Gå til innhold

Synes dere dette er lite, passe eller mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer til å ha ca 7000 kr til meg og et barn. Det skal dekke mat, klær og underholdning. Hvor mye har dere og hvor mange er dere?

Anonymous poster hash: 1929e...eb8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er tre, to voksne og et barn, og kan fint klare oss på 3000, til mat, klær og underholdning i en måned. Regninger og lån er selvfølgelig utenom.

Anonymous poster hash: f7251...0b0
Skrevet

Det burde holde til dere to.

Anonymous poster hash: 53dd9...78d
Skrevet

Jeg syns det er lite, men jeg hadde nok klart det.

Skrevet

syns det er mye, eller ihvertfall ikke lite. vi er to voksne og to barn og bruker ca 5000,- mat, underholdning og andre ting som ikke er regninger. 

Anonymous poster hash: 4d04e...180
Skrevet

Det kommer ann på hvordan du er vant til å leve. Jeg synes det er veldig lite, og måtte gjort store forandringer skulle jeg brukt kun det i en måned da jeg nok bruker så mye i måneden på bare klær og sko. Men hadde inntekten min f.eks halvert seg så måtte jeg jo gjort forandringer, og det er jo fullt mulig å leve bra på en slik sum også.

Anonymous poster hash: d7ff7...1ff
Skrevet

Lite.

Anonymous poster hash: 54854...980
Skrevet

Tror det skulle på et vis, men kan vel ikke fråtse akkurat.

Skrevet

Vi er tre, to voksne og et barn, og kan fint klare oss på 3000, til mat, klær og underholdning i en måned. Regninger og lån er selvfølgelig utenom.

Jeg tar gjerne et økonomikurs hos deg!!!! Jeg skjønner ikke hvordan det går ann.... 3000 kr på en mnd! Du er GOD!!!! 

Skrevet

Kommer til å ha ca 7000 kr til meg og et barn. Det skal dekke mat, klær og underholdning. Hvor mye har dere og hvor mange er dere?

Oi! Så mye? 7000 kroner pr dag? Kan leve fett på det.

Anonymous poster hash: e8be6...703

Skrevet

Oi! Så mye? 7000 kroner pr dag? Kan leve fett på det.

Anonymous poster hash: e8be6...703

Skulle være unødvendig å skrive at det er per mnd. eller hva?

HI

Skrevet

her er vi 1 voksen, 1 barn(3 år) og to dyr. har 9000 som går til mat, klær, bensin, underholdning, og tlfregning(ca 400) og 600 av de går til sparing. vi har så vi klarer oss rimelig greit. jeg er ikke god på å handle en gang i uken og velge de rimelige varene. så jeg tror 7000 skulle være mer enn nok per mnd om man bruker de rett :)

Anonymous poster hash: 264aa...d44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...