Gå til innhold

Flere med hodepine/tette bihuler??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt lett hodepine i ukesvis... Og hver morgen vokner jeg og er tett i nesen + masse slim.. Brekker meg av dette og hoster opp alt gugge..:/

Selvom jeg utover dagen føler jeg har frie luftveier gjennom nesen, så har jeg lett hodepine, spesielthvis jeg klemmer over nesebeinet eller stryker meg mellom og oppfor øynene kjennes det ut som det trykker på.. Har brukt en del saltvannspray men synes ikke det hjelper så veldig:(

Synes jeg har hørt at det er ganske normalt og hovne opp i slimhinnene..?? Men hvor lenge? Gjennom hele svangerskapet eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres nesten ut som bihulebetennelse.

Jeg er tett gjennom hele svangerskapet - var iallefall det med nr 1 og 2,så regner med jeg er det denne gang også. Men,så samt jeg ikke er forkjøla eller har bihulebetennelse,så er det kun slimhinnene som er overfølsomme/opphovna... Par dager etter fødselen, så er det normalt igjen - iallefall hos meg ;)

Skrevet

Jeg har hatt det samme og fikk tips om å skylle nesen med saltvann med neseskyllehorn. Men hos meg så gikk det over før jeg endelig hadde fått tak i det.. ;)

Hvis du googler det står det mange steder forklart hvordan det gjøres. Ikke særlig lekkert, og sikkert ubehagelig, men vet mange sverger at det er det beste for tette bihuler.. Uansett lykke til og god bedring! :)

Skrevet

Sist svangerskap var jeg tett i 9 mnd og brukte nesespray konstant. Vet de ikke anbefaler nesespray, men fikk ikke puste om jeg ikke brukte det.

Nå har jeg pådratt meg en satans forkjølelse OG bihulebetennelse, så går på antibiotika og har funnet fram nesesprayen igjen :(

Skrevet

Tett ja og hodepine i ny og ne, og tørr i munnen, er vel typisk symptomer det ja... kjør på med masse saltvannspray el lignende. Vist det er bihulebetennelse så kom deg til legen å få antibiotika.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...