Gå til innhold

Ca pris på vaskehjelp - noen med erfaring ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte en gang i uken, hus på to etasjer med to bad, fire soverom, to stuer, kjøkken og gang. Ca 120 kvm.

Noen som vet ca hva vi må ut med ? Og som kan anbefale renholdere i Bergensområdet.

Anonymous poster hash: 5b59c...b10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vaskehjelp som sender faktura, hun er da ansatt i et firma slik at alt er lovlig. Da gir vi 180 kroner timen og hun bruker fem timer. Jeg registrerte på mittanbud og fikk mange tilbud. Prisen varierte fra 140 kroner svart til 450 kroner timen hvitt.

Anonymous poster hash: ff2ab...012
Skrevet

Jeg har vaskehjelp som sender faktura, hun er da ansatt i et firma slik at alt er lovlig. Da gir vi 180 kroner timen og hun bruker fem timer. Jeg registrerte på mittanbud og fikk mange tilbud. Prisen varierte fra 140 kroner svart til 450 kroner timen hvitt.

Anonymous poster hash: ff2ab...012

180 kr timen hvitt? Hvilket firma er dette?

Anonymous poster hash: 65306...f28

Skrevet

5 timer i uka ? Hvor stort hus har du ?

Jeg tenker 1,5 time, max 2 timer i uken på huset vårt. Men mitt anbud var lurt - skal legge det ut der.

Takk for tips.

Skrevet

hehehe.. 180 kr timen hvitt? Du er så lurt som det går an å bli :D Da er det så underbetalt, at det blir svart arbied likevel..... Det går bare ikke å jobbe hvitt for den summen pr time.

Det krever faktisk ca 400-450 kr timen pluss MVA å drive hvitt. Spesielt om man har ansatte, og ikke bare driver på selv som eier. Beklager, men det koster i avgifter, utgifter og alt som er.

Anonymous poster hash: 2b8af...391
Skrevet

5 timer i uka ? Hvor stort hus har du ?

Jeg tenker 1,5 time, max 2 timer i uken på huset vårt. Men mitt anbud var lurt - skal legge det ut der.

Takk for tips.

Tror ikke noen som skal vaske skikkelig klarer det på 1,5 time å vaske et helt hus. Da tror jeg du får støvsuget gulvene og tørket støv. 

Anonymous poster hash: fa3e7...d17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...