Gå til innhold

Utakknemlige late dumme mannfolk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi deler ikke soverom. Hvorfor er ikke tema i denne saken.

Jeg har i dag brukt 6 timer på å rydde alle 4 soverommene, rydde klesskap, sortere leker, vaske og bytte å sengene. Jeg tok også mannens soverom, for der inne stinket det helt grusomt.

Fant godtepapir og søppel overalt. Til og med en Kattelort under senga...(æsj!) Når jeg var ferdig hadde han tenkt å legge seg(kl 15) så i forbifarten gav jeg beskjed om at jeg har satt en søppelbøtte ved senga der han kunne kaste godtepapir mm.

Da får jeg faen meg kjeft fordi å si sånt var nedlatende å si. Han visste da hva en søppelbøtte skal brukes til. Så slenger han igjen døra.

Dette er takka! Jeg var så sint og frustrert at jeg slengte hodet i gaderobeskapet! Veldig lurt...ikke akkurat. Hatt vondt i nakken siden. Men nå vet jeg ikke annen råd for utløp av sinne snart.

Anonymous poster hash: c7ff5...14d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flytt?

Anonymous poster hash: 07dea...b8b
Skrevet

Og du trenger ikke utdype, alle skjønner hvorfor du ikke deler soveværelse med mannen! Hi hi

Skrevet

Alt jeg hang meg opp i var katterlorten. Hvor ekkelt er det!!? :huh: Ikke rart det stinket! Sier som Amadine, skjønner godt at du ikke deler rom med fyren. Rett og slett disgustin :spy: g

Skrevet

Vil du virkelig dele livet ditt med en slik mann? Det er jo tydelig at han ser på deg som en selvfølge han kan tråkke på og bli sur på :(

Been there done that - for å si det slik : jeg er alenemor nå og har det fantastisk :D grusomt å leve slik.

Anonymous poster hash: a0c07...a2e

Skrevet

Jeg er sjokkert😳 For en mann 😕

Skrevet

Jeg er ikke helt sikker på om jeg hadde ønsket at en slik mann skulle være takknemlig heller, jeg.

Ikke ville jeg delt soverom med ham, og ikke ville jeg delt livet med ham, tror jeg.

Spørsmålet er hvorfor du gjør det, HI?

Anonymous poster hash: 45ee9...3e5
Skrevet

Hvorfor gidder du rydde og vaske på hans soverom? 

Jeg kan faktisk forstå ham litt. Hadde ikke elsket det om noen hadde ryddet bort min skit heller, hadde blitt flau. Du traff nok et litt sårt punkt.

Anonymous poster hash: cd717...9ea
Skrevet

Haken min er på knærne, om noen lurte. Kattedritt?! Sikker på at det ikke var hans egen? Jeg ville ikke blitt overrasket...

Anonymous poster hash: d5d80...f10
Skrevet

Hvorfor oppfører du deg som om du er vaskehjelpa hans? Høres ut som om du har skjemt ham bort etter noter...

Anonymous poster hash: 7e5e6...cf9
Skrevet

Hvorfor oppfører du deg som om du er vaskehjelpa hans? Høres ut som om du har skjemt ham bort etter noter...

Anonymous poster hash: 7e5e6...cf9

Det eneste jeg ikke har gjort er å kaste ham ut.

Men når lukten slår mot deg når du går forbi soverommet.. da måtte jeg bare ta det. Skal tross alt bo her jeg også. Hadde ikke vært rengjort på noen mndr.

Man kommer til et punkt der man bare gir opp... Bare sameksisterer.. Bare får det til å fungere for barna...

Anonymous poster hash: c7ff5...14d

Skrevet

Tror du dette blir et godt liv for deg og barna?

Anonymous poster hash: a0c07...a2e

Skrevet

Så ikke rydd da vel... La han ligge og kose med kattelorten sin...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...