64481...248
Gjest MMJ Skrevet 19. januar 2014 #12 Skrevet 19. januar 2014 Er din mann fortvilet over å ha fått barn med henne? Herregud for noe fælt å skrive! Er han ikke GLAD for han har fått ett barn med henne - et barn som nå bor hos han/dere? Høres ut som BV burde hatt seg en tur til dere om din mann er så fortvilet over dette barnet han har.... Tjeeeeses! Ja, ikke alle er så heldige som "oss". Noen får det bare ikke til, det går bare feil. Lett for folk å sitte "utenfor" å dømme den ene etter den andre. Hva med å heller vise litt nestekjærlighet til din bonusdatters mor? Kanskje du kan hjelpe henne. Kanskje alt hun trenger er en liten hjelpende hånd? Noen som "ser" henne, bryr seg om henne - kanskje derfor hun har valgt få ett til barn? ..... Eller kanskje hun bare er klin-gæærn. Men det virker ikke som du vet hva som er tilfelle - du som skriver hun har 4-5 barnefedre...
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #13 Skrevet 19. januar 2014 Vet også om en slik en. Hun flytter fra kommune til kommune, slik at BV aldri rekker å lage saker og gripe inn. Det er så ufattelig grusomt... Anonymous poster hash: f5f7b...6f5 Er det virkelig så lett å komme seg unna barnevernet? Er jo tydeligvis noe galt, om behovet for å rømme unna er så stort? Bare det at barna har det så ustabilt på grunn av mors frykt for barnevernet burde da vel være nok til at omsorgsovertakelse blir et hastetiltak så fort de finner dem. Barnevernet skulle hatt et dataprogram hvor de kan søke opp personer når de mottar bekymringsmeldinger, sånn at de kan se historikken Anonymous poster hash: 76854...886
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #14 Skrevet 19. januar 2014 Er din mann fortvilet over å ha fått barn med henne? Herregud for noe fælt å skrive! Er han ikke GLAD for han har fått ett barn med henne - et barn som nå bor hos han/dere? Høres ut som BV burde hatt seg en tur til dere om din mann er så fortvilet over dette barnet han har.... Tjeeeeses! Ja, ikke alle er så heldige som "oss". Noen får det bare ikke til, det går bare feil. Lett for folk å sitte "utenfor" å dømme den ene etter den andre. Hva med å heller vise litt nestekjærlighet til din bonusdatters mor? Kanskje du kan hjelpe henne. Kanskje alt hun trenger er en liten hjelpende hånd? Noen som "ser" henne, bryr seg om henne - kanskje derfor hun har valgt få ett til barn? ..... Eller kanskje hun bare er klin-gæærn. Men det virker ikke som du vet hva som er tilfelle - du som skriver hun har 4-5 barnefedre... HI mener kanskje han er fortvilet over "valg" av mamma til barnet sitt. Ikke at han er fortvilet over barnet. Anonymous poster hash: 11f0d...a89
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #15 Skrevet 19. januar 2014 Hva vil du oppnå med denne tråden? 👼 Anonymous poster hash: c8d63...5b2
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #16 Skrevet 19. januar 2014 Er din mann fortvilet over å ha fått barn med henne? Herregud for noe fælt å skrive! Er han ikke GLAD for han har fått ett barn med henne - et barn som nå bor hos han/dere? Høres ut som BV burde hatt seg en tur til dere om din mann er så fortvilet over dette barnet han har.... Tjeeeeses! Ja, ikke alle er så heldige som "oss". Noen får det bare ikke til, det går bare feil. Lett for folk å sitte "utenfor" å dømme den ene etter den andre. Hva med å heller vise litt nestekjærlighet til din bonusdatters mor? Kanskje du kan hjelpe henne. Kanskje alt hun trenger er en liten hjelpende hånd? Noen som "ser" henne, bryr seg om henne - kanskje derfor hun har valgt få ett til barn? ..... Eller kanskje hun bare er klin-gæærn. Men det virker ikke som du vet hva som er tilfelle - du som skriver hun har 4-5 barnefedre... Har du sååå tungt for det? Han er da ikke fortvilet over barnet, men valget av mor. 2 forskjellige ting i mine øyne. Jeg angrer ikke på barna mine. men jeg føler meg nok så dum som fikk de med bf likevel. Angrer på bf ikke barna. Ja, jeg skjønner at da hadde jeg ikke hatt de barna jeg har osv. men må være lov og angre på bf eller bm. Anonymous poster hash: e3017...dbb
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #17 Skrevet 19. januar 2014 Slike som henne har rett og slett ikke selvinnsikt. Når hun får barn etter barn, der alle blir tatt fra henne en etter en pga av manglende omsorgsevne bør hun virkelig få opp øynene og tenke at hun må stoppe. Men jeg tror at hun tenker at neste, DET skal jeg få beholde. Anonymous poster hash: 5a46e...366
DaenerysStorm Skrevet 19. januar 2014 #18 Skrevet 19. januar 2014 Moren til mitt bonusbarn venter barn 6 med mann nr 4 eller 5. Og barnevernet har vært en stor del av hennes liv og er det fortsatt. Min mann er så fortvilet over å ha fått barn med henne (ons), men gjort er gjort osv. Heldigvis har mannen min fått full omsorg etter en rettsak. Verre løgner om meg selv har jeg aldri hørt før, men er bare enormt glad for at barnet kommer til oss.Hvorfor blir noen aldri ferdig med å få barn, selv om de ikke tar vare på de de har fra før ? Anonymous poster hash: 20f90...3d1 Kanskje fordi enkelte fedrer stjeler barnet fra hun?? at barnevernet er inne i bildet vil IKKE si at hun er dårlig mor! For alt du vet så kan det være ett barn som er vanskelig å dermed har hun bedt om hjelp fra dem. Anonymous poster hash: 64481...248 Nei, BV tar sjeldent barn i fra moren... Litt for sjeldent faktisk! Og får faren full omsorgsrett er det en grunn til det.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #19 Skrevet 19. januar 2014 Er din mann fortvilet over å ha fått barn med henne? Herregud for noe fælt å skrive! Er han ikke GLAD for han har fått ett barn med henne - et barn som nå bor hos han/dere? Høres ut som BV burde hatt seg en tur til dere om din mann er så fortvilet over dette barnet han har.... Tjeeeeses! Ja, ikke alle er så heldige som "oss". Noen får det bare ikke til, det går bare feil. Lett for folk å sitte "utenfor" å dømme den ene etter den andre. Hva med å heller vise litt nestekjærlighet til din bonusdatters mor? Kanskje du kan hjelpe henne. Kanskje alt hun trenger er en liten hjelpende hånd? Noen som "ser" henne, bryr seg om henne - kanskje derfor hun har valgt få ett til barn? ..... Eller kanskje hun bare er klin-gæærn. Men det virker ikke som du vet hva som er tilfelle - du som skriver hun har 4-5 barnefedre... Herregud, går ann og angre på ons, men ikke dermed sakt man ikke vil ha barnet... Tenk litt da... Ville han ikke hatt barnet hadde han for faen aldri gått rettens vei for og få ansvaret!!! Anonymous poster hash: 68db3...fd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå