Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #51 Skrevet 20. januar 2014 Og hvilken type jobb har/hadde du? Jeg er i uke 26 og formen er fin så jobber fortsatt 100%. Jobber som ped.leder. Syns det er så mange som kommenterer om jeg fortsatt jobber og at jeg ikke må slite meg ut etc...Er det mange som går ned i stilling etterhvert? Anonymous poster hash: ea16e...b47 haha,ja disse kommentarene fikk jeg også, HELE TIDA! Jobber også som ped.leder,og med føstemann jobba jeg 100% helt ut,med nr to ble jeg sykmeldt nesten med en gang (gradert) pga fryktelig svangerskap men med nr tre jobba jeg 100% fram til 7 mnd (sånn cirka),for så å gå gradvis ned. jobber på småbarn og det er fryktelig tungt å bøye seg og klemme magen tusen ganger pr dag,samt å ikke bære noe spesielt på barna. Anonymous poster hash: 6a224...e8a
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #52 Skrevet 20. januar 2014 Første gang var jet student, men hadde deltidsjobb på en bokhandel. Der hadde jeg vakter helt frem til fødselen (siste vakt 2 dager før jeg fødte). Andre gang var jeg ferdigutdannet sykepleier og ble sykemeldt etter tvang fra lege i uke 31 grunnet bekkenproblemer. 3. Gangen var jeg sykemeldt fra uke 5. Alt var trøblete helt i fra starten, og jeg var innlagt på sykehus ca. 70% av svangerskapet. Endte med at jeg mistet begge barna like før termin Anonymous poster hash: d5b9d...731
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #53 Skrevet 20. januar 2014 sykemeldt 40 % fra uke 20 med første, deretter 60% fra uke 30. sykemeldt 40 % fra uke 25 med andre, 100 % fra uke 30. Lavt blodtrykk og ekstremt trøtt. måtte ta mange sovepauser på vei hjem fra jobb,og det eneste jeg gjorde utenom jobb var å sove..kvikna til på dagen da jeg fødte med begge to Anonymous poster hash: d445c...083
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #54 Skrevet 20. januar 2014 Med første jobba eg fullt fram til dagen etter permisjonsstart. Denne gongen jobba eg 75% i utgangspunktet for å ha ein dag heime med eldste. Jobba heilt fram til permisjonsstart denne gongen og. Ikkje borte frå jobb ein einaste dag pga eigen sjukdom/plagar. Er lærar på barneskule :-) Anonymous poster hash: f638d...021
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå