Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #26 Skrevet 19. januar 2014 Kan ikke fatte hvorfor du ville dele noe så internt, hva er poenget?? Hvorfor kunne du ikke sendt dette her privat til barnet ditt?? Ikke at jeg syns det er ille, jeg fatter heller ikke hvorfor din kollega reagerer, det er jo åpenbart en spøk, Men en privat en, så hvorfor legge det ut?! Anonymous poster hash: 2d11c...fa1 Somlet nevne før her, så har jeg bare venner jeg kjenner godt på ventelista mi, utenom denne kollegaen da.. Så da delte jeg det med mine venner. Sjekket nå og jeg har 28 venner på lista mi. Er jo en sperret profil også. Anonymous poster hash: 88242...365 Uansett hvor få venner du har, harry er det! Og helt enig med den som har kommentert her, ta det privat 👼 Anonymous poster hash: e1c0e...945 Jeg synes ikke dette er Harry og derfor valgte jeg å legge det ut som status. Shoot me! Anonymous poster hash: 88242...365
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #27 Skrevet 19. januar 2014 Kan ikke fatte hvorfor du ville dele noe så internt, hva er poenget?? Hvorfor kunne du ikke sendt dette her privat til barnet ditt?? Ikke at jeg syns det er ille, jeg fatter heller ikke hvorfor din kollega reagerer, det er jo åpenbart en spøk, Men en privat en, så hvorfor legge det ut?! Anonymous poster hash: 2d11c...fa1 Somlet nevne før her, så har jeg bare venner jeg kjenner godt på ventelista mi, utenom denne kollegaen da.. Så da delte jeg det med mine venner. Sjekket nå og jeg har 28 venner på lista mi. Er jo en sperret profil også. Anonymous poster hash: 88242...365 Uansett hvor få venner du har, harry er det! Og helt enig med den som har kommentert her, ta det privat 👼 Anonymous poster hash: e1c0e...945 Jeg synes ikke dette er Harry og derfor valgte jeg å legge det ut som status. Shoot me! Anonymous poster hash: 88242...365 Det synes jeg! 👼 Anonymous poster hash: e1c0e...945
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #28 Skrevet 19. januar 2014 Kan ikke fatte hvorfor du ville dele noe så internt, hva er poenget?? Hvorfor kunne du ikke sendt dette her privat til barnet ditt?? Ikke at jeg syns det er ille, jeg fatter heller ikke hvorfor din kollega reagerer, det er jo åpenbart en spøk, Men en privat en, så hvorfor legge det ut?! Anonymous poster hash: 2d11c...fa1 Somlet nevne før her, så har jeg bare venner jeg kjenner godt på ventelista mi, utenom denne kollegaen da.. Så da delte jeg det med mine venner. Sjekket nå og jeg har 28 venner på lista mi. Er jo en sperret profil også. Anonymous poster hash: 88242...365 Uansett hvor få venner du har, harry er det! Og helt enig med den som har kommentert her, ta det privat 👼 Anonymous poster hash: e1c0e...945 Jeg synes ikke dette er Harry og derfor valgte jeg å legge det ut som status. Shoot me! Anonymous poster hash: 88242...365 Det synes jeg! 👼 Anonymous poster hash: e1c0e...945 Deg om det Anonymous poster hash: 88242...365
*Miss Marple* Skrevet 19. januar 2014 #29 Skrevet 19. januar 2014 Kan ikke fatte hvorfor du ville dele noe så internt, hva er poenget?? Hvorfor kunne du ikke sendt dette her privat til barnet ditt?? Ikke at jeg syns det er ille, jeg fatter heller ikke hvorfor din kollega reagerer, det er jo åpenbart en spøk, Men en privat en, så hvorfor legge det ut?!Anonymous poster hash: 2d11c...fa1 Somlet nevne før her, så har jeg bare venner jeg kjenner godt på ventelista mi, utenom denne kollegaen da.. Så da delte jeg det med mine venner. Sjekket nå og jeg har 28 venner på lista mi. Er jo en sperret profil også.Anonymous poster hash: 88242...365 Uansett hvor få venner du har, harry er det! Og helt enig med den som har kommentert her, ta det privat Anonymous poster hash: e1c0e...945 Jeg synes ikke dette er Harry og derfor valgte jeg å legge det ut som status. Shoot me!Anonymous poster hash: 88242...365 Det synes jeg! Anonymous poster hash: e1c0e...945 Det har vi skjønt nå. Heldigvis har det ingen betydning for hi hva du mener om den saken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå