Gå til innhold

Jøjemin!! Hvor dum er det mulig å bli!!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått en ny kollega på ventelista på Facebook.. Har jo skjønt at hun er mindre smart, men det må da finnes grenser!?

Eldste barnet mitt er hos faren sin og kommer hjem med buss i dag.. Hun er på Facebook, så jeg skrev en status der jeg tagget henne og la ved bilde av en innesnødd bil. Skrev "gleder meg til du kommer hjem xxxxx! Her er det ingen som gjør jobben din mens du er borte en helg! Ikke kom inn i huset før jobben er gjort!"

Etter det er det skrevet flere kommentarer av både ungen og meg hvor vi "diskuterer" om hun kan få middag eller ikke og om hun kan få mat frem til 2015.... Alt på fleip så klart:)

Under alle disse kommentarene kommer denne nye kollegaen og skriver dønn seriøst (en laaaang kommentar) om hvor grusom jeg er som mor og at hun mandag morgen vil kontakte barnevernet og kalle inn to av sjefene mine til ekstraordinært møte for å få meg sparket. Jeg tenkte jeg skulle være litt grei og skrev til henne privat at dette var bare tull og at det tydelig fremkom av kommentarene..

Så slettet jeg kommentaren hennes.. Så gikk det 5 min, så var hun der igjen og skrek om at nå hadde jeg latet som alt var tull og at jeg nok ikke lurte henne. Hun hadde skrevet ut alt og skulle nok ta meg mandag morgen...

Ble skikkelig flau på hennes vegne og måtte forklare datteren min at vi ikke har noe å frykte fra barnevernet eller jobben min.. Lurer virkelig på hva som skjer i morgen på jobb... Blir en spennende mandag:):)

Anonymous poster hash: 88242...365

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oioioi...Psyko dame. Hadde slettet henne som venn på flekken

Skrevet

Tja, hva skal man si?

Hvordan skal denne kollegaen egentlig vite at dette er tull? Ufattelig mange udugelig foreldre som ikke burde ha barn som sikkert fint kan finne på slikt desverre.

Anonymous poster hash: 28988...f28
Skrevet

HAHAHA! Jeg er så glad du og kan le av det, jeg veit faktisk ikke om jeg hadde tatt det like fint som deg, men det er jo som du sier, noen er litt "korte". Ironi skal man visst være særdeles forsiktig med å bruke på nett, ellers kommer barnevernet og tar deg :P 

Skrevet

En kollega mener jeg er uskikket mor fordi jeg fleiper med datteren min på Facebook.. Jeg driver visst tortur og barnearbeid...:)

Skrevet

Tja, hva skal man si?

Hvordan skal denne kollegaen egentlig vite at dette er tull? Ufattelig mange udugelig foreldre som ikke burde ha barn som sikkert fint kan finne på slikt desverre.

Men tror du disse udugelige foreldrene pleier å kringkaste det til enhver på facebook?

Skrevet

Tja, hva skal man si?

Når det i kommentarene under står haha fra meg meg og lol fra datteren min, så bør det vel oppfattes som en spøk?

Skrevet

Oioioi...Psyko dame. Hadde slettet henne som venn på flekken

She's gone:)

Skrevet

Hvis hun tar opp dette på jobb i morgen tror jeg at jeg egentlig synes synd på henne.. Hun kommer til å bli ledd av bak sin rygg..

Skrevet

Hvis hun tar opp dette på jobb i morgen tror jeg at jeg egentlig synes synd på henne.. Hun kommer til å bli ledd av bak sin rygg..

Dårlig moral på de på jobb da isåfall, hvis man mellom kollegaer begynner å le av henne bak hennes rygg. Det er jo ikke særlig fint å henge henne ut bare fordi hun ikke har forstått ironien mellom mor og datter. Altså, jeg synes også saken i seg selv er festelig, at hun tok det hele så dramatisk. Men hun burde vel kanskje konfronteres på en ordentlig måte om hvordan man går fram hvis man frykter at en familie driver med barnearbeid og omsorgssvikt basert på facebook :P

Anonymous poster hash: 1bea1...f30

Skrevet

Dårlig moral på de på jobb da isåfall, hvis man mellom kollegaer begynner å le av henne bak hennes rygg. Det er jo ikke særlig fint å henge henne ut bare fordi hun ikke har forstått ironien mellom mor og datter. Altså, jeg synes også saken i seg selv er festelig, at hun tok det hele så dramatisk. Men hun burde vel kanskje konfronteres på en ordentlig måte om hvordan man går fram hvis man frykter at en familie driver med barnearbeid og omsorgssvikt basert på facebook :P

Anonymous poster hash: 1bea1...f30

Jeg har forsøkt å forklare henne dette, men hun nekter å høre etter... Eller... Lese etter. Jeg går ikke til lederens mine for å fortelle hva hun har tenkt til før hun evt gjør det. De kjenner meg og har jobbet sammen med meg i over 10 år, så jeg vil tro de vil le av henne i det møtet med de er ferdig.

Ser det ikke som min oppgave å beskytte henne når jeg har forsøkt å fortelle henne at dette var en spøk og at 13 åringen min forstod det og skrev "lololol" i kommentaren sin..

Skrevet

Sånt kunne jeg og guttungen ha fleipa med også, i tillegg så må han gjøre endel kjedelige oppgaver for å få månedslønna si og det har vi litt humor rundt.

Tror man må sile litt ut hvem som får se hva på venneliste si, interne spøker kan misforstås. Men du har ingenting å frykte, kollegaen din driter seg ut.

Anonymous poster hash: 0c067...5b3

Skrevet

Uff, blir flaut for henne på mandag da ...jeg tuller også sånn mye, alle forstår jo det er tull.

Merker du at hun ikke er helt normal, når du snakker med henne?

Anonymous poster hash: 6cb6a...827
Skrevet

Sånt kunne jeg og guttungen ha fleipa med også, i tillegg så må han gjøre endel kjedelige oppgaver for å få månedslønna si og det har vi litt humor rundt.

Tror man må sile litt ut hvem som får se hva på venneliste si, interne spøker kan misforstås. Men du har ingenting å frykte, kollegaen din driter seg ut.

Anonymous poster hash: 0c067...5b3

Jeg aksepterte forespørselen hennes fordi jeg synes synd på henne. Har egentlig bare folk jeg kjenner på ventelista. Ca 30 stk eller noe der omkring. Flere andre hadde også kommentert dette og skrevet at det jaggu er bra ungdommen kan brukes til noe osv. Var en da, som ikke tok spøken:)

Skrevet

Uff, blir flaut for henne på mandag da ...jeg tuller også sånn mye, alle forstår jo det er tull.

Merker du at hun ikke er helt normal, når du snakker med henne?

Anonymous poster hash: 6cb6a...827

Hun er "normal" men hun forstår ikke helt sosiale settinger. Hun har ingen diagbose og stillingen hennes tilsier at hun har fullført videregående og har klart innledende kreditjus. Hun håndterer sensitiv informasjon, så psykisk utviklingshemmet kan hun ikke være.

Skrevet

Tror ikke et sekund på historien din

Anonymous poster hash: 7bbf1...151

Skrevet

Tror ikke et sekund på historien din

Anonymous poster hash: 7bbf1...151

Nei da så... Det kan jeg ikke gjøre noe med..

Skrevet

Sånn "festligheter" på Facebook, mellom mor og barn er så innmari harry! 👼

Anonymous poster hash: e1c0e...945

Skrevet

Sånn "festligheter" på Facebook, mellom mor og barn er så innmari harry! Anonymous poster hash: e1c0e...945

Ja, det var rette ræva som feis!!!

Anonymous poster hash: 7f4a7...943

Skrevet

Kan ikke fatte hvorfor du ville dele noe så internt, hva er poenget?? Hvorfor kunne du ikke sendt dette her privat til barnet ditt??

Ikke at jeg syns det er ille, jeg fatter heller ikke hvorfor din kollega reagerer, det er jo åpenbart en spøk,

Men en privat en, så hvorfor legge det ut?!

Anonymous poster hash: 2d11c...fa1

Skrevet

Sånn "festligheter" på Facebook, mellom mor og barn er så innmari harry! Anonymous poster hash: e1c0e...945

Fordi jeg sitter på Facebook og "diskuterer" med mitt barn? 👼

Skrevet

Fordi jeg sitter på Facebook og "diskuterer" med mitt barn? 👼

Skrevet

Kan ikke fatte hvorfor du ville dele noe så internt, hva er poenget?? Hvorfor kunne du ikke sendt dette her privat til barnet ditt??

Ikke at jeg syns det er ille, jeg fatter heller ikke hvorfor din kollega reagerer, det er jo åpenbart en spøk,

Somlet nevne før her, så har jeg bare venner jeg kjenner godt på ventelista mi, utenom denne kollegaen da.. Så da delte jeg det med mine venner. Sjekket nå og jeg har 28 venner på lista mi. Er jo en sperret profil også.

Skrevet

Somlet nevne før her, så har jeg bare venner jeg kjenner godt på ventelista mi, utenom denne kollegaen da.. Så da delte jeg det med mine venner. Sjekket nå og jeg har 28 venner på lista mi. Er jo en sperret profil også.

Uansett hvor få venner du har, harry er det! Og helt enig med den som har kommentert her, ta det privat 👼

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...