Ugl@ ruger... Skrevet 18. januar 2014 #1 Skrevet 18. januar 2014 Her har modernatur fått fritt utfolde seg all sin "prakt" over mitt ganske landskap/ kropp siden før Jul engang...Formen er litt bedre, men her vurderes faktisk voksing, men har aldri vokset noe som gravid, jeg får også blåmerker bare noen ser litt hardt på meg for tiden så er noe skeptisk. Nå må jeg uansett ta noe rydding siden jeg har planer om å vise meg i bikini/ badedrakt i et offentlig bad, hadde det ikke vært for det kunne det fått vokse villt til vårløsnigen for min del. Mannen holder klokelig kjeft og unnlater å kommentere mine hårete legger og det faktum at jeg ser temmerlig retro ut " downs stairs". Valgets kval, voksing en gang gir 3-4 uker uten mer jobb, barbering betyr ny runde med kløe etter 3 dager, nå er det så langt og mykt at det har sluttet å klø. Herlig! Eller skal jeg gi f....skaffe meg en retro badedrakt med armer og bein!! Badeburka hadde vært saker nå! Forfengelighetens fengsel! Ak og ve!
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 19. januar 2014 #2 Skrevet 19. januar 2014 Jeg ville gått for barbermaskin, da klør du ikke i ettertid og du slipper smerte ved voksing.
Himmel og hav Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 Kan stussing fikse noe? Ihvertfall i området mellom stortærne? Da slipper du både voksing, kløing og lange krøller på utsiden av bikinien? Alternativt så kan du kjøpe deg bikini med hipster- eller boxerunderdel. Hårete legger vinterstid er det vel ingen som bryr seg om? Det er jo bare ekstra isolasjon
amandine Skrevet 19. januar 2014 #4 Skrevet 19. januar 2014 Jeg gjør som Hottentotten, anbefaler barbermaskin:-)
Ugl@ ruger... Skrevet 19. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2014 Jeg gjør som Hottentotten, anbefaler barbermaskin:-) Dårlig med barbermaskin, jeg regner med at mannen helst ønsker å ha sin i fred, det samme med junior som fikk en til jul. Jeg hadde en ladyshave engang, men den tror jeg ble kasta sammen med annet småelektrisk under flyttinga for eksantall år sia. Så det ble gode gamle høvelen igjen, føler meg superfresh så lenge det varer! Men jeg får ta turen innom ei eller anna sjappe å se hva de har på maskinfronten uti uka, for en ting er sikkert, det vokser ut igjen!
Gjest Fru Banderas Skrevet 19. januar 2014 #6 Skrevet 19. januar 2014 Her har de mye fint: http://fuzzylizzie.com/swimsuits.html
amandine Skrevet 19. januar 2014 #7 Skrevet 19. januar 2014 Jeg har en ti år gammel epilady som også har stuss og shave. Veldig greit på leggene med napping(bortsett fra at du bør være litt på druen, hvilket vel for deg ikke er et alternativ). Jeg får utslett av høvel medmindre jeg smører med 8hour etterpå, men maskin er ok. God shopping!
Ugl@ ruger... Skrevet 19. januar 2014 Forfatter #8 Skrevet 19. januar 2014 Jeg har en ti år gammel epilady som også har stuss og shave. Veldig greit på leggene med napping(bortsett fra at du bør være litt på druen, hvilket vel for deg ikke er et alternativ). Jeg får utslett av høvel medmindre jeg smører med 8hour etterpå, men maskin er ok. God shopping! Smører med 8 hour jeg også, genial krem!!! Med baby i hus her etterhvert blir det ny runde med storforbruk, beste " rumpesalva" for å forebygge sår stump, pluss forebygge sikleutslett ikke minst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå