Gå til innhold

Søndagslykke er...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når lillemann våkner kl 6 og vil opp NÅ, og verdens deiligste mann kysser en på kinnet og sier "jeg tar det" og går ut i bare boxeren så en kan nyte synet av naken, muskuløs rygg ;)

Anonymous poster hash: 3a08b...f4d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller når begge barna sover til 9, slik at både jeg og samboeren min kan sove lenge..

Anonymous poster hash: cdf11...430

Skrevet

... barn som sover til 9, fyr i peisen, kakao og snøballkrig :)

Skrevet

....at 1 åringen sov helt til 9.15 (!), potetgull og sjokolade til frokost (har ikke skjedd på mange år, og kun til meg da ;) ) og at sola titter frem her i nord etter mørketida! :) Hurra!

Anonymous poster hash: ea7c8...2d0

Skrevet

Søndagslykke er når du har barnefri, vært på fylla og smekka i deg en kebab smellfull av hvitløk på vei hjem fra nach, du våkner om morgenen med tre kjedelige fyllekviser midt i trynet, fett hår til alle retninger, sminke fra i går klint utover... Du sitter akkurat og vipper innpå en halv grandis til lunch iført singlet og sæggebukse. Så ringer det på døra og overbevist om at det er mora di som kommer for å levere noe går du og åpner med grandisen i hånda. Og der står HAN, flørten din fra jobben, som bare ville stikke innom med en film og lurer på om det passer. Han er selvfølgelig kjekk som alltid, nydusja og lukter deilig.

Jaggu sa jeg søndagslykke.

Anonymous poster hash: 28b38...e80

Skrevet

Søndagslykke er når du har barnefri, vært på fylla og smekka i deg en kebab smellfull av hvitløk på vei hjem fra nach, du våkner om morgenen med tre kjedelige fyllekviser midt i trynet, fett hår til alle retninger, sminke fra i går klint utover... Du sitter akkurat og vipper innpå en halv grandis til lunch iført singlet og sæggebukse. Så ringer det på døra og overbevist om at det er mora di som kommer for å levere noe går du og åpner med grandisen i hånda. Og der står HAN, flørten din fra jobben, som bare ville stikke innom med en film og lurer på om det passer. Han er selvfølgelig kjekk som alltid, nydusja og lukter deilig.

Jaggu sa jeg søndagslykke.

Anonymous poster hash: 28b38...e80

Hihi, så hyggelig han var! :) Server han en kaffe og hopp i dusjen, smell litt concealer under øya og se film i armkroken. Ingenting kurerer fyllesyke bedre enn litt kos. ;)

Anonymous poster hash: ea7c8...2d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...