Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #26 Skrevet 18. januar 2014 Stakkars deg HI, så utrolig tragisk og pinlig! Jeg er glad jeg bor sammen med en VOKSEN mann! Og at du ler av det? Betyr bare at dere to passer fint sammen!! Anonymous poster hash: c3458...0a0 Ha deg ut av tråden, trollemor:) Anonymous poster hash: f2b83...c9c
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #27 Skrevet 18. januar 2014 Stakkars deg HI, så utrolig tragisk og pinlig! Jeg er glad jeg bor sammen med en VOKSEN mann! Og at du ler av det? Betyr bare at dere to passer fint sammen!! Anonymous poster hash: c3458...0a0 Ha deg ut av tråden, trollemor:) Anonymous poster hash: f2b83...c9c Tving meg!! 👼 Anonymous poster hash: c3458...0a0
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #28 Skrevet 18. januar 2014 Jeg er helt med på at det er veldig ille om ungene ser dette, men ut over det så syntes jeg dere er VELDIG prippne hele gjengen. Om mannen drar på flatfylla hver helg, så skjønner jeg problemet. Men at en voksen mann som stort sett alltid oppfører seg fint og har vært ute med vennene og hatt det gøy, er litt uheldig å får i seg for mye.. Vel, det er bare prippent! Kjedelig med urin på soverommet, men det er lov å drite seg ut en gang eller to. Bare ikke hele tiden eller framfor barna. Viktig å kunne få ha det gøy og å feile litt. Dette er jo ikke noe som gjenntar seg ut ifra hva HI skriver, og da syntes jeg man skal la det være med det. Han føler seg nok ikke så bra i dag uansett, gjør han vel?! Anonymous poster hash: 7075b...cb8
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #29 Skrevet 18. januar 2014 Hahaha, det gjorde exen min og en gang! Mulig det er samme mann Anonymous poster hash: d7d89...2cd
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #30 Skrevet 18. januar 2014 Min ekssamboer gjorde slike ting. Ikke trengte han drikke mye heller, men han hadde et alkoholproblem. En kompis av mannen tåler ikke drikke. Forandrer totalt petsonlighet. Vi snakker dr Jekyll & mr Hyde. Slutta rett og slett med all alkohol. Anonymous poster hash: 68d68...525
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #31 Skrevet 18. januar 2014 Hihi. En venninne av meg begynte ei natt å styre inni klesskapet. Mannen hennes ble irritert over bråket og spurte hva i all verden hun drev med?! Venninnen min svarte surt at hun leita etter det forbaska toalettet for hun måtte tisse:P En annen natt våknet hun og tok frem stekebrettet. Satte på plass muffinsformer og skulle lage muffins. Heldigvis kom hun til seg selv før hun satte på ovnen... Det jeg vil frem til: Man trenger ikke nødvendigvis å være dopet eller lignende for å gjøre dumme ting i søvne. Men mest sannsynlig har nok mannen din fått i seg for mye. Håper det ikke skjer igjen! Og HI, jeg skjønner virkelig godt at du ble irritert... Da jeg var "ung og dum" var vennegjengen på sydentur og drakk alt for mye. Jeg husker at det var tiss i ei seng da vi våknet.. Ikke allright, men forhåpentligvis noe som skjer ytterst sjeldent. Anonymous poster hash: 26259...81e
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #32 Skrevet 18. januar 2014 Jeg og mannen var i syden en gang og hadde vært skikkelig på fylla. Etter vi hadde lagt oss står han opp for å gå å tisse. Han hadde da gått inn i stua og tissa på flisene på hotellrommet... var ikke mye kontakt å få av han heller. Dagen etter husket han ingen ting og skammet seg fælt. Vi drikker sånn ca to-tre ganger i året. I dag ler vi bare av det og jeg har det veldig moro med å "mobbe" han litt for det.. Anonymous poster hash: 07a85...b74
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #33 Skrevet 18. januar 2014 Vi er i 20-årene og har ett barn. Han har ALDRI oppført seg slik, så jeg velgerne la det gå. Min måte å reagere på i sinne er faktisk å le, bare si at det er barnslig. I begravelser kan jeg også få latterkrampe, ikke fordi det skjer noe morsomt. Vet ikke hvorfor jeg reagerer på den måten, men det et sikkert bare min måte for å komme meg igjennom djevelsk frustrerende situasjoner. Har tatt det opp med han, og han er helt ifra seg! Han har uten tvil forstått alvoret og skammer seg mer enn mye. Uhell skjer, har selv hatt mine uheldige situasjoner i fylla. Jeg er ikke like prippen som dere, er litt dumsnill i enkelte situasjoner hvor jeg ikke burde være det. Desverre! Hi Anonymous poster hash: a94d3...f16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå