Gå til innhold

pannelugg.....ungen ser nitrist ut.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en pike på 8 år.

Hun har tynt og pistrete håt, lyst.

Håret er til litt nedenfor skulderbladene.

I sitt 8 årige liv har hun vert hos frisør kun ett fåtall ganger. og da bare klippet tupper.

Men håert er pitrete og tynt. Og alt er lissom like langt, og henger ned i en fæl mittskill.

Det er pittepitte litt fall i det, i det underste håret.

Hun ser så "nitrist"ut, bleik er hun jo, alle tror hun er sjuk, og så det her pistrete håret som henger rett ned............

Og selv drømmer hun om å være rapunzel...............

Så jeg lurer på, skal-skal ikke klippe lugg på ho?

Tenk om håret er så pistrete at lugg er stygt??

rååd?

Anonymous poster hash: cfb83...2d5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Treng det å henge ned da? Klippe kort eller sett opp i strikk?

Skrevet

Ta henne med til en god frisør og be om å få en god klipp som kler henne.

Skrevet

Jeg vil tippe på at jenta di er både søt og pen :) noen unger bruker lang tid på å få "ordentlig" hår.

Jeg ville tatt bort litt av det pistrete håret med en spenne e.l.

Skrevet

En åtteåring har vel meninger om hvordan håret skal være, og om de vil ha pannelugg eller ikke? La håret hennes være sånn som hun vil ha det? Det er vel mye viktigere at hun er fornøyd enn at andre synes hun er fin?

Anonymous poster hash: 2572d...b08

Skrevet

Min datter har også sånt typisk nordisk hår som aldri blir langt. Det rekker vel til skuldrene nå, mens de andre jentene i klassen har minimum til midten av ryggen. Hun maste i flere mnd om pannelugg før vi endelig klippet det sånn, i tillegg til at det er klippet opp litt utenpå. Hun er strålende fornøyd, og har også fått flere kommentarer på hvor godt hun kler det.

Hun får ikke langt hår så dermed går vi for stilige frisyrer istedenfor :) Hør med datteren din hva hun selv ønsker. Pannelugg trenger ikke å være klippet rett over midt på pannen, min datter sin rekker til rett med øyenbrynene og hun er skikkelig stilig :)

Skrevet

Sorry, men det eneste nitriste må vel være at du presterer å kalle ungen din nitrist? Fanden ikke lett når selv mamma synes håret ser kjipt ut. Hun ser det helt sikkert selv også, hvis du ønsker å bidra blir du med henne til frisøren og lar henne få en fin klipp istedet for å kalle det hun har for trist. Du lar det helt sikkert skinne gjennom hva du synes, selv om du ikke tror du gjør det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...