Gå til innhold

Alternativ barselsgruppe Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen alternative mennesker i Osloområde som kunne tenke seg å starte en egen liten barselsgruppe? Er sosialt tilbakestående og sliter med å kommunisere med mennesker jeg ikke har noe til felles med, er også ganske ny i storbyen og har ikke så mange venninner. Ønsker meg veldig et lite nettverk med relativt likesinnede mennesker.

Litt om meg:

Er ei jente på 22, fødte mitt første barn for to uker siden. Bor sammen med samboer, barn og to katter midt i Oslo sentrum. Liker friluftsliv, musikk, bøker, kunst og katter (crazy catlady).

Ønsker en jordnær og trygg oppvekst for barnet mitt, med fokus på tilknytning og rent kosthold.

Elsker å gå tur, men har dørstokkangst og kommer meg sjeldent ut.

Drømmer om eget småbruk med kjøkkenhage.

Finnes ikke selvhøytidelig.

Signerer som anonym foreløpig fordi jeg er redd for å drite meg ut, men skrik ut om du er en fellow sosialt tilbakestående eller annen raring som trenger noen å drikke kaffe og prate skit med. :-)

Anonymous poster hash: 6a516...0c4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alternativ? Du høres da ut som 90% av alle førstegangsmødre med untak av at du er så ung.

Anonymous poster hash: eb525...2e3

Skrevet

Alternativ? Du høres da ut som 90% av alle førstegangsmødre med untak av at du er så ung.

Anonymous poster hash: eb525...2e3

Hehe, ok.

Skrevet (endret)

Gratulerer så mye med babyen! Lykke til med jakten :) Jeg er sikker på at du finner noen koselige damer!

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Takk for det, men foreløpig ser det dårlig ut.. Nekter å tro at jeg er den eneste som sitter og skuler ut av vinduet og gjerne vil ut, men ikke tør å oppsøke andre mennesker. Det må da finnes NOEN flere av oss!? Uff, mannet meg opp til å skrive kontaktannonse på nettet og greier, nå føler jeg meg bare sær og mislykket, haha.

Skrevet

Takk for det, men foreløpig ser det dårlig ut.. Nekter å tro at jeg er den eneste som sitter og skuler ut av vinduet og gjerne vil ut, men ikke tør å oppsøke andre mennesker. Det må da finnes NOEN flere av oss!? Uff, mannet meg opp til å skrive kontaktannonse på nettet og greier, nå føler jeg meg bare sær og mislykket, haha.

Du er ikke sær og mislykket :)

Tråden ble startet når mange hadde lagt seg eller i hvert fall logget av nettet. Gi det et par dager og dytt tråden så tenker jeg du får napp :)

Hadde jeg hatt barn skulle jeg gjerne blitt med :)

Anonymous poster hash: fc870...171

Skrevet

Jeg bor dessverre ikke i Oslo (To timer unna) men jeg er akkurat som deg :) (Bortsett fra noen år eldre, hehe)
Hadde likt å snakket med deg :)

Anonymous poster hash: c233b...848
Skrevet

Jeg bor dessverre ikke i Oslo (To timer unna) men jeg er akkurat som deg :) (Bortsett fra noen år eldre, hehe)

Hadde likt å snakket med deg :)

Anonymous poster hash: c233b...848

Typisk, hehe. Jaja, får i hvert fall prøve å dytte, så får jeg gi det en dag til! Er helt overbevist om at det finnes flere, men vi er kanskje ikke så lette å komme i kontakt med...

Skrevet

Det at du kaller deg sosialt tilbakestående sier meg at du ikke er det. ;-)

Vi er mange som deg. Jeg kaller meg selv sosialt uinteressert. Jeg har liten interesse av å omgås folk som jeg har en ting felles med og det er at vi har fått barn. For meg er det helt meningsløst å delta på selvom jeg dog kan se noen fordeler med det er det likevel mest slitsomt for meg.

Jeg vet jeg er sær men på ingen måte tilbakestående. Jeg gidder bare ikke og sender kanskje litt for sterke signaler om dette.

Når jeg tenker meg om er jeg kanskje litt tilbakestående? Det er jo ikke sosialt akseptert.

Håper du klarer danne en alternativ gruppe. Jeg er for langt unna. :-)

Anonymous poster hash: d417e...93f

Skrevet

Hadde jeg bodd i Oslo skulle jeg gjerne hengt med deg!  :jepp:

(Men godt mulig jeg ikke hadde turt uansett, er nemlig litt sosialt tilbakestående selv, fnis...)

Jeg er 25, har samboer, fødte mitt første barn for 4 uker siden OG er hyperforelsket i katten min, er også veldig alternativ av meg ;)

Signerer også anonymt...

Anonymous poster hash: 4ffed...f54
Skrevet

hehe, og må nesten legge til at interessene mine er samme som deg, bare at filminteressen min er veldig stor, + idrett og trening :)

Anonymous poster hash: 4ffed...f54
Skrevet

Typisk at alle bor så langt unna! Prøver å dytte denne opp igjen, men det ser dårlig ut... Men, men. Er i hvert fall fornøyd med å ha prøvd! Mannen påstår at jeg er så menneskesky at jeg kun liker ham og barnet vårt i hele verden, men jeg prøver å motbevise ham.. Jeg er jo egentlig ikke menneskesky, jeg er bare generelt uinteressert i andre mennesker, og dørstokkangsten styrer dessverre hele livet mitt. Men til og med jeg blir ensom fra tid til annen, og i hvert fall nå som jeg har fått baby.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...