Gjest meg&mini Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 (endret) Helst noe som er litt rimelig:) Har til nå brukt softshell-bukse, men den er ødelagt. Har egentlig veldig lite peiling på friluftsklær eller hva man kaller det;) Hilsen fjellgeita Endret 19. januar 2014 av meg&mini
3 i april Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Nå er det jo en del salg Men mener du klær til deg selv eller til Barn??
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 Jeg vil anbefale deg Stormberg sine klær. De er både billig og bra. Du får mye for pengene. De har nettbutikk. Jeg har prøvd mange dyre merker også, men ingenting i veien med Stormberg. De har både til barn og voksne. Vi bor i ei fjellbygd, men å briefe med merkrklær er ikke så viktig. Mange som har brukt de dyre merkene som Norrøns, Bergans og North face som også syns Stormberg er bra. Anonymous poster hash: 49919...78f
Gjest meg&mini Skrevet 19. januar 2014 #4 Skrevet 19. januar 2014 Til meg selv:) Ja det er en del salg og derfor spør jeg her. Har så lite peiling og det er så kjekt å høre hva andre er fornøyd med:)
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #5 Skrevet 19. januar 2014 Og softshellklær er de mest behagelige å bruke, mens skall anbefales når det er veldig vått og fuktig. i våt snø eller regn. Softshell puster bedre og du blir ikke like klam,, men er ikke like motstandsdyktig mot masse regn og vann. Anonymous poster hash: 49919...78f
Gjest meg&mini Skrevet 19. januar 2014 #6 Skrevet 19. januar 2014 Jeg vil anbefale deg Stormberg sine klær. De er både billig og bra. Du får mye for pengene. De har nettbutikk. Jeg har prøvd mange dyre merker også, men ingenting i veien med Stormberg. De har både til barn og voksne. Vi bor i ei fjellbygd, men å briefe med merkrklær er ikke så viktig. Mange som har brukt de dyre merkene som Norrøns, Bergans og North face som også syns Stormberg er bra. Anonymous poster hash: 49919...78f Tusen takk! Skal sjekke ut Stormberg jeg. For min del er ikke merket så viktig, men heller at det er et bra plagg....
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #7 Skrevet 19. januar 2014 De dyre merkene er også veldig bra selvsagt, så man må bare vurdere hvor mye penger man vil legge i det. Mannen har en hagløfs softshellbukse som han har brukt i flere år. nå er den hullete. men han sverger til den buksa. Litt dyrere, men på salg er det ikke ille. De fleste ytterklær som produseres nå til dags er gode nok. De dyre merkene har kanskje lettere vekt men samme gode funksjoner som billigere og tyngre klær. men vekt og letthet spiller kanskje større rolle for lengrecturer eller turer som krever mer bevegelighet som fjellklatring f.eks. Anonymous poster hash: 49919...78f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå