Gå til innhold

Hvor mye bruker du på deg selv i måneden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skikkelig dårlig råd for tiden men var hos frisør i går. Det er jo straks over tusenlappen ut. Ellers er det sjelden jeg kjøper klær osv.

Anonymous poster hash: a5cc5...a14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 1000kr til rådighet til klær, sko og vas hver mnd.

Hårprodukter og noe sminke kjøper jeg på matbudsjettet.

Et tips. På kjøp og salg sider på facebook legges det noen ganger ut at folk klipper billig. Du kan også spørre om noen vet om en plass. Eller du kan gå til lærlinger, det kan være billigere.

Skrevet

Jeg er kjempesær når det kommer til håret mitt så ingen lærling får komme i nærheten med saks. Jeg har kort hår så det er ikke bare å øve seg på meg føler jeg😊 Det er vel bare der jeg er "snobbete". Ellers bruker jeg som sagt minimalt på meg selv.

Skrevet

Jeg har skikkelig dårlig råd for tiden men var hos frisør i går. Det er jo straks over tusenlappen ut. Ellers er det sjelden jeg kjøper klær osv.

5000 i "lommepenger". Resten går til mat og regninger :)) ( Ingen boligutgifter for tiden) 

Anonymous poster hash: 94ae9...290

Skrevet

0,-

Men sniker til meg en 50-100 fra matpengene nå og da.

Slik kan jeg finne meg en og annen ting på salg som jeg senere oppdager innerst i garderobeskapet...... :-)

Deprimerende å ha det slik.

Anonymous poster hash: d82b5...ca6

Skrevet

2000-3000 kr cirka.

Anonymous poster hash: 76a5c...8f6
Skrevet

Mellom 700-2000. Syns det er mer enn nok til student å være. Når jeg begynner på master så skal jeg bruke mindre så jeg kan jobbe mindre :)

Anonymous poster hash: 18935...50c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...