Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #1 Skrevet 18. januar 2014 Kledde av seg og gikk til sengs. Etter en stund står han opp og pisser ned hele jævla soverommet. Regner med han trodde det var toalettet!!!Var snar på beina, men jeg fikk faen ikke kontakt med fyren. Han var verre å prate med enn 2-åringen. Ikke fikk jeg han til å flytte seg, ikke fikk jeg han til å vaske og han gikk bare og ville ha SEX klokken 6 på morgenen og ba meg om å ta det med ro og ikke være så sinna. Hva i helvette!Hva ville dere gjort?Sa dette til han idag, og han husker ikke en satans dritt! Jeg synes det er fint at han drar ut og koser seg, men å komme hjem og pisse på veggen på soverommet gjør meg lynings! Har heldigvis et nyvasket soverom, og helt ærlig så måtte jge også le litt. Tenk å være så FORBANNA dum! Anonymous poster hash: a94d3...f16
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #2 Skrevet 18. januar 2014 Hvor gamle er dere?? Anonymous poster hash: b9b2e...ea1
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #4 Skrevet 18. januar 2014 Jeg hadde klikket! Greit og dra ut og kose seg og drikke seg full,men så dritings at man ikke vet forskjell på soverommet og badet... Ikke bra! Hadde blitt såå sur!! Bra det er vasket og fiksa nå,synes han bør gjøre mye fint for og bøte på nattens tull Anonymous poster hash: 5e3e5...663
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. januar 2014 #5 Skrevet 18. januar 2014 Jeg ville spurt hva han synes om det. Om han sier at han ikke forstår og har drukket noe han ikke pleier, mixt noe el. og er villig til å gjøre sitt beste for å unngå at det hender igjen hadde jeg vært fornøyd med det. Alle kan drite seg ut.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #6 Skrevet 18. januar 2014 Jeg hadde sagt at neste gang han skal drikke får han ta inn på hotellrom. Det har jeg gjort med mannen etter at han hadde to mindre heldige episoder på rad. Anonymous poster hash: 6ac3d...648
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #7 Skrevet 18. januar 2014 Så full har min mann aldri vært, skjønner faktisk ikke at det går an å bli så full. Anonymous poster hash: f0f8f...a40
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #8 Skrevet 18. januar 2014 Høres dessverre ikke ut som alkoholrus det der... Anonymous poster hash: 53fec...b3d
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #9 Skrevet 18. januar 2014 Æsj, så utrolig usjarmerende. Da tror jeg hadde mista all respekt for mannen min. En venninne av meg hadde en samboer som stadig kom dritings hjem og oppførte seg helt idiotisk. Det toppet seg da han pisset inni klesskapet, da pakket hun kofferten og dro. Anonymous poster hash: 2d1bc...aef
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #10 Skrevet 18. januar 2014 Hmmm, det der har min gjordt i edru tilstand....gikk i søvne, tissa i i et hjørne av soverommet for så å gå inn på badet å vaske hendene. Ble sint der og da, men nå ler vi av det. Mamman hans fortalte at det hadde skjedd flere ganger da han var liten også. Anonymous poster hash: a1615...9eb
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #11 Skrevet 18. januar 2014 Herlighet, drikker han ofte? Dette høres ut som en alkoholforgitning, min bror ble sånn en gang. Han hadde fått i seg metanol, måtte legges inn på sykehus. Anonymous poster hash: a761d...c08
AnTiLoPeSvIn Skrevet 18. januar 2014 #12 Skrevet 18. januar 2014 Hahahaha må le litt jeg og. Vet akkurat hva du gjennomgår. Her ringte mannen og sa han var rett utafor straks. Hørte han var dritings. Klarte så vidt å snakke i tlf. Etter en halvtime hadde han fremdeles ikke kommet. Jeg ble litt beskymret og tenkte hvor faen er han. Jeg gikk ut i hagen og så litt rundt, så plutselig ser jeg en fot stikke ut av en busk. Der lå han og sov med masse spyrester på skjorta. Kjente jeg begynte å koke innvendig! Fikk han så vidt inn døra og måtte kle han av og kastet han i sena. Etter en liten stund spøy han ned hele senga og veggene. Dagen etter kom og han husket ingenting. Heldig var det første og siste gang.. håper jeg
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #13 Skrevet 18. januar 2014 HOHO!Jeg hadde blitt så sint så sint!Dæven døtte, hadde ikke snakka med han idag for å si det sånn Anonymous poster hash: ed52b...414
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #14 Skrevet 18. januar 2014 En hvis han var så full at han ikke husker noenting. Burde han ikke da heller krabbet eller sovet? Virker rart at han klarte å komme seg hjem og stå på beina... Kanskje han sier han ikke husker bare Anonymous poster hash: 23908...056
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #15 Skrevet 18. januar 2014 Alkoholproblemer? Hvorfor spør alltid folk etter alder? Dette kan like gjerne skje en gutt i 20 årene, som en kvinne i 60 årene. Anonymous poster hash: 4ebc2...0fc
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #16 Skrevet 18. januar 2014 Mannen min kom hjem fra byen en gang, la seg og da jeg kom hjem litt etterpå (vi hadde ikke vært ute sammen og dette var før vi fikk barn). Da jeg skulle legge meg gikk han på do og så merket jeg at det var vått i senga, så han hadde tisset i senga! Han var så flau dagen etter at han ikke visste hva han skulle gjøre og han har aldri blitt så full igjen etterpå. Dette skjedde for over 10 år siden. Anonymous poster hash: e6c6f...d4f
LittLykkelig Skrevet 18. januar 2014 #17 Skrevet 18. januar 2014 Har lest mye rart her, men nå ble jeg faktisk sjokkert.. Nei det hadde jeg virkelig ikke akseptert. Hadde i allefall ikke vært særlig velvillig neste gang han ville drikke..
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #18 Skrevet 18. januar 2014 Det har min prøvd på 1 gang også. Dvs egentlig 2, men den ene gangen skulle han absolutt ut på terrassenn å tisse. Den andre gangen prøvde han å tisse i kroken på soverommet. Jeg fikk avverget det begge gangene og dratt han inn på do. Siste gangen ble jeg så rasende, ikke aktuelt for meg å leve med en mann som ikke har bedre kontroll enn det der. Det er nå over 10 år siden, og han har ikke gjort det siden. Knapt nok vært full, vil jeg si. Anonymous poster hash: 21fab...2bd
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #19 Skrevet 18. januar 2014 Bare en ting, jeg satt meg opp i sengen en natt og tisset i den! Hadde absolutt ikke drukket noe. Jeg drømte rett og slett at jeg tisset og var på do. Umulig å få vekket meg! Så det går faktisk an å gjøre rare ting uten at man må ha et alkoholproblem eller blitt dopet!! Dere er jo helt vill her inne! Anonymous poster hash: 9e309...86d
Mammaaaa? Skrevet 18. januar 2014 #20 Skrevet 18. januar 2014 Hehe, jeg hadde akkurat flyttet inn i bofellesskap. Første natten kom det et for meg helt ukjent menneske inn på soverommet, stilte seg opp etter veggen og tisset på en stol som stod inntil. Han var temmelig langt borte og husket ingenting dagen etter. Erstattet skolebøkene mine som lå på stolen da.. Aner ikke om han hadde tatt noe i tillegg til alkohol, men alkohol hadde han definitivt drukket!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #21 Skrevet 18. januar 2014 Lenge før vi fikk barn og vi var i 20 årene, hørte jeg en voldsom romstrering på kjøkkenet på natten etter en skikkelig fyllefest. Kommer inn, og der står min fremtidige mann med boxeren på anklene og prøver å sette seg oppi søppelkorgen som henger inne i skapet. Han skulle drite sa han! :-o Heldigvis fikk jeg stoppet han og loset han inn på badet, der spydde han over alt... Han husker ikke en tøddel av det, da var jeg rasenes, nå ler vi litt av det. Hadde han derimot gjort noe slikt nå, som pappa og godt voksen mann, hadde jeg kringlevridd mannen. Flatfyll hører til fortiden, heldigvis. Anonymous poster hash: c49df...0b1
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. januar 2014 #22 Skrevet 18. januar 2014 Var ungene i huset? Jeg hadde krevd at han sluttet å drikke så mye at han ble helt møkkings de gangene han hadde tenkt seg hjem om kvelden, greide han ikke det, fikk han værsågod ta inn på hotell eller sove annetsteds. For en ting er idiotien og det ekle ved dette, en annen er om ungene så faren slik. Det første er turn off og sinnsykt teit, det siste er uakseptabelt. Og sex hadde det uansett ikke blitt på veeeeeeeldig lenge. Yæk!
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #23 Skrevet 18. januar 2014 Hahaha, klarer ikke slutte å le Anonymous poster hash: c8c60...41f
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #24 Skrevet 18. januar 2014 Jeg kjenner en som blir sånn hver gang han drikker. Han er en god kompis av mannen min og har alltid vært sånn... Han blir helt mongo! Stakkars kone hans. Han har tisset inn i kjøleskapet, sovet utenfor døren på huset, gått med bare boksershorts på gaten, bla. Han er en voksen mann! Hun har selvfølgelig tatt han hardt og lar han ikke komme hjem så seint eller drikke så mye lenger. Anonymous poster hash: 1ff29...209
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #25 Skrevet 18. januar 2014 Stakkars deg HI, så utrolig tragisk og pinlig! Jeg er glad jeg bor sammen med en VOKSEN mann! Og at du ler av det? Betyr bare at dere to passer fint sammen!! 👼 Anonymous poster hash: c3458...0a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå