LillaGorilla♥♥ Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 Fireåring og to små venninner på Vitenfabrikken. Ungene "forsvant" og føyk og lekte sammen med alt det spennende der, mens vi mødrene satt og skravla skit. Avsluttet på kinarestaurant med stekt banan med is og nok kalorier for hele neste uke. Hjemme til barne-tv og kos med en minimann som ikke hadde savnet mammaen sin i det hele tatt siden han tilbragte dagen hos farmor og farfar sammen med beste pappaen. Nå; stille i huset, sovende barn og sløving foran tvn. En god dag.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Vi har gått på ski, og frøken fryd satte ny pers. Hun gikk 8,2 km på 1 t og 30 min. Det var faktisk en god prestasjon på dagens nysnø og ikke helt perfekte spor. Men herlig var det og hun har vært herlig sliten etterpå.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 Fin dag! Overnattingsbesøk hos størstemann. Minstemann hos mormor på overnatting. Akedag med klassen i regi av foreldrene. Ettermiddagscowboystrekk. Svigers på kaffe. Treåring som rett før han sovna mumlet: "Jeg liker ikke jenter. Jeg liker bare deg jeg, mamma".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå