Gå til innhold

Jeg er 1.70 høy og veier 61 kg og får høre at jeg har blitt for skrall?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker du?

Anonymous poster hash: 95fef...8d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alt kan ikke måles i vekt, men genrelt høres det ut som du ikke bør gå ned noe særlig mer i vekt. Høres greit ut sånn som du er nå.

Anonymous poster hash: 43581...2e2

Skrevet

Jeg synes det høres ut som om du er helt innenfor hva som er normalt.

Skrevet

Tror jeg ikke du er. Er like høy og 55 kg og absolutt ikke skrall selv. Kunne selv gått ned til 52 kg før jeg blir tynn.

Anonymous poster hash: f13e5...1bf

Skrevet

Du er helt normal! Folk er nok bare litt misunnelige... ;)

Anonymous poster hash: 2e8ae...998

Skrevet

Tror jeg ikke du er. Er like høy og 55 kg og absolutt ikke skrall selv. Kunne selv gått ned til 52 kg før jeg blir tynn.

Anonymous poster hash: f13e5...1bf

Du er tynn, det må du være.

Anonymous poster hash: db88e...592

Skrevet

det er fordi de aller felste veier for mye og tror de ser normale ut. Jeg er like høy og veier det samme, og får stadig vekk høre at jeg er tynn. Da svarer jeg alltid at jeg er normalvektig. Jeg har alltid lært 10 kilo under høyde, og holder meg til det. dette var regelen før i tiden for en sunn kropp

Anonymous poster hash: ff8c8...478
Skrevet

Jeg er 172 og har veid 56kg, da så jeg du som et skjelett. Men alle er forskjellige, så det komme ran på hvor kgene setter seg osv.

Mye mulig du ser litt for tynn ut, men så kan det osgå være at det er uvant for folk å se deg så tynn

Anonymous poster hash: 8f5a5...8f9
Skrevet

Jeg er 174 cm høy og ser best  ut mellom 63 og 65 kg, når jeg kommer ned i 60 kg ser jeg ikke bra ut. Vi bærer jo vekten forskjellig, og når jeg kommer under 63 kg blir jeg veldig "uthulet" i ansiktet, kinnebena står ut, jeg blir mer rynkete, kragebena står ut, puppene forsvinner, rumpa forsvinner osv. Jeg ser plutselig veldig gammel ut når jeg blir for tynn...

Hvordan du ser ut er jo vanskelig å si før du legger ut et bilde ;)

Anonymous poster hash: 3185f...428
Skrevet

Jeg er 174 og 55 kg, og synes jeg ser flott ut! Godt trent med litt muskler. Absolutt ikke noe skjellet. Tenker du ser bra ut :)

Anonymous poster hash: 3bb46...1de

Skrevet

jeg er 171 og 64 kg. ser helt normal ut. kan godt ta av 4 kg, så tror du er helt normal :)

Anonymous poster hash: 6e4b2...56f
Skrevet

Det er nettopp som jeg sa, alt kan ikke måles i vekt. Man kan ha samme vekt og høyde men likevel forskjellige kroppsfasong. Noen er bredbygd mens andre er spedbygd.

Anonymous poster hash: 43581...2e2

Skrevet

Jeg tenker at det kommer helt an på kroppsfasong. Jeg er like høy og synes jeg ser litt kraftig ut når jeg bikker over 60 kg, men det er fordi jeg har null fett på overkroppen og alt legger seg på rompe/lår. Har du fettet jevnt fordelt ser du sikkert fin ut! Men skrall ville vel kanskje vært å overdrive litt!? :)

Anonymous poster hash: 99b3e...459
Skrevet

Vil si det høres optimalt ut mtp din høyde. Jeg er 168 og da jeg veide 58 for noen år siden var det perfekt. Skulle ikke vært slankere enn det, hadde blitt for tynn.

Anonymous poster hash: 97c95...79c

Skrevet

Normalvektig har blitt tynn de siste årene. Sikkert fordi de fleste har noen kilo for mye.

Skrevet

Jeg er 170 cm og prøver å holde meg rundt 55 kg (men veier nå 58 kg). Ser helt normalvektig ut nå, så rundt 60 er ikke skralt spør du meg :)

Anonymous poster hash: 8fc07...6a6
Skrevet

det er fordi de aller felste veier for mye og tror de ser normale ut. Jeg er like høy og veier det samme, og får stadig vekk høre at jeg er tynn. Da svarer jeg alltid at jeg er normalvektig. Jeg har alltid lært 10 kilo under høyde, og holder meg til det. dette var regelen før i tiden for en sunn kropp

For vitskapen har ikkje kome lenger meiner du? Det er langt meir slingringsmonn for kva som er normal vekt enn som så. Eigentleg er fettplassering ein viktigare helseindikator enn mengde fett.

TS: Vekta di er sikkert kjempefin, eg får inntrykk av at du har vore større før? Mi erfaring er at folk kom med slike kommentarar så snart eg kom under 60 kg. Eg var 75 kg før eg slanka meg, det var slik folk var vande med at eg var. Så blei eg slankare, men hadde ein kmi på 23 då kommentarane starta å kome. KMI var aldri lågare enn 22,3 og folk "uroa" seg. Eg trur problemet var at dei ikkje var komfortabel med forandringa, for spesiellt tynn var eg jo ikkje. No har eg etter to tøffe svangerskap KMI på 28 igjen, så no er dei sikkert glade;)

Anonymous poster hash: d57f8...08a

Skrevet

For vitskapen har ikkje kome lenger meiner du? Det er langt meir slingringsmonn for kva som er normal vekt enn som så. Eigentleg er fettplassering ein viktigare helseindikator enn mengde fett.

TS: Vekta di er sikkert kjempefin, eg får inntrykk av at du har vore større før? Mi erfaring er at folk kom med slike kommentarar så snart eg kom under 60 kg. Eg var 75 kg før eg slanka meg, det var slik folk var vande med at eg var. Så blei eg slankare, men hadde ein kmi på 23 då kommentarane starta å kome. KMI var aldri lågare enn 22,3 og folk "uroa" seg. Eg trur problemet var at dei ikkje var komfortabel med forandringa, for spesiellt tynn var eg jo ikkje. No har eg etter to tøffe svangerskap KMI på 28 igjen, så no er dei sikkert glade;)

Anonymous poster hash: d57f8...08a

Ja, stemmer det. Gått ned ca 25 kg.

Anonymous poster hash: 95fef...8d5

Skrevet

at det er vanskelig å si basert på tall/mål.

jeg er 168cm og 55kg. Naturlig slank, spiser helt vanlig, trener moderat.

er klar over at jeg er tynn i manges øyne, men har prøvd å gå opp uten hell.

jobber med å være fornøyd med den kroppen jeg er skapt med, dog litt lite firmer, og er drittlei av at det skal være greit for alle å påpeke at jeg er tynn.

hadde de gjort det om jeg var overvektig? neppe..

får aldri lov å påpeke at jeg bør bli sunnere (spiser mye godis!) uten ramaskrik om at jeg ikke trenger det osv. alle har vel godt av en sunn innside, uavhengig av utsiden?

Anonymous poster hash: 72bb8...805

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...