Gå til innhold

Hva slags mobil har ditt/dine barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldste på 10 har iphone 5s, 8 åringen har iphone 5c og 6 åringen har en Nokia tastetelefon det går Ann å ringe og sende meldinger med, i rosa

Anonymous poster hash: ed4ab...de6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge har samsung galaxy young.

Skrevet

Eldste på 12.5 år har en Samsung Galaxy S2, den har han hatt i 1.5 år nå. Sparte til den og betalte den ut selv (ikke noe nedbetaling via abonnement). De to minste på 8 og 10 har Samsung Galaxy trend, den fikk de til jul av farmoren og farfaren.

Skrevet

Får helt hakeslep når jeg høre en 6 årig har mobil telefon og en på 8 har en iphone. En iphone koster da flere tusen kroner og er ikke en leke.

Jeg skjønner ikke så små barn får mobiler. Vet dere ikke hvor barna er til en hver tid når de er så "små"? Jeg har en på 6 og en på 8 og når de ikke er sammen med meg vet jeg da altid hvor de er og med hvem.

Den dagen de ikke går på sfo etter skole da kan vi snakke om mobil, men da er de nærmere 10 år.

Anonymous poster hash: f5b55...897
Skrevet

Mine har iPhone 4/4s. For å svare "sjokkert" ovenfor, så er begge disse mine & min mans tidligere telefoner & det tror jeg er tilfelle for mange. Vi får nye telefoner fra jobben en gang i året og da overtar barna de gamle.

Anonymous poster hash: 2ae2d...99d

Skrevet

Min eldste har en Samsung galaxy s2, som han har arvet etter meg (som jeg fikk til jul). (Iphonen jeg har, har jeg også fått). Han er ti år og bryr seg forøvrig ikke noe om tlf sin, så den brukes som en hjemmetlf. Yngste har en hardhaus-Nokia liggende. Den venter på at jeg skal få ordnet sim-kort.

Skrevet

Iphone 5s, de er 9 og 12 år.

Anonymous poster hash: 6fbe3...30d
Skrevet

12-åringen har en arvet Sony Xperia

10-åringen har en billig Samsung telefon kjøpt på Claes Ohlson

6 og 5 åringene har ikke telefon enda.

Anonymous poster hash: 18144...e00
Skrevet

Ho arva bestefaten sin iPhone 4s då ho var ca 1 år. Brukar den til å sjå på youtube, den er enklare for ho å drasse med seg rundt i huset enn iPaden ho fekk frå same kjelde ;)

Skrevet

Her har de på 8 og 10 år samsung sin som tåler vann og støt. Aner ikke hva den hetr, gikk i butikken og spurte etter den som tålte alt. Vi likere ikke tlf, syns den er vanskelig i bruk men de skal bare ring og sende sms med den så de får ikke noe annet. Til det fungerer den bra, men andre ting er den vanskelig. Den tåler også alt.

Anonymous poster hash: a1315...cea

Skrevet

7 år og har en Iphone 4 (arva etter meg). Går ikke lengre på SFO og vi har ikke fasttelefon så det er godt at ungen har egen telefon så hun kan få kontakt med meg om det skulle være noe

Anonymous poster hash: f876b...444
Skrevet

9 åringen har en gammel nokia tlf som hun arvet fra sin oldemor. Går kun ann å ringe og sende sms. Grunnen til at hun har tlf er fordi hun noen dager kommer hjem til tomt hus og da er det trygt for både henne og meg at hun kan ringe meg når hun ønsker det.

Hadde aldri gitt et så lite barn en iphone eller annen fancy tlf. Barn trenger jo kun å ringe og sende sms.

Anonymous poster hash: fd3c3...f66

Gjest Julia1984
Skrevet

Får helt hakeslep når jeg høre en 6 årig har mobil telefon og en på 8 har en iphone. En iphone koster da flere tusen kroner og er ikke en leke.

Jeg skjønner ikke så små barn får mobiler. Vet dere ikke hvor barna er til en hver tid når de er så "små"? Jeg har en på 6 og en på 8 og når de ikke er sammen med meg vet jeg da altid hvor de er og med hvem.

Den dagen de ikke går på sfo etter skole da kan vi snakke om mobil, men da er de nærmere 10 år.

Anonymous poster hash: f5b55...897

Enig med deg, blir sjokkert når foreldre er avhengig av telefon for å vite hvor barna i 6-8 års alder er..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...