Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 Hei! Etter kraftig vektnedgang, er mine pupper mildt sagt lite pene. Mye ekstra hud uten fyll, og dette plager meg mer enn jeg trodde det skulle. Jeg har alltid vært den personen som ristet litt på hodet over de som tok silikon og plastiske operasjoner, men nå står jeg her selv å vurderer det. Jeg vil ikke ha noen digre meloner. Jeg vil bare fylle litt, så det ikke blir så mye ekstra hud. Puppene mine ligner de ballongene man finner en uke etter festen. Det er ikke noe særlig.. Jeg er kun 25 år. Jeg trenger ikke noen meninger at det er stygt/unødvendig/harry osv. Det jeg lurer på.. Er om noen har tatt en slik operasjon, og deretter gjennomført fødsler og ammeperioder uten at det har gitt problemer? Forbli de fine? Bør man vente til man er ferdig med barn, før man begir seg ut på noe slikt? Hva er erfaringene?? :) Tusen takk Anonymous poster hash: 97bcb...d7c
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Du bør vente til siste ammerunde. Jeg skjønner at du vurderer det, men du vil nok angre om du tar de nå. Anonymous poster hash: 4c607...632
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 jeg tok silikon da jeg var 22. Fikk førstemann noen år etter. Jeg la inn silikon rett under brystvortene (angrer på det i ettertid), og da ble noen melkeganger i ene brystet kuttet, så hadde en fungerende ammepupp - men har ammet to barn (førstemann ble delammet, andremann fullammet). Stort sett eneste "problemet" med amming og silikon er at man må amme oftere for man får fortere spreng. Angrer uansett ikke på silikonen, puppene er fortsatt flotte! la kun inn 275 gram i hver. Anonymous poster hash: 68009...999
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #4 Skrevet 19. januar 2014 Vent til du er ferdig. Her fylte mine seg gradvis ut igjen ca et år etter amming. Dumt å risikere mye penger og måtte gjøre det to ganger også. Anonymous poster hash: 1c815...198
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #5 Skrevet 19. januar 2014 Jeg har operert to ganger, en gang før og en gang etter jeg fikk barn. Fikk kuler i brystene etter ammingen, men protesene skulle byttes uansett. Råder deg til å vente til etter du er ferdig med amming. Anonymous poster hash: 8dc93...bde
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #6 Skrevet 19. januar 2014 Jeg ammet nr to ned silikon. Jeg har nok hakket mer enn hva andre kunne tenke seg også. Eneste ulempen er verre melkespreng, siden det er mindre plass til melken. Men jeg hadde mer enn nok likevel. Og dette er nok tilfeldig, men ammingen gikk mye bedre med nr 2, enn nr 1 som jeg ammet før operasjon. Men ammingen fungerte ikke første gangen. Med andre gikk det som om vi aldri hadde gjort annet. Anonymous poster hash: 7230c...430
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #7 Skrevet 19. januar 2014 Jeg ammet nr to ned silikon. Jeg har nok hakket mer enn hva andre kunne tenke seg også. Eneste ulempen er verre melkespreng, siden det er mindre plass til melken. Men jeg hadde mer enn nok likevel. Og dette er nok tilfeldig, men ammingen gikk mye bedre med nr 2, enn nr 1 som jeg ammet før operasjon. Men ammingen fungerte ikke første gangen. Med andre gikk det som om vi aldri hadde gjort annet. Anonymous poster hash: 7230c...430 Glemte å si at puppene ser mer naturlig ut nå etter amming enn før:) Anonymous poster hash: 7230c...430
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #8 Skrevet 19. januar 2014 Jeg ammet, men fikk aldri nok melk. Delammet ganske lenge. Anonymous poster hash: cc232...4fd
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #9 Skrevet 19. januar 2014 Jeg tok silikon under muskelen 6 måneder før jeg ble gravid. Ammingen gikk helt fint, ammer fortsatt og babyen er 8 måneder. Har ikke merket noe ekstra spreng, men siden dette er mitt første barn har jeg jo ikke noe å sammenlikne med. Puppene er litt mykere, ser mer naturlig ut, ellers ingen forskjell enda. Anonymous poster hash: 202e0...22e
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #10 Skrevet 19. januar 2014 Ei venninne må fikse sine igjen nå etter 2 barn. Så man bør nok vente. Skal selv fikse mine, men gjør det etter nr 2 nå, når ammingen er ferdig Anonymous poster hash: ecaf9...152
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #11 Skrevet 19. januar 2014 Kunne ikke amme, og puppene er "ødelagte" etter graviditeten. 40 000,- rett ut av vinduet. Vent! Anonymous poster hash: cc8ef...cc0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå