Gå til innhold

Er dette nok til bursdagsgave til mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er i en periode der vi ikke har så mye økonomisk frihet pga huslån og billån etc, så jeg har ikke råd til en dyr gave til mannen (han er inneforstått med det da vi har felles økonomi). Vi har prioritert å bruke månedens gavebudsjett på bursdagsgave til yngste barnet. Ungene har, med god hjelp fra meg, laga noe som som de skal gi i gave. Mannen har ønska seg en ting til meg som han mente jeg bare kunne sy med symaskina, og det har jeg nå gjort. Det ble faktisk bra resultat og håper mannen blir fornøyd (jeg er ingen kløpper med maskina, altså). I tillegg skal vi lage favorittmaten hans til middag og jeg har invitert hans foreldre til kaffe og kake. Jeg har ingen kravstor mann, ett år fikk han bare en pierre robert boxer fra ica da jeg ikke kom meg på noe butikk (jeg var høygravid og hjemme med en 2-åring), så regner med han blir fornøyd.

Er dette nok da? For denne gangen.. Eller finnes det en liten ting jeg kan gi i tillegg? Vi har ingen kjedebutikker her annet enn matbutikker, har noen småbutikker som selger litt av hvert.

Bursdagen hans kommer bestandig rett etter jula. Rart det der.... ;)

Anonymous poster hash: b9527...6b5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sikkert mer enn bra nok ;) Men nå er det du som kjenner mannen din og hans forventninger best ;) Her fikk jeg verken bursdag eller julegave av sambo i fjor pga dårlig økonomi, det visste jeg på forhånd og syns det er helt greit. Når man har vært sammen noen år så er det ting som er viktigere enn gaver :)

Anonymous poster hash: 5671f...c3c

Skrevet

Det høres jo kjempebra ut! :D  Det er masse kjærlighet i en gave som du har laget. Og om han har ønsket seg det er vel midt i blinken :)

Kanskje du kan kjøpe favoritt godteriet hans eller noe annet han liker veldig godt om du vil gi noe i tillegg?

Skrevet

Det beste i livet er jo gratis..)) hva med å gi han et gavekort fra deg, eks: 1. Massasje 20 min, tur i skogen med deg.. Eller noe mer på kanten om du vil.. 3 ting han kan bruke når han vil.. Eller så kan du jo lage en boks med diverse ting oppi som har noe med første gang dere møttes, første gang dere hadde sex, fikk barn, giftet dere osv så mimrer dere litt..) er de små tingene som blir store til slutt

Anonymous poster hash: 96247...21e

Skrevet

Takk for svar, jenter :) Det er sikkert bra nok, bare jeg som synes det høres litt stusselig ut. Kanskje jeg kan putte oppi en boks øl i gaveesken, så kan vi dele den når svigers er gått hjem - haha :P Eller kanskje ei flaske rødvin som vi kan dele, må sjekke kontoen først... Ellers får han jo garantert noe av mer verdi hos foreldrene, så da er han nok berga ;)

Anonymous poster hash: b9527...6b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...