Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 Er førstegangs og er ikke sikker på om disse smertene er kynnere, maserier eller ekte rier. Kan det gjøre noen skade om jeg kjenner på livmorhalsen selv? Skal selvfølgelig vaske hendene nøye og klippe neglene og kjenne forsiktig etter.. Anonymous poster hash: 6d59d...0f1
mammmo Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Kengumammaer skal ikke være frekke! De skal bare være gode mammaer.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 Hvorfor er det egentlig så mye verre enn sex feks? Eller når mannen har fingra oppi der? Anonymous poster hash: 6d59d...0f1
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #4 Skrevet 19. januar 2014 Skjønner at du er spent, men det er derfor vi har jordmødre;) bestill time til kommunal jordmor eller få en sjekk på føden om du er usikker. Kanskje er du moden og kan strippes. Det vil få fortgang på fødselen:) Anonymous poster hash: 5855d...44a
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #5 Skrevet 19. januar 2014 Det er så mange som snakker om stripping? Hva innebærer det? Begge mine jenter har vært mer enn villige til å komme tidlig, så har aldri vært borti problemstillingen. Verre denne gangen, mindre enn to uker til termin og jeg kan nesten ikke gå pga press nedover i bekkenet. Vil at han skal komme seg ut! Anonymous poster hash: 8eb94...51e
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #6 Skrevet 19. januar 2014 Er førstegangs og er ikke sikker på om disse smertene er kynnere, maserier eller ekte rier. Kan det gjøre noen skade om jeg kjenner på livmorhalsen selv? Skal selvfølgelig vaske hendene nøye og klippe neglene og kjenne forsiktig etter..Anonymous poster hash: 6d59d...0f1 når det er ekte rier sitter du ikke her inne Anonymous poster hash: 2353d...e32
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #7 Skrevet 19. januar 2014 Du må sitte ganske kroket/lent med så stor mage for å få fingrene inn så dypt... De skal så langt in at du kjenner en tut, om mulig får du en finger inn = 1 cm, om du røsker litt med fingeren i "klumpringen " stripper du deg selv og det kan føre til at slimproppen går Hadde aldri turt å røske oppi der! Men er det trygt å kjenne forsiktig? Åssen kjenner man om man er moden feks? Anonymous poster hash: 6d59d...0f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå