Gå til innhold

Er dette god nok grunn til igangsetting av fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en Revmatisk sykdom..

Jeg lever fint, er i 100% jobb og har 2 barn fra før, de er 14 og 8.

Stor aldersforskjell på alle for at kroppen min skal få hentet seg inn etter svangerskap og fødsel...men nok om det.

Pga sykdommen blir jeg veldig dårlig de siste ukene av svangerskapet,

Med første gikk jeg over termin og det resulterte i 4 uker på sykehuset etterpå pga at jeg var så dårlig, så det ble en dårlig start med baby:(

Med nr 2 startet fødselen av seg selv 3 uker før, dette resulterte i at jeg aldri rakk bli å bli så dårlig, jeg var sprek og fin tross sykdommen min og ute av sykehuset etter 2 dager, så det ble en utrolig god start for hele familien:)

Nå med nr 3 ønsker jeg ikke gå til termin men heller bli satt i gang 2-3 uker før for å slippe å bli dårlig, er dette god nok grunn for å få igangsatt fødselen?

Har ikke turt å lufte dette med lege eller jordmor enda..

Hva tror dere, noen som har blitt satt igang for å unngå sykdom ol???

Anonymous poster hash: 69483...383

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tviler jeg på. I alle fall for 3 uker. Men du må ta mot til deg og snakke med jordmor. Du trenger jo ikke å si hvor lenge før du ev. tenkte på i tilfelle, kanskje hun da svarer om det er mulig så og så lenge før eller ikke.

Skrevet

Jeg har blitt satt igang 3 og 5 uker før tiden med mine, for å gjøre tiden etter fødsel best mulig for hele familien med tanke på min sykdom. Det krevde mye mas, klaging og tårer, men i ettertid har både jordmor, lege og helsesøster sagt at det var det beste å gjøre. De har til og med beklaget at de ikke godtok det tidligere.

Så mitt råd, hvis du vet med deg selv at det er det som skal til; MAS! Ikke gå glipp av 4 uker av nyfødttiden fordi du må gå til termin. De fleste barn klarer seg utmerket en god stund før det! :)

Lykke til!

Anonymous poster hash: 1fccd...f72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...