Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 Etter en vanskelig barndom og oppvekst, så har endelig lykken snudd. :-) de seks siste årene har snudd min oppfatning om hvordan livet skal være. Har verdens beste mann og verdens snilleste sønn. Har fått lappen og bil. Bor gratis i en stor leilighet og nå ser det jaggu ut til at jeg går opp i lønn også. Livet er herlig. :-) Flere som er lykkelig over å ha et godt liv? Anonymous poster hash: 334b5...252
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Så bra! Ting har en tendens til åmordne seg, spesielt når man gjør noe for det selv Jeg kunne ikke tenkt meg å byttet bort livet mitt med noen, så jeg kan kanskje si at jeg også har trukket et lykkekort. Det er godt å være tilfreds! Anonymous poster hash: 68ca4...0a4
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 Så bra! Jeg husker følelsen Man føler at ingenting kan stoppe en. Håper den varer for deg
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #4 Skrevet 19. januar 2014 Så bra! Jeg husker følelsen Man føler at ingenting kan stoppe en. Håper den varer for deg Har den gått over hos deg? Så trist å høre. Sender deg en klem. :-) håper du finner lykkefølelsen igjen... HI Anonymous poster hash: 334b5...252
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. januar 2014 #5 Skrevet 19. januar 2014 Tusen takk Den forsvant litt sammen med tilliten til mannen ja.. Men det går bedre hele tiden. Tiden leger alle sår, men bygger ikke tillit. Håper din varer lenger, og forhåpentligvis evig
Pom-mom Skrevet 19. januar 2014 #6 Skrevet 19. januar 2014 for meg ble lykken en ny by, flott samboer & 3 fluffy små hunder som gjør livet lysere nå mangler vi bare en liten mini så er vi ganske happy alle sammen
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #7 Skrevet 19. januar 2014 for meg ble lykken en ny by, flott samboer & 3 fluffy små hunder som gjør livet lysere nå mangler vi bare en liten mini så er vi ganske happy alle sammen Så hyggelig. :-) veldig mye kos i hunder. Lykke til med babylagingen. ;-) HI Anonymous poster hash: 334b5...252
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå