Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 Jeg gikk helt sjokk over hvor billig noen jenter er. De står og danser oppå noe så de ses og ikke på selve dansegulvet. De har kjolen så høyt opp at man kan se trusen og utringningen omtrent så man kan se brystvortene. De kunne like gjerne skreket ut kom å ta meg. Er virkelig jenter så billig nå?? Jeg gikk mye på byn før og oppførte oss aldri slik. Er virkelig ikke rart det skjer voldtekter om dette er ofrene altså Anonymous poster hash: ace52...c63
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Jeg kjenner jeg blir provosert. En voldtekt er en voldtekt uansett hva offeret har på seg. Ja det finnes de som angrer og legger inn en anmeldelse. Men et nei er et nei uansett hvor lyst voldtektsmannen/kvinnen har.
MammantilNurket Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 Ja, fysjom ... dagens ungdom eier ikke moral og er uanstendige på alle vis .... Alvorlig talt ... Hva vil du egentlig med innlegget ditt? Er dette er forsøk på å provosere? Jeg foreslår at du leser det du har skrevet også tenker du litt over det. Kan hende det går opp et lys.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #4 Skrevet 19. januar 2014 Skjønner hva du mener HI. En voldtekt er en voldtekt, men er det lurt å oppfordre til det? De som voldtar er ikke den vanlige mannen på gata, det må jo feile de noe. Men, det er heller ikke forbudt å ta forhåndsregler. Er ikke påkjørsrett her i landet heller, men de fleste ser seg for før de krysser ei gate... Er snakk om å være føre ute, ta hensyn til seg selv, hvor skadelig er det? Anonymous poster hash: 168b4...eb7
Kremtopp Skrevet 19. januar 2014 #5 Skrevet 19. januar 2014 Ja mye som forandrer seg på 3 små år.. eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #6 Skrevet 19. januar 2014 Uening om det du mener om voldtekt, et nei er et nei, selv om man går naken! Men JA, veldig mange jenter kler seg billig og oppfører seg direkte uanstendig ute når de har drukket. Glad jeg nærmest er ferdig med bylivet :-) Anonymous poster hash: 66720...abe
Nullstress;) Skrevet 19. januar 2014 #7 Skrevet 19. januar 2014 Et nei er et nei, om man så skulle gått naken på byen! Men er enig i resten av det du skriver. Jeg var ute med noen venninner en sommer. Vi hadde akkurat kommet til byen og var på vei mot et utested da jeg ser ei jente/dame... Hun har KORT kjole på seg og bøyer seg heeeelt meg til bakken med strake bein. Hun hadde ikke undertøy på seg og jeg så hele underlivet hennes! Ei venninne av meg gikk bort, bøyde seg forsiktig og sa: unnskyld, men ville bare si at vi ser rett opp under kjolen din. (Sa det på en veldig forsiktig og fin måte) jenta reiste seg opp, kikket surt på venninnen min og sa: det skal vel du bsre drite i!!! Så noen er nok mer opptatt av p vise seg enn andre
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #8 Skrevet 19. januar 2014 Enig med HI masse sluts look a like der ute på fylla. Tacky greier. Anonymous poster hash: d6f3d...9b2
mamma_bergen Skrevet 19. januar 2014 #9 Skrevet 19. januar 2014 Noen er stolt av kroppen sin og liker å vise den frem, dog kanskje ikke på en smart måte. De fortjener ikke å bli voldtatt eller rakket ned på av den grunn.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #10 Skrevet 19. januar 2014 Er det rart det skjer voldtekter?Ja, det er rart. Det er ingen manns rett å ta for seg, selvom en kvinne går utfordrende kledd. Hun ber vel ikke om å bli voldtatt. Om hun kler seg sånn, for at hun virkelig håper på å få seg et ligg i løpet av natta så skal vel det også være frivillig, men en hun ønsker å ligge med og en som ønsker å ligge med henne.Er det ikke flott da at vi selv velger hva vi skal ha på oss når vi skal ut å kose oss? Hun kan gå med det hun vil, du med det du vil. Så kan du bli provosert så mye du vil av hennes klesstil. Jeg blir provosert av holdningen din. Anonymous poster hash: e47a7...82d
Gjest MMJ Skrevet 19. januar 2014 #11 Skrevet 19. januar 2014 Hei HI. Jeg er enig med deg i at det er trist med jenter som kler seg opp sånn, som blottlegger seg sånn... Men uansett.... om de så gikk nakne, så er det INGEN som har rett/lov til å voldta noen.
Gjest MMJ Skrevet 19. januar 2014 #12 Skrevet 19. januar 2014 Foresten, uansett hva mennesker har på seg så skal det ikke rettferdiggjøres at de blir voldtatt. Men desverre med kulturforskjellene vi har i Norge så kan de desverre "utpeke seg tydligere" for voldtektsmenn. Husker ikke hvor i verden, men eksempler på at en dame er klar for sex er: - Øyekontakt - Skjørt over knelengde - Berøring Mine barn får ikke lov til å kle seg så utfordrende så lenge de er umyndige,.... heller ikke om når de blir myndige kommer jeg til å la vær legge meg opp i om de kler seg alt for utfordrende. I samfunnet i dag kan det desverre være lurt å ta forhåndsregler for at det er så mange galninger. Man må passe på seg selv!
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #13 Skrevet 19. januar 2014 Selv om ingen har rett til å voldta så går det ann å være forsiktig og ta forhåndsregler, Anonymous poster hash: ace52...c63
☆☆☆ Skrevet 19. januar 2014 #14 Skrevet 19. januar 2014 Fornuftig innlegg heilt fram til du langt på veg legitimerar valdtekt. Det gjer at eg synes dårlegare om deg enn om dei så godt som nakne eksibisjonistane som frekventerar utestadane no til dags..
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #15 Skrevet 19. januar 2014 Er lov å bruke hodet. Anonymous poster hash: 168b4...eb7
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 19. januar 2014 #16 Skrevet 19. januar 2014 Hvis du går forbi en bil med nøkkel i tenningen og motoren igang, har du da rett til å kjøre den hjem fordi den var såpass tilgjengelig? Hvis du går forbi en mann som teller pengene sine åpenlyst. Kan du da ta dem, fordi de er synlige? Det finnes ingen unnskyldninger for å voldta noen. Det er en grusom forbrytelse. . Helt uavhengig av en skjørtelengde eller utringning.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #17 Skrevet 19. januar 2014 Den første bilen som blir tatt er den som har motor igang. Den første som blir ranet er han som viser sine penger åpenlyst. Say no more....... Anonymous poster hash: 168b4...eb7
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #18 Skrevet 19. januar 2014 Noen er stolt av kroppen sin og liker å vise den frem, dog kanskje ikke på en smart måte. De fortjener ikke å bli voldtatt eller rakket ned på av den grunn. Hvis man er stolt av kroppen sin klær man seg neppe som beskrevet her! Mange sluts derute men ingen bør bli voldtatt for det. Anonymous poster hash: 51624...d8b
Lillababy Skrevet 19. januar 2014 #19 Skrevet 19. januar 2014 Eg velger å tru at Hi slett ikkje meinte å legalisera voldtekt. kan ikkje tru at nokon kvinne meiner det. ei heller friske menn. men ja, det kan nok absolutt vera ein smart forhåndsregel å ikkje spela på sex på byn. det kan også vera lurt å ta høgde for at nokre av desse voldteksmenna ikkje har eit heilt friskt sinn, og at det kan bli vanskeleg for dei (spesielt dei frå andre kulturar) å forstå kva dama eigentleg meiner når det blir gitt slike "kom og ta meg"signal på dansegolvet mm. Det er skrekkelig at det har blitt slik at det ikkje er trygt å ferdast rundom no lenger. om ein velger å gå aleine heim frå byn med lite kle, full osv, eller uansett aleine. eller om ein velger å bli med nokon heim frå byn og slike ting så fortjener ein sjølvsagt ikkje å bli voldtatt! voldtekt er grusomt, kriminelt, og umuleg å forstå. men for meg er det iallefall muleg å forstå at det kan vera riktig så smart å unngå ein del slike risikosituasjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå