smurfis Skrevet 19. januar 2014 #26 Skrevet 19. januar 2014 Uff Jeg er nok hakket verre enn deg. HI. Her gikk det i pølser og lumpe. Altså, varmet vannet selv og hadde oppi buljong og pølsene. Aner ikke hvilket merke pølsene var engang fordi vi fikk de av svigemor i posjonspakkede fryseposer. OMG. Hva har jeg gjort? BV kommer vel på døra snart nå tenker jeg. Anonymous poster hash: c46d0...f4f Det var lumpent :-(
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #27 Skrevet 19. januar 2014 DA kjære du er jeg verre enn deg. Her har det nesten blitt en tradisjon og glemme søndagsmiddagen. Så i dag blir det pizza. Mannen dro nå ut for å kjøpe den. Nekter å ha dårlig samvittighet! Anonymous poster hash: 8267d...80d
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #28 Skrevet 19. januar 2014 Huff, jeg lagde en omelett, og jeg hadde kun gulrøtter og erter til å ha i, alt kjøttet var i frysen:( Så da ble det oppkutta kjøttpølse da, herregud jeg er fæl.. Anonymous poster hash: 04238...95f
det er berre mordi Skrevet 19. januar 2014 #29 Skrevet 19. januar 2014 Ein gjeng med bedritne mødre her, les eg. Her var det heimelaga kjøtkaker, heimelaga ertrestuing og heimelaga saus. Heimelaga smoothie til dessert. Heimelaga og nysteikte bollar til lunch. Nesten slitsomt å vere så perfekt...
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #30 Skrevet 19. januar 2014 dummeste jeg har hørt Anonymous poster hash: 5a00b...79d
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #31 Skrevet 19. januar 2014 Hva er galt med frossen brokkoli (regner med du ga det oppkok?) Anonymous poster hash: fcb7b...282
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 19. januar 2014 #32 Skrevet 19. januar 2014 Jeg slår dere alle for ene ungen min fikk ikke middag i dag
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #33 Skrevet 19. januar 2014 Haha! Her spiste unga kalde pølser til middag! Også fikk de potetgull etterpå! Anonymous poster hash: 070d3...d47
Fru vims Skrevet 19. januar 2014 #34 Skrevet 19. januar 2014 Var vel ikke noe galt med den middagen. Ville kanskje ha byttet ut frossen brokkolien med fersk, netopp fordi det smaker bedre.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #35 Skrevet 19. januar 2014 Jeg er en verre mor. Jeg liker ikke fisk. Eneste fiskemiddag vi har er hermetikkfiskeboller og fiskekaker fra frysedisken. Anonymous poster hash: f9969...8e8
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #36 Skrevet 19. januar 2014 Jeg slår dere alle for ene ungen min fikk ikke middag i dag Neimen...for en overraskelse at du absolutt må overgå andre igjen. Blir du ikke lei ? Kjenner i alle fall at jeg er lei av at du må ha oppmerksomhet hele tiden... Anonymous poster hash: 24951...8eb
wilmus Skrevet 19. januar 2014 #37 Skrevet 19. januar 2014 Toro meksikank gryte ble det her i dag. Og kjøttdeigen har jeg ikke kverna selv engang!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 19. januar 2014 #38 Skrevet 19. januar 2014 Jeg slår dere alle for ene ungen min fikk ikke middag i dag Neimen...for en overraskelse at du absolutt må overgå andre igjen. Blir du ikke lei ? Kjenner i alle fall at jeg er lei av at du må ha oppmerksomhet hele tiden... Anonymous poster hash: 24951...8eb Jeg gjør det kun for å irritere deg .....
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #39 Skrevet 19. januar 2014 Jeg slår dere alle for ene ungen min fikk ikke middag i dagNeimen...for en overraskelse at du absolutt må overgå andre igjen. Blir du ikke lei ? Kjenner i alle fall at jeg er lei av at du må ha oppmerksomhet hele tiden... Anonymous poster hash: 24951...8eb Jeg gjør det kun for å irritere deg ..... Mission accomplished... Men seriøst...må være trist å være så selvsentrert og oppmerksomhetssyk at du til og med må overgå andre i å være dårlig... Patetisk... Anonymous poster hash: 24951...8eb
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 19. januar 2014 #40 Skrevet 19. januar 2014 Jeg slår dere alle for ene ungen min fikk ikke middag i dagNeimen...for en overraskelse at du absolutt må overgå andre igjen. Blir du ikke lei ? Kjenner i alle fall at jeg er lei av at du må ha oppmerksomhet hele tiden... Anonymous poster hash: 24951...8eb Jeg gjør det kun for å irritere deg ..... Mission accomplished... Men seriøst...må være trist å være så selvsentrert og oppmerksomhetssyk at du til og med må overgå andre i å være dårlig... Patetisk... Anonymous poster hash: 24951...8eb Nei, egentlig ikke.. Det som er patetisk er at du ikke sender meg en pm eller oppretter din egen tråd, i steden for å kuppe andre tråder om hva du syns om meg!
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #41 Skrevet 19. januar 2014 Jeg slår dere alle for ene ungen min fikk ikke middag i dagNeimen...for en overraskelse at du absolutt må overgå andre igjen. Blir du ikke lei ? Kjenner i alle fall at jeg er lei av at du må ha oppmerksomhet hele tiden... Anonymous poster hash: 24951...8eb Jeg gjør det kun for å irritere deg ..... Mission accomplished... Men seriøst...må være trist å være så selvsentrert og oppmerksomhetssyk at du til og med må overgå andre i å være dårlig... Patetisk... Anonymous poster hash: 24951...8eb Ta deg en bolle, 8eb! Og få deg et liv! Du mangler det tydeligvis som sitter og fører oversikt over hva hun skriver her inne! Anonymous poster hash: 99bf6...cc8
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #42 Skrevet 19. januar 2014 Uff Jeg er nok hakket verre enn deg. HI. Her gikk det i pølser og lumpe. Altså, varmet vannet selv og hadde oppi buljong og pølsene. Aner ikke hvilket merke pølsene var engang fordi vi fikk de av svigemor i posjonspakkede fryseposer. OMG. Hva har jeg gjort? BV kommer vel på døra snart nå tenker jeg. Anonymous poster hash: c46d0...f4f Det var lumpent :-( Ja, ikke sant. Skikkelig lumpent ovenfor barnet mitt. Jeg burde ikke blitt mor. Uff. Hva gjør jeg nå? Anonymous poster hash: c46d0...f4f
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #43 Skrevet 19. januar 2014 Uff Jeg er nok hakket verre enn deg. HI. Her gikk det i pølser og lumpe. Altså, varmet vannet selv og hadde oppi buljong og pølsene. Aner ikke hvilket merke pølsene var engang fordi vi fikk de av svigemor i posjonspakkede fryseposer. OMG. Hva har jeg gjort? BV kommer vel på døra snart nå tenker jeg. Anonymous poster hash: c46d0...f4f Det var lumpent :-( Ja, ikke sant. Skikkelig lumpent ovenfor barnet mitt. Jeg burde ikke blitt mor. Uff. Hva gjør jeg nå? Anonymous poster hash: c46d0...f4f Gi de bort! Sånn at de kan få en sjanse til å få en skikkelig barndom! Kjøp og salg på fb f eks. Ta et litt stakkarslig bilde av de og legg ut Anonymous poster hash: 41c86...f85
MammantilNurket Skrevet 20. januar 2014 #44 Skrevet 20. januar 2014 Uff Jeg er nok hakket verre enn deg. HI. Her gikk det i pølser og lumpe. Altså, varmet vannet selv og hadde oppi buljong og pølsene. Aner ikke hvilket merke pølsene var engang fordi vi fikk de av svigemor i posjonspakkede fryseposer. OMG. Hva har jeg gjort? BV kommer vel på døra snart nå tenker jeg. Anonymous poster hash: c46d0...f4f Hjelpes!!! Brukte du BULJONG??!! Jeg er rystet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå