Line-mamma til to herlige Skrevet 18. januar 2014 #1 Skrevet 18. januar 2014 Jobbet som en helt de siste dagene , fyrer mye nå i kulda så tøyet har tørket raskt! Endelig er det heeeelt tomt:D
Løyen Skrevet 18. januar 2014 #2 Skrevet 18. januar 2014 Aldri.. Det "historien som aldri slutter".. Blir smågal!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #3 Skrevet 18. januar 2014 Ligger alltid igjen minst en ting.. En blues som må vaskes for hånd, eller ett ullplagg som ble søkt på rett etter hele ullvasken var tatt.. Irriterende! Men nå har jeg kjøpt meg fine smitte tøyskurver, så da går det bedre.. Anonymous poster hash: ce344...ace
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #4 Skrevet 18. januar 2014 Aldri. Skjønner ikke helt poenget med å strebe etter det heller. Bedre med en kontrollert konstant mengde. Dersom det blir for lite i kurven så er det vanskelig å fylle en maskin, og jeg ender opp med å stå naken på vaskerommet fordi jeg kler av meg det skittentøyet jeg har på meg for å fylle maskinen. Og må da selvfølgelig ta på meg nye klær, som blir til nytt skittentøy like etter. Nei, med to unger i barnehage- og skolealder så ser jeg virkelig ikke tom skittentøykurv som en høyt prioritert kampsak. Anonymous poster hash: 1edb1...4ab
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #5 Skrevet 18. januar 2014 Jeg høres nok ut som en smågal weirdo. Men hver eneste søndag er den helt tom!Vasker som en gal på alle hverdagene, og på lørdagene vasker jeg alt ull. Søndagen er det helt tomt, men mandagene er det påan igjen. Det som ikke er borte til søndagen som er i spesielle vasker som jeg ikke har ila uka, det vaskes på søndagene på formiddagen så jeg ikke trenger å tenke på det på søndags ettermiddag. Jeg har et megateit oppsett på hvordan jeg gjør det, men det blir heldigvis tomt innimellom før det fylles opp. Med 3 små under 4 år så blir det litt vask Anonymous poster hash: 36c12...fd0
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. januar 2014 #6 Skrevet 19. januar 2014 Jeg tømmer den aldri. Da må jeg vaske flere maskiner med 2-3 klesplagg. Det er heller ikke viktig for meg. Men det er sjelden den flyter over da. Det er om alle skifter på senga samme dag, om mannen kommer hjem etter 2 uker i skogen eller om jeg har vært syk.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #7 Skrevet 19. januar 2014 En gang i uka ca. Men det varer kun noen timer. Fire unger, og en vaskegal mann :-) Anonymous poster hash: 3e666...6a3
☆☆☆ Skrevet 19. januar 2014 #8 Skrevet 19. januar 2014 Aldri. Ligg noko greier i bunn som eg aldri gidd å vaske, bl a puta til høgstolen (funkar bedre utan tekstilar, vi er foreldre til ein skikkelig gris). Ellers går det i rykk og napp, 1-2 gongar i veka tek eg skittentøyet ned på vakerommet og vaskar nokre maskiner.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #9 Skrevet 19. januar 2014 Oppriktig talt så er skittentøysdunken vår bunnløs. 5 i hus og 4 trener jevnlig, det skjer ikke at den blir tom. Hundre håndduker, sengeklær hver uke - skifter på 3 senger og 2 senger annenhver uke, ullklær, treningsklær, hverdagsklær, nope. Det skjer ikke. Anonymous poster hash: fee7a...920
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #10 Skrevet 19. januar 2014 Annenhver dag som regel. Jeg bruker tørketrommel da, så da går det litt fortere unna Anonymous poster hash: 61d96...320
E.E.E. Skrevet 19. januar 2014 #11 Skrevet 19. januar 2014 Ca. 37 sekunder Ploff sier det da, så er den halvfull igjen, he, he. :-)
Ooops I did it AGAIN Skrevet 19. januar 2014 #13 Skrevet 19. januar 2014 Aldri. Om alt er rent har vi ikke nok plass i skuffer og skap😜
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #14 Skrevet 19. januar 2014 Den er veldig ofte tom, men gjerne bare maks en time eller to... Anonymous poster hash: 765fa...471
Mamsen<3 Skrevet 19. januar 2014 #15 Skrevet 19. januar 2014 Aldri. Never ending story, on and on and on, again and again AND AGAIN.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #16 Skrevet 19. januar 2014 Aldri helt tom pga ullplagg, skjorter etc, men den er tom som i "får ikke fylt opp fler maskiner" minst to ggr per uke. Anonymous poster hash: 85dfa...30f
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #17 Skrevet 19. januar 2014 1-2 ganger i uka, men nå går jeg hjemme for tiden og har god tid da. Anonymous poster hash: f44eb...2e7
Hilde35 Skrevet 19. januar 2014 #18 Skrevet 19. januar 2014 Jeg er tydeligvis litt rar der,hehe...vasker kun på fredag og lørdag. Men da går det i ett med inn i maskin, ut av maskinen og opp på stativet. Vi er kun 3 stk og mannen bruker arbeidstøy, så det blir ikke så mye skittentøy. Også så har jeg forbi mot å kjøre halvfulle maskiner,hehe...
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #20 Skrevet 19. januar 2014 Nesten tom. Nå går en full maskin på 60 grader, da ligger det igjen noe fin tøy som må vaskes separat. Aldri HELT tom Anonymous poster hash: cf386...772
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #21 Skrevet 19. januar 2014 aldri sambo trener flere ganger om dagen & har uniform på jobben så her er det alltid noe som skal vaskes.. når det blir barn i hus også kommer haugen til å vokse enda litt til juhu -.- Anonymous poster hash: 5dac9...fcd
Sølvpanter Skrevet 19. januar 2014 #22 Skrevet 19. januar 2014 De (i flertall) blir helt tomme minst en gang i uken. Vasker til det er tomt når jeg først vasker klær og sånt. Har to vaskemaskiner, tørketrommel og to klesstativ, men har til gjengjeld fire barn som er aktive og bruker mye klær og håndklær. At de ikke forblir helt tomme særlig lenge, er en helt annen sak
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #23 Skrevet 19. januar 2014 Aldri helt tomt. Vasker stort sett 3-4 maskiner hver dag. Det går fint fordi jeg har 3 maskiner. Bruker tørketrommel til håndklær og sengetøy. Jevnt over har jeg full kontroll på skitten tøyet. Hender jeg ikke vasker på 5 dager. Det er ingen problem når jeg har så mange maskiner. Anonymous poster hash: ec60b...e4c
Surmjølk og skallebank Skrevet 19. januar 2014 #24 Skrevet 19. januar 2014 Kan ikke huske at det har skjedd noensinne. Ligger alltid noe drit igjen i bunnen som jeg ikke gidder å gjøre noe med, hullete sokker, ullplagg vi aldri bruker osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå