Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #1 Skrevet 19. januar 2014 ?? Anonymous poster hash: 5571c...8f9
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Av trille er det hvertfall Mclaren Tecno XT! Jeg blir aldri fornøyd med noen vogner så de fleste jeg kjøper blir ikke brukt eller jeg selger de videre. Men denne trillen var jeg superfornøyd med! Liten og lett,blir liten sammenlagt,behagelig å kjøre,full liggestilling,du får lov å ta den helt med til gaten når du skal ut å fly osv. Av vogner liker jeg ikke TFK,den hadde jeg bare tull med å veltet lett. Bremsen på vognen røyk fort så jeg kunne aldri la vognen stå i ro uten at jeg holdt det. Emmaljunga skal jeg heller aldri mer ha! Det er skikkelig tunge vogner iforhold til de andre jeg har hatt,tar stor plass i bilen.å nesten umulig å endre fra sittestilling til liggestilling å omvendt. Anonymous poster hash: 64ddc...852
Serepta Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 Av store vogner var det Teutonia Elegance. Nydelig og utrolig god vogn både med bag og sportsdel. I trille kategorien, elsket vi den enkle Eaaywalker Classic.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #4 Skrevet 19. januar 2014 i ♡ simo, brio sing er den verste! Anonymous poster hash: 83ed9...063
Sint naken biltyv Skrevet 19. januar 2014 #5 Skrevet 19. januar 2014 Emmaljunga City Cross. Den perfekte vogna:-)
Ziiona Skrevet 19. januar 2014 #6 Skrevet 19. januar 2014 Emmaljunga Edge Duo med klassisk understell. Elsker den vogna! God på vinterføre, god på turer, god plass til barnet, enkel å legge sammen, enkel å legge ned ryggen, gode hjullåser osv.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #7 Skrevet 19. januar 2014 Simo duo. Anonymous poster hash: 411b9...b50
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #9 Skrevet 19. januar 2014 Jeg husker ikke typen, men var en teutonia. Det jeg elsket med den var at min lille hypre kamikazeunge heiv seg ut en gang med hodet først da han var 9 måneder (han gikk da, så han var rimelig hyper, vokste det av seg heldigvis). Han traff med hodet først i asfalten og småstenene. Det jeg elsket med vogna var at den var så utrulig lav. Aldri sett en annen så lav vogn. (der han lå var lavt fra bakken). Og med min hyper, så var det jeg trengte. Han hoppet mens jeg drev på med å feste selene i han. Hadde ikke tjans til å rekke å ta han for sånt går så utrulig fort. Han har etterpå hoppet ut av et vindu i barnehagen også, men har heldigvis vokst av seg slikt nå (oppdaget vel at det ikke var særlig behagelig til slutt). Så hvilken vogn er best er jo avhengig av så mangt. Nå har vi en trille som kan legges helt ned i ryggen slik at ungen kan sove hvis han trenger det. Husker dessverre ikke merket på den heller. Anonymous poster hash: 11522...21e
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #10 Skrevet 19. januar 2014 TFK er den beste jeg har eid. Anonymous poster hash: cbbfd...92f
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #11 Skrevet 19. januar 2014 Simo duo.. Den beste vogna spesielt på snøføre Anonymous poster hash: 998ef...b6e
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. januar 2014 #12 Skrevet 19. januar 2014 Ei nydelig og god vogn jeg kjøpte av naboen. Har ikke peiling hva den heter, men den var nokså fancy for 6 år siden Elsket også brio race, men litt liten plass under til å ha ting i.
I scream for icecream! Skrevet 19. januar 2014 #13 Skrevet 19. januar 2014 Jeg har hatt Brio Happy, og har vært veeeeeldig fornøyd. God å trille, fin å se på, god plass under og ikke minst ha den tålt utrolig mye. To barn, handling til en hel familie (myyyye mat som fikk plass i den), sovevogn i barnehagen og masse annet har den tålt i mange år.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #14 Skrevet 19. januar 2014 Maxi cosi ! Anonymous poster hash: 89810...bf1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå