Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 Er veldig close med min venninne og hun fortalte at hun var så betatt av en på jobben og at hun fantaserte om han samtidig sier hun at hun elsker mannen sin. Vi hadde en diskusjon på dette (ikke krangel) jeg sa at det høres rart ut å elske mannen og samtidig fantasere om en annen. Min venninne sa hun ofte hadde hatt fantasier om andre menn hun kjente. Hun har aldri vært utro. Jeg har aldri hatt dette. Hun mener hun er normal og jeg mener jeg er normal. Vi begynte å le og fant ut at en av oss var unormal men klarte ikke avgjøre hvem av oss som var det. Så dere her inne. Er det jeg eller min venninne som er unormal? Flirer litt. For en diskusjon det ble over lørdagslunsjen. Anonymous poster hash: 8f50f...525
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Jeg er betatt i ex kollega (nettopp byttet jobb). Jeg får ikke dennen mannen ut av hodet, og er egentlig glad for at vi ikke jobber sammen lenger.. Jeg elsker mannen min, og vil aldri finne på å være utro. Men jeg går likevel rundt og fantaserer om denne andre:( Jeg har vært betatt av andre menn før også.., mannen og jeg har vært sammen i ti år. Jeg vet ikke hva som er normalt eller ikke:) Anonymous poster hash: 86845...cae
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 Jeg er betatt i ex kollega (nettopp byttet jobb). Jeg får ikke dennen mannen ut av hodet, og er egentlig glad for at vi ikke jobber sammen lenger.. Jeg elsker mannen min, og vil aldri finne på å være utro. Men jeg går likevel rundt og fantaserer om denne andre:( Jeg har vært betatt av andre menn før også.., mannen og jeg har vært sammen i ti år. Jeg vet ikke hva som er normalt eller ikke:) Anonymous poster hash: 86845...cae Huff. Kanskje jeg er unormal. Som fantaserer om mannen min. Han kan jeg jo få når som helst. Fantasier er jo nettopp fantasier. Ble veldig usikker nå. Anonymous poster hash: 8f50f...525
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #4 Skrevet 19. januar 2014 Selv om man er godt gift, så er det helt vanlig å bli betatt av andre flere ganger i løpet av livet. Selv om man gifter seg så blir man jo ikke blind eller frigid Men nøkkelen er jo å huske hva man har hjemme, og å ikke la seg friste til noe mer enn uskyldige fantasier Anonymous poster hash: dfc05...ece
ROFL Skrevet 19. januar 2014 #5 Skrevet 19. januar 2014 Dere er begge normale. Du er bare så heldig å fremdeles være forelsket i mannen din. Det er ikke dermed sagt at du aldri kommer til å bli betatt av en annen. De fleste forelsker seg flere ganger iløpet av livet. Når man er gift også. Forelskelse er jo bare en kjemisk reaksjon i hjernen, og går over. Det er ikke noe man kan styre, og er ikke et problem heller så lenge man ikke gjør noe med det .
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #6 Skrevet 19. januar 2014 Huff. Jeg er redd jeg taper denne diskusjonen. Min venninne krever å få lese alle svarene her. OG jeg skylder henne en kaffe latte og kake om det er jeg som er snålingen. Kniiiis. :-) Anonymous poster hash: 8f50f...525
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #7 Skrevet 19. januar 2014 ja det har jeg og det er nok ikke unormalt. bare man lar det vær med tankene. Anonymous poster hash: 19170...c62
Elsker livet Skrevet 19. januar 2014 #8 Skrevet 19. januar 2014 Jeg tenker det er veldig normalt. Man samtidig så skal man ikke dyrke følelsene fordi de er forbudte, og det virker som det blir mer og mer normalt å gjøre det. Det er i grunnen trist.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #9 Skrevet 19. januar 2014 Har definitivt kjent på det å være betatt av andre, selv om jeg ( stort sett hele tiden) er helt på knærne etter mannen min! ;-) Anonymous poster hash: c09a7...81b
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #10 Skrevet 19. januar 2014 Helt normalt å fantasere litt om andre selv om man er i et langvarig forhold. Å bli betatt er noe utover dette, men selv det vil kunne skje mens man er i et forhold. Anonymous poster hash: a9642...7e4
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #11 Skrevet 19. januar 2014 Jeg er den unormale. Jeg fantaserer om mannen min, men sånn som han så ut før vi møttes. Anonymous poster hash: 6f837...c96
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #12 Skrevet 19. januar 2014 Nei det har jeg faktisk ikke. Hadde i mange år kontakt med min første kjærlighet, selvom jeg hadde samboer og barn. Når jeg traff mannen min kuttet jeg han helt ut, for da fant jeg ut hva ekte kjærlighet virkelig er :-) tidligere var jeg utro og falt for mange, nå er jeg i et så godt forhold at tanken ikke har streifet meg engang Anonymous poster hash: 0ab88...002
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #13 Skrevet 19. januar 2014 Dere er begge normale. Du er bare så heldig å fremdeles være forelsket i mannen din. Det er ikke dermed sagt at du aldri kommer til å bli betatt av en annen. De fleste forelsker seg flere ganger iløpet av livet. Når man er gift også. Forelskelse er jo bare en kjemisk reaksjon i hjernen, og går over. Det er ikke noe man kan styre, og er ikke et problem heller så lenge man ikke gjør noe med det . Det var vel en aldri så liten overforenkling ? En gjensidig forelskelse betyr gjerne at det er en sterk kjemi og har utviklet seg følelser mellom to mennesker, og det er jo gjerne nettopp slik en i utgangspunktet fant den man er sammen med i dag....! Anonymous poster hash: a9642...7e4
ROFL Skrevet 20. januar 2014 #14 Skrevet 20. januar 2014 Her var det Dere er begge normale. Du er bare så heldig å fremdeles være forelsket i mannen din. Det er ikke dermed sagt at du aldri kommer til å bli betatt av en annen. De fleste forelsker seg flere ganger iløpet av livet. Når man er gift også. Forelskelse er jo bare en kjemisk reaksjon i hjernen, og går over. Det er ikke noe man kan styre, og er ikke et problem heller så lenge man ikke gjør noe med det . Det var vel en aldri så liten overforenkling ? En gjensidig forelskelse betyr gjerne at det er en sterk kjemi og har utviklet seg følelser mellom to mennesker, og det er jo gjerne nettopp slik en i utgangspunktet fant den man er sammen med i dag....! Anonymous poster hash: a9642...7e4 Her var det snakk om å være betatt av en annen, ikke gjensidig forelskelse.. Klart man utvikler dypere følelser for den man velger å tilbringe livet med. Men det er ikke dermed sagt at ikke kroppen din reagerer på andre.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #15 Skrevet 20. januar 2014 Ja, det har jeg vært. Man kan gjerne være betatt, så lenge man ikke gjør noe mer ut av det. Anonymous poster hash: d9ca4...20e
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #16 Skrevet 20. januar 2014 JA, men velger mannen min så prøver å unngå og glemme han andre. Anonymous poster hash: f2fe2...9f9
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #17 Skrevet 20. januar 2014 Hehe, jeg er nok som venninnen din. Er lege og har verdens beste samboer. Det er bare det at det er så mange legekjekkaser på jobb, men fingrene av fatet! Det er kun litt diskret småflørting som aldri fører til noe, fordi jeg vet godt hva jeg har hjemme og aldri i verden vil sette det på spill. Du er også normal. Det er mange varianter som er normale. Dere har vel begge rett, antar jeg! Anonymous poster hash: b05e3...19e
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #18 Skrevet 20. januar 2014 Huff. Jeg er redd jeg taper denne diskusjonen. Min venninne krever å få lese alle svarene her. OG jeg skylder henne en kaffe latte og kake om det er jeg som er snålingen. Kniiiis. :-) Anonymous poster hash: 8f50f...525 Ja, du taper denne diskusjonen😉 Anonymous poster hash: a1eb5...6b8
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #19 Skrevet 20. januar 2014 Det vil jeg si er høyst normalt! Jeg har en mann som er super på mange måter, spesielt tar han veldig godt vare på utseendet og trener mye. Mao. han er fysisk attraktiv og jeg er like tiltrukket av ham som jeg var da vi møttes for 12 år siden, selv om forelskelsen jo ikke er der på samme måten som da. Men jeg har også blitt veldig betatt av andre menn underveis, til og med litt forelsket i en bestemt. Verken han eller mannen min aner noe om det, og slik skal det forbli. Det er lov å kjenne på tiltrekning til andre menn selv om du er gift Jeg kommer ikke til å være utro, da jeg elsker familien min høyt og ikke ville synes det var verdt det. Anonymous poster hash: f26f6...d6d
LillaGorilla♥♥ Skrevet 20. januar 2014 #20 Skrevet 20. januar 2014 Jeg tenker det er veldig normalt. Man samtidig så skal man ikke dyrke følelsene fordi de er forbudte, og det virker som det blir mer og mer normalt å gjøre det. Det er i grunnen trist. What she said. Det er nok helt normalt gjennom et langt samliv, og egentlig ikke så rart, men man skal passe seg for å dyrke disse følelsene. Elsker man den man er med, konsentrerer man seg om det man har hjemme, så vil slike følelser forsvinne etterhvert. Gresset er grønnest der man vanner det.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #21 Skrevet 20. januar 2014 Tror dere begge er normale. Selv er jeg godt gift, har vært sammen med mannen min i 14 år. Har aldri vært forelsket eller betatt av andre menn, men er ikke blind av den grunn! Jeg kan godt synes en annen mann er veldig flott, og flørte litt, kanskje ta en dans, men der går grensen :-) Anonymous poster hash: f3a0c...ed1
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #22 Skrevet 20. januar 2014 Takk for svar. Min venninne og jeg er enige om at vi begge er normale og skal feire dette over kaffe og kake på egen regning til lørdag. Om jeg kanskje er litt rar som fortsatt synes mannen min er verdens deiligste mann så er det ok. Det virker slitsomt å bli betatt av en annen og elske mannen. :-) Anonymous poster hash: 8f50f...525
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå