Gå til innhold

hipp hurra gravid :D !!! MEN...

Anbefalte innlegg

Hei jenter jeg er endelig blitt gravid igjen etter ex.u men jeg kjenner ikke murringene lengre :(( er 5+3 og kjenner ingenting :/ kan d være noe galt? Jeg har hatt stikkinger og murringer helt frem til for to dager siden...

Jeg er ennå trøtt konstant.. ømme bryster men kjenner meg ille nervøs ..

Help :P

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144113211-hipp-hurra-gravid-d-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svar dere <3 jeg husker ikke hvordan jeg var når jeg var gravid med første mann, jeg husker bare hvordan d var når jeg var gravid for 3 mnd siden når d endte opp i ex.u :/ da var d stikkinger og murringer døgnet rundt men d var jo pga jeg var gravid utenfor livmoren ...

Dere betrygget meg en hel del :) tusen takk ...

Jeg har også hatt små murringer fra og til i mange uker. Men det er ikke hele tiden, noen ganger er det bare noen få ganger i løpet av en dag, noen ganger mer. Og noen dager kjenner jeg ingenting. Tror det er veldig forskjell, men at omtrent alt er normalt. Så lenge man har andre symptomer så hadde ikke jeg bekymret meg :) Er forresten 8+6 idag, og har hatt disse murringene siden før positiv test. 

Men disse murringene har på en måte blitt litt sterkere etter at jeg gikk inn i uke 8, lurer på om det kan ha med at livmora begynner å vokse for fullt nå :) Ikke vet jeg, men jeg ville ikke tenkt så mye på det Emine88. 

Tusen takk for at dere tar dere tid til tråden min og det betrygger veldig mye :)

Idag har jeg hatt noen INTENSE stikkinger i livmor varte ikke mer enn ett halvt min så ga det seg også var det en gang til litt senere på dagen :/... Men uten om det har det vært litt mer stikkinger og murringer enn tidligere :)

(Æ føle nåkka) hehe ;) begynt å få extremt vondt i ryggen nede på høyre siden... Er til å bli gal av men det kommer og går det også... Er 5+5 i dag så begynner å nerme meg dagen jeg måtte ta ex.u sist, kjenner d er veldig kvalmende...

Hva symptomer har dere?

KLEM :))

Annonse

Mine symptomer er kvalme hele døgnet, ekstrem matlyst, sliten og trøtt, vonde brystvorter pluss at det stikker i selve puppene av å til. Også er det jo disse her murringene som kommer og går, drømmer veldig mye rart, må tisse på natta og mye utflod(akkurat den kunne jeg klart meg fint uten)

Men de fleste symptomene mine kom ikke før jeg var 6 uker på vei. Murringene var det jeg merket først, fordi det kjentes ut som mensen som var på vei, derfor utsatte jeg å teste siden jeg ikke trodde det hadde klaffet den mnd :) 

Men det gjorde det gitt ! <3

Jeg får bare si det her også mitt svangerskap endte i ex.u :( så nå sitter jeg uten mine begge eggledere vi er blitt henvist til offentlig ferilitet senter så ventetiden er vel rundt 5 mnd. Så er det bare å vente... er så glad for dere som sitter med spiren kos dere masse med magen ♡

Krumelur :) de sa at det fort kan skje igjen når d allerede har sjedd en gang mn det er jo sefølgelig ikke alle :))) bare låv meg å få deg en tiiiiiiiiidlig UL for å være på dn sikre siden når du får Pos. Test :) det gjorde vi :) vi dro opp i uke 6 :) unner ingen å sitte i samme båt som meg her :/ for å være heelt ærlig så er det helt for jævlig på godt norsk :P burde kanskje sensurert den der men men ;)

Kos dere masse jenter og God helg <3

Lykke til med prøvingen alle <3 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...