Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 Fullammet til 4 mnd, sakte innført fast føde til nå. Ser dette greit ut? Blir det nok mm? For mye mm? Frokost 8-10 grøt av litt over 0, 5 dl vann + 1/2 beger fruktmos Pupp før dupp 2 t etter vi står opp Lunsj 11-13 1/2 middagsglass Pupp før soving 2 t etter forrige dupp Mellommåltid 14-16 nesten et helt fruktbeger/fruktpose (Hvis oppe tidlig pupp før en powernap) Kveldsmat 17-18 grøt av litt over 0, 5 dl vann + 1/2 beger fruktmos Pupp før natta ca 18 Pupp (bare ene) ca 03 Pupp (bare 1/2 av ene) ca 4:30 Pupp (bare 1/2 av ene) ca 6:30 Står opp ca 8 Vann til alle måltider, men drikker lite, nesten ikke noe. Anonymous poster hash: 96800...935
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Jeg synes det ser helt fint ut Min spiste noe større måltider da hun var noe spe, så ga henne helt til hun ikke ville ha. Anonymous poster hash: 06cad...12c
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 Jeg synes det ser helt fint ut Min spiste noe større måltider da hun var noe spe, så ga henne helt til hun ikke ville ha. Anonymous poster hash: 06cad...12c Jeg prøver å få i ham mer, men det går ikke. Enten er han mett eller så blir det for mye pupp? Synes det er vanskelig å balansere pupp og mat... Anonymous poster hash: 96800...935
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #4 Skrevet 19. januar 2014 Åååå trodde du kanskje tenkte han dilk for lite ila dagen siden det var så mye nattamming.. Beklager Høres ut som han spiser bra/normalt for en på 6,5 mnd Jeg driver og trapper ned på natt ja:) Hvis han får nok mat på dag så vil jeg gjerne avvenne helt natt...? Derfor han får "halve" pupper. Reduserer litt og litt. 6:30 puppen er for at mamma skal få sove til 8...ellers våkner han helt da. Greier liksom ikke kutte cold turkey, og heller ikke flytte på eget rom. Synes han er så liten for det... Anonymous poster hash: 96800...935
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #5 Skrevet 19. januar 2014 Jeg synes det ser helt fint ut Min spiste noe større måltider da hun var noe spe, så ga henne helt til hun ikke ville ha. Anonymous poster hash: 06cad...12c Jeg prøver å få i ham mer, men det går ikke. Enten er han mett eller så blir det for mye pupp? Synes det er vanskelig å balansere pupp og mat... Anonymous poster hash: 96800...935 Jeg synes ikke det var så mye pupp, men legger han fortsatt bra på seg og vil ikke ha mer mat så er han vel fornøyd? Det er kanskje bare meg, men jeg gir aldri pupp før dupp. pleier alltid å legge noe etter måltid med fast føde og pupp heller når hun våkner igjen. Anonymous poster hash: 06cad...12c
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #6 Skrevet 19. januar 2014 Jeg synes det ser helt fint ut Min spiste noe større måltider da hun var noe spe, så ga henne helt til hun ikke ville ha. Anonymous poster hash: 06cad...12c Jeg prøver å få i ham mer, men det går ikke. Enten er han mett eller så blir det for mye pupp? Synes det er vanskelig å balansere pupp og mat...Anonymous poster hash: 96800...935 Jeg synes ikke det var så mye pupp, men legger han fortsatt bra på seg og vil ikke ha mer mat så er han vel fornøyd? :)Det er kanskje bare meg, men jeg gir aldri pupp før dupp. pleier alltid å legge noe etter måltid med fast føde og pupp heller når hun våkner igjen. Anonymous poster hash: 06cad...12c På dagtid får jeg bare i ham pupp før han skal sove, vet ikke hvorfor. Det er tungvint også siden han må ammes på mørkt stille rom, ellers blir han bare distrahert. Og så ut i vogna liksom når han er stuptrøtt av puppen... Har prøvd å gi etter maten, men da vil han ikke ha. Og får han ikke før duppen sover han ikke lenge av gangen... Hvorfor gir du ikke pupp før dupp? Er det feil å gjøre det? Anonymous poster hash: 96800...935
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #7 Skrevet 19. januar 2014 Er veldig individuelt, men min på samme alder spiser: Frokost: 1 porsjon grøt + pupp først Lunch : pupp + 1 porsjon fruktmos Middag: pupp + 1 glass middag .+ dessert Kvelds : pupp + 1 porsjon grøt Pupp og evnt litt frukt om den må ja et måltid til. Anonymous poster hash: 37cf9...b8b
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #8 Skrevet 20. januar 2014 Jeg synes det ser helt fint ut Min spiste noe større måltider da hun var noe spe, så ga henne helt til hun ikke ville ha. Anonymous poster hash: 06cad...12c Jeg prøver å få i ham mer, men det går ikke. Enten er han mett eller så blir det for mye pupp? Synes det er vanskelig å balansere pupp og mat...Anonymous poster hash: 96800...935 Jeg synes ikke det var så mye pupp, men legger han fortsatt bra på seg og vil ikke ha mer mat så er han vel fornøyd? :)Det er kanskje bare meg, men jeg gir aldri pupp før dupp. pleier alltid å legge noe etter måltid med fast føde og pupp heller når hun våkner igjen. Anonymous poster hash: 06cad...12c På dagtid får jeg bare i ham pupp før han skal sove, vet ikke hvorfor. Det er tungvint også siden han må ammes på mørkt stille rom, ellers blir han bare distrahert. Og så ut i vogna liksom når han er stuptrøtt av puppen... Har prøvd å gi etter maten, men da vil han ikke ha. Og får han ikke før duppen sover han ikke lenge av gangen... Hvorfor gir du ikke pupp før dupp? Er det feil å gjøre det? Anonymous poster hash: 96800...935 Nei, jeg tror ikke det er noe feil ved å gjøre det. Det er vel mest for å unngå at hun assosierer dupp med pupp. tenkte at det var greit at disse to nødvendigvis ikke alltid må henge sammen, spesielt nå som far skal ut i permisjon og jeg ikke har mulighet for pupp før hver dupp. Anonymous poster hash: 06cad...12c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå