Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 av og måtte spise smertestillende. Har hatt noen innlegg her ang operert ut visdomstann... Nå er jeg på andre pakke av både ibux og paracet.. 200 mg + 500 mg, og nå 400 mg + 500 mg... Drittlei og redd for komplikasjoner eller ødeleggelser av for mye smertestillende..... imårra er det en uke siden jeg var hos tannlegen. Tok kontakt med legen på onsdag/torsdag, men hørte ingenting videre. ( de skulle ta kontakt igjen). Og nå sitter jeg her, er lei av både og svelge piller men mest av smertene...!! Råd til noe lindrene istedetfor smertestillende??? Anonymous poster hash: 021e9...de0
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Eneste jeg kan tenke meg er å dra til tannlegen på nytt, da skraper de i tannkjøttet der tanne er trekt slik at det begynner og blø. Og mest sannsynlig får du bomull med smertestillende på nedi det hullet. Dette er hva som ble gjort da jeg fikk store smerter etter trekking av visdoms tann. da hadde ikke blødd nok etter trekkinga derfor smertene. Kan jo ikke si sikkert, men tipper at det samme gjelder for deg. Lykke til, og god bedring Anonymous poster hash: e7c2b...933
Gjest meg&mini Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 Jeg fikk kjevebetennelse etterpå. Hadde smerter i en måned og fungerte ikke uten smertestillende. Ville tatt en telefon til:) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #4 Skrevet 19. januar 2014 Frister lite og skulle ringe tilbake og si at jeg må komme tilbake... vil nemlig ikke at det skal nerme seg området igjen Men må man så må man.Skal ringe legen imorgen igjen..Hi Anonymous poster hash: 021e9...de0
Tante_Esel Skrevet 19. januar 2014 #5 Skrevet 19. januar 2014 Frister lite og skulle ringe tilbake og si at jeg må komme tilbake... vil nemlig ikke at det skal nerme seg området igjen Men må man så må man. Skal ringe legen imorgen igjen.. Hi Anonymous poster hash: 021e9...de0 jeg fikk time hos min egen tannlege jeg hun la i antibiotika (hadde fått kjevebetennelse) inni der hvor tanna var, og det hjalp nesten med en gang!! ring og få deg en hastetime!!!! det er verdt det, selv om de må pirke der... ikke noe som ble skjært i hos meg... bare en bommulsdott med antibiotika ned i gløppa de4r tanna var GOD bedring!!
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #6 Skrevet 19. januar 2014 Om de ikke skal ta bedøvelse, for så og skjære der engang til... så kan jeg ringe de, hehe takk! Anonymous poster hash: 021e9...de0
samlex Skrevet 19. januar 2014 #7 Skrevet 19. januar 2014 Veldig viktig å innta så lite som mulig av smertestillende mtp fosteret! Så ja, kom deg til lege/tannlege igjen!!!!
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #8 Skrevet 19. januar 2014 Ring tannlegen! Fikk det slik etter en trekking og det var pga lite blødning slik at benet nede i kjeven ble blottet og fikk luft på seg, han la inn et innlegg som ble fjernet etter en tid når det hadde lukket seg mer, hjalp med en gang, ikke vondt å fikse. Anonymous poster hash: a9e4e...2fc
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #9 Skrevet 19. januar 2014 Veldig viktig å innta så lite som mulig av smertestillende mtp fosteret! Så ja, kom deg til lege/tannlege igjen!!!! Hvordan vet du at HI er gravid? Anonymous poster hash: c848b...c24
samlex Skrevet 20. januar 2014 #10 Skrevet 20. januar 2014 Beklager, anonym bruker, hvis det er feil.
n74 Skrevet 20. januar 2014 #11 Skrevet 20. januar 2014 Veldig viktig å innta så lite som mulig av smertestillende mtp fosteret! Så ja, kom deg til lege/tannlege igjen!!!! Hvordan vet du at HI er gravid? Anonymous poster hash: c848b...c24 Ikke alle som har fått med seg at barn i magen og din baby deler anonymforum
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. januar 2014 #12 Skrevet 20. januar 2014 Jeg måtte også inn igjen etter at jeg tok ut bomullsdotten pga. smerter. Da sa de at det hadde kommet bakterier fra matrester oppi tannkjøttet som irriterte. De tok ut matrestene og litt puss og la ny bomullsdott. Skulle ha den i 2 døgn og tok den ut på kvelden istedenfor morgenen. Det hjalp med en gang og smertene avtok litt og litt hele tiden og etter et par dager til var jeg som normalt igjen Det kostet ikke ekstra heller der jeg gikk.
Nodisc Skrevet 20. januar 2014 #13 Skrevet 20. januar 2014 Jeg fikk anbefalt distril av legen istedefor ibux/paracet i store mengder. Det var helt fantastisk! Var ikke gravid da. Han sa at den ikke gikk utover levra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå