Gå til innhold

Hvor lenge jobba dere 100 % ved graviditet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvilken type jobb har/hadde du?

Jeg er i uke 26 og formen er fin så jobber fortsatt 100%. Jobber som ped.leder. Syns det er så mange som kommenterer om jeg fortsatt jobber og at jeg ikke må slite meg ut etc...Er det mange som går ned i stilling etterhvert? 

Anonymous poster hash: ea16e...b47

haha,ja disse kommentarene fikk jeg også, HELE TIDA! Jobber også som ped.leder,og med føstemann jobba jeg 100% helt ut,med nr to ble jeg sykmeldt nesten med en gang (gradert) pga fryktelig svangerskap men med nr tre jobba jeg 100% fram til 7 mnd (sånn cirka),for så å gå gradvis ned.

jobber på småbarn og det er fryktelig tungt å bøye seg og klemme magen tusen ganger pr dag,samt å ikke bære noe spesielt på barna.

Anonymous poster hash: 6a224...e8a

Skrevet

Første gang var jet student, men hadde deltidsjobb på en bokhandel. Der hadde jeg vakter helt frem til fødselen (siste vakt 2 dager før jeg fødte). 

Andre gang var jeg ferdigutdannet sykepleier og ble sykemeldt etter tvang fra lege i uke 31 grunnet bekkenproblemer. 

3. Gangen var jeg sykemeldt fra uke 5. Alt var trøblete helt i fra starten, og jeg var innlagt på sykehus ca. 70% av svangerskapet. Endte med at jeg mistet begge barna like før termin :(

Anonymous poster hash: d5b9d...731
Skrevet

sykemeldt 40 % fra uke 20 med første, deretter 60% fra uke 30.

sykemeldt 40 % fra uke 25 med andre, 100 % fra uke 30.

Lavt blodtrykk og ekstremt trøtt. måtte ta mange sovepauser på vei hjem fra jobb,og det eneste jeg gjorde utenom jobb var å sove..kvikna til på dagen da jeg fødte med begge to :)

Anonymous poster hash: d445c...083
Skrevet

Med første jobba eg fullt fram til dagen etter permisjonsstart.

Denne gongen jobba eg 75% i utgangspunktet for å ha ein dag heime med eldste. Jobba heilt fram til permisjonsstart denne gongen og. Ikkje borte frå jobb ein einaste dag pga eigen sjukdom/plagar. Er lærar på barneskule :-)

Anonymous poster hash: f638d...021

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...