Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #51 Skrevet 19. januar 2014 Ser ut som om det er mange eiesyke kvinnfolk her. Anonymous poster hash: 46415...284
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #52 Skrevet 19. januar 2014 I utgangspunktet foretrekker jeg faktisk at mannen sover borte om han er skikkelig full og jeg og barna er hjemme. Litt rart kanskje, men vi bor trangt og han lager jo litt bråk på natten. Han løser stort sett dette med å ikke bli overstadig beruset så det er i grunnen ikke en sak i praksis:) MEN, din mann har jo lovet å komme hjem, pluss at det går utover din dag, så da er det jo litt annerledes. Min mann sover evt borte av hensyn til meg, ikke motsatt. Anonymous poster hash: 72c6b...028
rytme Skrevet 19. januar 2014 #53 Skrevet 19. januar 2014 Jeg synes det er helt fint hvis han overnatter hos en kompis. Han er så sjelden ute og drikker at då synes eg at han skal få slappe av dagen etter fordi jeg vet at han kommer til å være litt redusert dagen etter, så unngår jeg å planlegge noe mye arbeid til den dagen. Synes det er lettere å være med småen aleine uansett, hvis pappaen egentlig ikke orker å bidra noe særlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå