Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #1 Skrevet 18. januar 2014 Mannen min er ikke så ofte på fest, men de gangene han er synes jeg det er greit at han kommer hjem på natten. Hovedgrunnen til dette er fordi de gangene han sover over kommer han ganske sent hjem neste dag. Hele dagen går da bort, i tillegg liker jeg å vite at han ikke er overstadig beruset. Noe han fint kan finne på når han er på fest uten meg. Nå fikk jeg sms om at han sover over på festen, og det er egentlig ikke greit fordi jeg har mye som skal gjøres i morgen. Det er tungvint å gjøre dette med to små på slep. Er jeg helt urimelig som ønsker at han skal sove hjemme? Toget stopper rett ved døren, og han kommer seg trygt og raskt hjem med kollektiv. Aner ikke hva jeg skal svare på han sms. Anonymous poster hash: d70f3...71c
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #2 Skrevet 18. januar 2014 hadde helst sett han hadde kommet hjem ja.... Anonymous poster hash: 11bdd...211
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #3 Skrevet 18. januar 2014 Kom deg hjem f eks Anonymous poster hash: 1503d...416
Gjest Julia1984 Skrevet 18. januar 2014 #4 Skrevet 18. januar 2014 Selvfølgelig er det greit!! Jeg er gift med en voksen mann som kan ta ansvar for seg selv. Om han er overstadig beruset eller ei, det er ingenting jeg har noe med. Viktigste er at han har hatt det moro! Jeg er ikke moren hans!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #5 Skrevet 18. januar 2014 Selvfølgelig er det greit!! Jeg er gift med en voksen mann som kan ta ansvar for seg selv. Om han er overstadig beruset eller ei, det er ingenting jeg har noe med. Viktigste er at han har hatt det moro! Jeg er ikke moren hans! Selvsagt er man ikke moren til mannen sin, hva er det for et teit utsagn? Du trenger ikke å være spydig i svaret ditt selv om vi har forskjellige meninger, ei heller latterliggjøre meg. Hi Anonymous poster hash: d70f3...71c
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #6 Skrevet 18. januar 2014 På de 16 årene vi har vært sammen har det aldri skjedd at han har overnattet på fest, den fasen av livet var han ferdig med før han møtte meg Så om han plutselig hadde sendt en mld om at han overnattet hadde jeg nok blitt litt bekymret faktisk, han vil som regel hjem til sin egen seng når han har fått nok av festen. Men om han drikker mye eller lite, det legger ikke jeg meg opp i altså, det får være opp til han selv. Han fester sjelden, og det skjer nok en 3-4 ganger i året at han blir overstadig sammen med noen kompiser, kunne ikke falle meg inn å si noe på det. Anonymous poster hash: 4a22f...ec2
*Miss Marple* Skrevet 18. januar 2014 #7 Skrevet 18. januar 2014 Iløpet av over 20 år som kjærester har det aldri vært et tema. Voksne folk sover hjemme i min verden (selvsagt bortsett fra planlagte turer og jobb).
skjotta Skrevet 18. januar 2014 #8 Skrevet 18. januar 2014 Jeg er sikkert sær, men jeg synes det er helt greit. De 2 gangene i året han drikker seg såpass full (februar og juli) synes jeg det er helt greit å slippe fyllestank på soverommet og fyllesjuk og morrangretten mann med 2 unget i hus. han er voksen og kan ta vare på seg selv så det er helt greit å få ham hjem temmelig uthvilt dagen derpå. Han er flink til å sende oppdaterings smser da... type "ettellerannetheltuleseligfyllerøvl god natt!" Og "våken. Sove litt til" og "kommer hjem nå"
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. januar 2014 #9 Skrevet 18. januar 2014 Nei. Men det er nok fordi jeg ikke stoler på han. Og han har seg selv å takke for å ha kommet i den situasjonen. Så han hadde aldri spurt.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #10 Skrevet 18. januar 2014 Da sender jeg denne meldingen til han: Jeg visste at jeg kom til å få den meldingen, selv om du sa at du kom hjem. Blir litt sur fordi du satt og sa noe annet til meg. Skjønner heller ikke greia med at en voksen mann med familie skal overnatte borte med mindre det er jobb, teambuilding eller andre ting. Men du er voksen nok til å ta den avgjørelsen selv. Anonymous poster hash: d70f3...71c
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #11 Skrevet 18. januar 2014 Nei, fordi det ville ikke falt meg inn å gjøre det samme. Men, litt avhengig av situasjonen også. Er det en god kompis han har kjent i mange år eller slekt han skal overnatte hos, tenker jg det er bedre enn å vise seg bakfull for barna hvis man skal skeie helt ut! Anonymous poster hash: 1b5d3...b91
studVest Skrevet 18. januar 2014 #12 Skrevet 18. januar 2014 Har aldri vært en problemstilling, men ville nok helst hatt ham hjem, med mindre vi snakker om å overnatte hos noen av foreldrene våre (da kan jeg troppe opp med ungene neste morgen ).
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #13 Skrevet 18. januar 2014 Nei! hadde fint bedt komme hjem. Da vi ikke bor sammen ellers hadde han kommet til tomt hus. Anonymous poster hash: 8cfe1...b7e
Siamese Hellhound Skrevet 18. januar 2014 #14 Skrevet 18. januar 2014 Da synes jeg vel egentlig ikke problemet er at han sover borte, men at han har lovt deg å komme hjem. Jeg synes det er helt greit at mannen min overnatter borte hvis han er på fest, og jeg bryr meg heller ikke om hvor overstadig han blir. Men så lenge vi har avtalt dette på forhånd, er det jo ikke noe stort problem.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #15 Skrevet 18. januar 2014 Nei, fordi det ville ikke falt meg inn å gjøre det samme. Men, litt avhengig av situasjonen også. Er det en god kompis han har kjent i mange år eller slekt han skal overnatte hos, tenker jg det er bedre enn å vise seg bakfull for barna hvis man skal skeie helt ut!Anonymous poster hash: 1b5d3...b91 Han er på skikkelig fyllefest hos en kompis hvor det er fullt hus hele kvelden. Regner med at han planlegger å campe på sofaen der. Det er som regel ikke noe problem at han er borte, han reiser mye med jobben. Men jeg har tre steder jeg må være før kl 14 i morgen, og det er stress å dra med seg ungene. I tillegg blir jeg irritert når han ved middagen sier at han kommer hjem, og jeg innerst inne vet at det ikke stemmer. Sånn litt på siden, er ikke redd for andre damer. Har ingenting med sjalusi å gjøre. Hi Anonymous poster hash: d70f3...71c
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #16 Skrevet 18. januar 2014 Da sender jeg denne meldingen til han: Jeg visste at jeg kom til å få den meldingen, selv om du sa at du kom hjem. Blir litt sur fordi du satt og sa noe annet til meg. Skjønner heller ikke greia med at en voksen mann med familie skal overnatte borte med mindre det er jobb, teambuilding eller andre ting. Men du er voksen nok til å ta den avgjørelsen selv.Anonymous poster hash: d70f3...71c Seriøst? Anonymous poster hash: 2cf25...cc5
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #17 Skrevet 18. januar 2014 Da sender jeg denne meldingen til han: Jeg visste at jeg kom til å få den meldingen, selv om du sa at du kom hjem. Blir litt sur fordi du satt og sa noe annet til meg. Skjønner heller ikke greia med at en voksen mann med familie skal overnatte borte med mindre det er jobb, teambuilding eller andre ting. Men du er voksen nok til å ta den avgjørelsen selv.Anonymous poster hash: d70f3...71c Seriøst?Anonymous poster hash: 2cf25...cc5 Ja, og jeg regner med at du er Julia siden du fortsetter å latterliggjøre meg? Anonymous poster hash: d70f3...71c
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #18 Skrevet 18. januar 2014 Jeg er ikke Julia og har ikke lest alle svarene du har fått, men den sms'en du sendte din mann var ikke veldig reflektert Anonymous poster hash: 2cf25...cc5
BikkjeBisk Skrevet 18. januar 2014 #19 Skrevet 18. januar 2014 Jeg hadde ikke likt det. Han er et fritt menneske og kan gjøre som han vil, MEN jeg hadde serriøst lurt på hva i alle dager det var som var grunnen.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #20 Skrevet 18. januar 2014 Takk for alle svar! Ser det er litt forskjellige meninger, men at noen også tenker litt slik som meg. Hi Anonymous poster hash: d70f3...71c
ærlig talt Skrevet 18. januar 2014 #21 Skrevet 18. januar 2014 Hvis min mann hadde sagt at han skulle komme hjem etter festen, og likevel sendte en sånn sms til meg.. Vel, svaret mitt hadde vært klart og tydelig! En avtale er en avtale!
Honningmelon Skrevet 18. januar 2014 #22 Skrevet 18. januar 2014 Nei, det syns jeg ikke er greit. Hvorfor må en voksen mann sove over på festen? Når man har blitt godt voksen så har man også blitt for gammel til å drikke seg drita, så det bør heller ikke være noen grunn til og ikke komme hjem.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #23 Skrevet 18. januar 2014 Føler med deg :-( hater når slikt skjer!! Jeg blir helt rar,usikker,stresset,gråter,blir sint,osv osv.... Klem til deg Anonymous poster hash: 284bf...f2b
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #24 Skrevet 18. januar 2014 Mannen min er ikke så ofte på fest, men de gangene han er synes jeg det er greit at han kommer hjem på natten. Hovedgrunnen til dette er fordi de gangene han sover over kommer han ganske sent hjem neste dag. Hele dagen går da bort, i tillegg liker jeg å vite at han ikke er overstadig beruset. Noe han fint kan finne på når han er på fest uten meg. Nå fikk jeg sms om at han sover over på festen, og det er egentlig ikke greit fordi jeg har mye som skal gjøres i morgen. Det er tungvint å gjøre dette med to små på slep. Er jeg helt urimelig som ønsker at han skal sove hjemme? Toget stopper rett ved døren, og han kommer seg trygt og raskt hjem med kollektiv. Aner ikke hva jeg skal svare på han sms. Anonymous poster hash: d70f3...71c Det ville ikke vært ok, og det er jeg sikker på går begge veier... Anonymous poster hash: 43640...e07
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 18. januar 2014 #25 Skrevet 18. januar 2014 Nei, det ikke var avtale på forhånd, hadde jeg ikke syntes det var greit. Men jeg hadde ikke skrevet en lang avhandling til han på sms, slik du gjorde. Ikke stygt ment. Da ville jeg skrevet noe kortere og som stakk litt i samvittigheten Synes ikke du er vanskelig siden dere hadde en avtale fra før. Her hender det (de to gangene en av oss er ute i året) at jeg overnatter med ei venninne. Da er det fordi det er langt og dyrt å komme meg hjem fra byen. Ikke fordi jeg plutselig ble drita og fant det for godt.. Han har alltid kommet hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå