Gå til innhold

Utdrikningslag igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble for en stund siden invitert i utdrikningslag til en venninne. Det er jo alltid gøy med utdrikningslag så jeg har sagt at jeg vil være med. De fleste jeg har vært i har har vi vært på spa, innleid transport og gjort mye annet gøy.

Aktivitetene som forloveren har satt opp er skikkelig teite, kjedelige og slitsomme. Masse farting rundt i vinterkulda med kollektivtransport etc. og det frister lite.

På kvelden er det lagt opp til bytur og det er kult nok, men det andre er skikkelig kjedelig :( Jeg vil virkelig ikke være med på dette!

Hva gjør jeg??

Anonymous poster hash: 13c58...d7d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det en god venninne? Tenk på at dette er for henne,du er med for og glede henne.

Det er EN dag/ kveld det er snakk om.

Kom med forslag til og gjøre om på noe? Ellers får du komme med en unnskyldning så du ikke kan dra.

Anonymous poster hash: 0a206...b00

Skrevet

Hvis det er skikkelig ille får du bli hjemme med sykdom:-) lykke til med valget, aldri kjekt å dra på noe man overhode ikke synes er ok.

Anonymous poster hash: 04a70...fd5

Skrevet

Du kan ta en spansk en og si du ikke har anledning til å være med på dagen, men kan være med ut på byen...

Anonymous poster hash: 3cdb6...4ee
Skrevet

Dette er en god venninne som jeg har kjent i mange år og jeg sliter skikkelig nå

:(

Opplegget forlover har kokt sammen er helt tragisk. Jeg er en jente som er "med på alt som er gøy og gærent", men dette blir for teit.

Skrevet

Hvordan opplegg har hun på dagen da?

Anonymous poster hash: 6942c...253
Skrevet

Dette er en god venninne som jeg har kjent i mange år og jeg sliter skikkelig nå

:(

Opplegget forlover har kokt sammen er helt tragisk. Jeg er en jente som er "med på alt som er gøy og gærent", men dette blir for teit.

Ja, skal si at du må jo ha det veldig tøft :-p

Nei, vettu hva, dagen blir slik dere lager den, når dere er der. Kan hende det blir kjempegøy!

Skrevet

Dette er for venninnen din, hun kommer til å bli kjempeglad for at du kommer, alle må være med på å gjøre dagen bra.

Jeg hadde blitt skikkelig skuffet om noen ikke kom pga opplegget..

Anonymous poster hash: 13af0...8db

Skrevet

Planen er en rekativt lang reise meg offentlig transport (ca.2 timer) for å se på en "severdighet", middag og tilbake til byen.

Skrevet

Planen er en rekativt lang reise meg offentlig transport (ca.2 timer) for å se på en "severdighet", middag og tilbake til byen.

Hadde jeg vært den vordende brud hadde jeg blitt kjempeskuffet over noe sånt. Jeg tror faktisk jeg ville tatt et alvorsord med forloveren og snakket henne fra dette dølle opplegget!

Anonymous poster hash: 84e6a...a38

Skrevet

Hadde jeg vært den vordende brud hadde jeg blitt kjempeskuffet over noe sånt. Jeg tror faktisk jeg ville tatt et alvorsord med forloveren og snakket henne fra dette dølle opplegget!

Anonymous poster hash: 84e6a...a38

Bruden er til en viss grad interessert i dette stedet, men jeg tror nok at forloveren er litt ute å kjøre. Jeg tar en prat med forlover så fort jeg kan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...