Gå til innhold

Sliter plutselig med dette. Så teit!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen gikk ifra hverandre, som gode venner, for fire år siden. Etter et år fant vi ut at vi skulle bli sammen igjen, vi hadde en lang samtale om hva som gikk galt sist og hva vi kunne gjøre annerledes. Dette har fungert kjempefint og vi er veldig lykkelige sammen. Har fått flere barn, kjøpt hus osv etter at vi fant tilbake til hverandre igjen.

Problemet er bare at han lå med en annen helga etter at vi fant ut at vi skulle prøve igjen, altså for tre år siden. Han fortalte meg ikke om det, jeg fikk vite det av en felles venn som forsnakket seg om hvor full mannen min var den kvelden og han haddde tatt med seg hjem den minst attraktive damen på festen.

Vi var jo enige om å finne sakte tilbake til hverandre og ikke stresse med å flytte sammen. Vi skulle date igjen og kose oss! I teorien var vi ikke et par, men.. Han brukte selvfølgelig ikke kondom, så jeg fikk mannen min tilbake og klamydia!

Vi pratet en del om dette når det skjedde og følte oss ferdige med det. Men nå mange år etter er dette begynt å plage meg igjen. Jeg føler på alle følelser jeg ikke kjente på da. Da var jeg bare sint, nå føler jeg meg sveket og trist.

Hvorfor lå han med henne når vi skulle prøve igjen?

Vet det er teit å tenke på det nå, og skjønner ikke hvorfor disse tankene har dukket opp.

Vet ikke hvor jeg vil hen med dette, måtte bare lette på hjertet.

Anonymous poster hash: fbdc7...080

Videoannonse
Annonse
Skrevet

water under the bridge...get over it! dette har dere skværet opp i. Du kan tenke på det alt du vil, men hold det for deg selv.

Anonymous poster hash: 75e8e...dc2
Skrevet

Har selvsagt ikke tenkt til å rippe opp i dette til mannen min. Det blir det bare trøbbel av. Forstår bare ikke hvordan han kunne gjøre det og hvorfor han hadde det behovet.

Anonymous poster hash: fbdc7...080

Skrevet

Det beste du kAn gjøre er å legge det dødt. En ny diskusjon om dette vil kunne ødelegge for dere.

Jeg merker selv at jeg kan få liknende tanker de gangene jeg er sliten, nedbrutt osv. Da kommer alt fra fortiden. Kanskje hvis jeg kjeder meg i tillegg, da er det akkurat som om jeg leter etter noe å krangle om. Kan det være noe slikt for deg? Kanskje lettere å håndtere hvis du skjønner hvorfor du tenker på dette nå, så lang tid etterpå, og etter dere egentlig har skværet opp.

Anonymous poster hash: 879a4...67b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...