Gå til innhold

Føler at jeg endelig har trukket lykkekortet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en vanskelig barndom og oppvekst, så har endelig lykken snudd. :-)

de seks siste årene har snudd min oppfatning om hvordan livet skal være. Har verdens beste mann og verdens snilleste sønn. Har fått lappen og bil. Bor gratis i en stor leilighet og nå ser det jaggu ut til at jeg går opp i lønn også. Livet er herlig. :-)

Flere som er lykkelig over å ha et godt liv?

Anonymous poster hash: 334b5...252

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! Ting har en tendens til åmordne seg, spesielt når man gjør noe for det selv :)

Jeg kunne ikke tenkt meg å byttet bort livet mitt med noen, så jeg kan kanskje si at jeg også har trukket et lykkekort.

Det er godt å være tilfreds!

Anonymous poster hash: 68ca4...0a4

Skrevet

Så bra! :D  Jeg husker følelsen :)  Man føler at ingenting kan stoppe en. Håper den varer for deg :)

Skrevet

Så bra! :D  Jeg husker følelsen :)  Man føler at ingenting kan stoppe en. Håper den varer for deg :)

Har den gått over hos deg? Så trist å høre. Sender deg en klem. :-) håper du finner lykkefølelsen igjen... HI

Skrevet

Tusen takk :D  Den forsvant litt sammen med tilliten til mannen ja.. Men det går bedre hele tiden. Tiden leger alle sår, men bygger ikke tillit.

Håper din varer lenger, og forhåpentligvis evig :)

Skrevet

for meg ble lykken en ny by, flott samboer & 3 fluffy små hunder som gjør livet lysere :D nå mangler vi bare en liten mini så er vi ganske happy alle sammen :D

Skrevet

for meg ble lykken en ny by, flott samboer & 3 fluffy små hunder som gjør livet lysere :D nå mangler vi bare en liten mini så er vi ganske happy alle sammen :D

Så hyggelig. :-) veldig mye kos i hunder. Lykke til med babylagingen. ;-) HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...