Gå til innhold

Dere som spiser egne buser, spiser dere barnas og?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eventuelt, kunne du gjort det? 1 år gammelt? 2? 5? 10år?

Tok meg i å tenke på det da jeg pilte kjapt borti nesa til minstemann istad da vi var på butikken. Så det var  noe der og tenkte bare å børste det bort. Denne busa derimot, var ikke noe å børste bort, seig og jævlig... Så hva hadde du gjort, putta den kjapt i munn, klint den noe sted eller hatt den i hånda mens du klomsa med kort og betaling osv...

Ja... mine tanker på en søndagskveld... please give me a life!! :)

Anonymous poster hash: c76ae...304
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde aldri i verden putta busa i nesa.
Mest sannsynlig klint den utover min eller ungens bukse og tenkt at vi skifter når vi kommer hjem. Mest sannsynlig glemt å skifte når vi hadde kommet hjem og ikke ofra busa noen mer nevneverdig tanker.

Skrevet

Spiser egne buser (jaa jeg vet... :( ) men hadde aldri fikset å spise andres buser, ikke engang mine barns.

Anonymous poster hash: 18384...8c8
Skrevet

Jeg gjør det med de minste, men ikke med femåringen. Ser på det som et slags instinkt og tror det er helt naturlig. Man fjerner rusk i avkommets nese, slik at avkommet får puste.

Anonymous poster hash: 4917e...e62

Skrevet

Finnes det voksne mennesker somspiser buser? Slutta med det da jeg var fem...

Anonymous poster hash: 61e4f...9d6

Skrevet

Hadde aldri i verden putta busa i nesa.

Mest sannsynlig klint den utover min eller ungens bukse og tenkt at vi skifter når vi kommer hjem. Mest sannsynlig glemt å skifte når vi hadde kommet hjem og ikke ofra busa noen mer nevneverdig tanker.

Ha ha ha ærlighet på sitt beste eller? :D :D

Skrevet

Dere som? Finnes det flere som gjør dette? Æsj! :o

Om jeg hadde gjort det hadde det nok blitt hengende igjen i butikken huff ja kanskje på vogna. Eller om jeg var paranoid nok til å lure på om noen så meg hadde jeg gått ut der som en panter flasker og skylt den bort eller tatt litt papir :D

Skrevet

Jeg har vel ikke spist buser siden jeg passerte 4 år, hverken egne eller andres. Fy faen, noe så ekkelt!

Men joda, jeg kan pille ut buser på barna om jeg ser det plager dem. Tørker av på papir under normale omstendigheter, men i din tenkte situasjon hadde jeg vel helst klint den utover buksa mi eller noe slikt. 

Skrevet

Jeg gjør det med de minste, men ikke med femåringen. Ser på det som et slags instinkt og tror det er helt naturlig. Man fjerner rusk i avkommets nese, slik at avkommet får puste.Anonymous poster hash: 4917e...e62

Det der var bare dritt ekkelt. Det er fader meg ikke noe som er naturlig med å spise ungene sitt gørr, ikke sitt eget heller.

Anonymous poster hash: cde86...879

Skrevet

Finders keepers. Samme det, buser er buser! :)

Skrevet

Ja, men hvorfor er det ekkelt?

Anonymous poster hash: 4917e...e62

Skrevet

Er ikke unaturlig dette.

Ta dyrene for eksempel. Der slikker tispa sine valper nedentil for å få dem til å gå på do, så slikker hun det opp og spiser det.

Hun slikker også snuter og resten av kroppen på sine valper.

Eneste er at vi mennesker har utviklet oss og har redskaper.

Anonymous poster hash: 981a8...d03

Skrevet

Jeg spiser faktisk egne buser, men kunne aldri noensinne spist noen andre sine!!!

Anonymous poster hash: 8a854...de5

Skrevet

Oppe i nord kaller vi det for "bubber" :)

Anonymous poster hash: ca3be...544

Skrevet

Elsker å spise egne gullfunn, men tanken på å spise andres får meg til å ville spy! Fy faen, det er nasty nok å spise egne, men andres? Nei faen, spar meg!!!

Jeg tørker det somregel nederst på buksekanten hos meg selv eller på barnets klær. Er flink til å tørke gris helt nederst på buksekanten, da det ikke er en plass folk studerer. Og isåfall kan jeg unnskylde med at det må være gris ofra bakken eller noe lignende... Så hender det nok at jeg glemmer det, og bruker samme buksa dagen etter og innbiller meg at den er helt ren ;)

Anonymous poster hash: 6407f...d6e

Skrevet

Seriøst, finnes det voksne som spiser buser??

Ang buseproblem i butikken så ville jeg nok kanskje mest sannsynlig ha tørket den av på buksa til barnet.

Anonymous poster hash: 45bc5...785

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...