Gå til innhold

Hva skal dere spise og drikke i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det kylling,potetbåter og salat.

Et glass rødvin,vann og litt smågodt :)

Anonymous poster hash: 4acbf...9de

Anonymous poster hash: 4acbf...9de

Skrevet

Hjemmelaget pizza:-)

Anonymous poster hash: 0ce05...dc1

Skrevet

Hjemlaget pizza og rødbrus

Anonymous poster hash: 762c6...7b8
Skrevet

Har nettopp spist fylt kyllingfilet med bacon rundt, blomkål og brokkolipurre , og salat

Anonymous poster hash: 5154d...6ce

Skrevet

Tagliatelle ai funghi porcini (fersk spinat tagliatelle med stekte ferske sopp som portabella, shitake og sjampinjoner i hvitvin, timian, olje og hvitløk toppet med parmesan) og coca cola.

Skrevet

Burritos. Og sikkert brus, da jeg er gravid.

Skrevet

Nå spiser jeg toffifee :P Senere skal jeg spise potetgull og drikke Bacardi razz, eventyrbrus og tyrkisk pepper :D
GOD LØRDAGSKVELD!

Anonymous poster hash: cba84...e07
Skrevet

Oppattvarma taco frå i går. Ekstremt spanande ;)

Blir vel til at eg veltar i meg eit vakse glas med raudvin òg, når eg finn det for godt.

Ellers går det i kaffe, tyrkisk pepar og nonstop.

Skrevet

Jeg og mannen skal ha tapas og kald pils:-)

Anonymous poster hash: bafc8...a3a

Skrevet

Mannen er borte og så fort jeg har fått ungene i seng skal jeg lage hjemmelaget maki og sette meg i sofaen med beina på bordet og nyyyyte. Hmmmm.. Kanskje jeg til og med skulle ta meg et glass cava.. Javisst, det var en god ide! :)

Skrevet

Lavkarbobrøddeig som fylles i kakeform og toppes med skinke, mozzarella og olivenolje. Rødvin i glasset og hjemmehygge for meg selv. Feirer livet uten voldelig mann. Friheten er fantastisk! Skål for meg som har klart det! (neida, er ikke full ihiihi)

Anonymous poster hash: f9a01...20a

Skrevet

Har hatt lasagne og hvitløksbrød til middag.

senere blir det chips og pepsi max.

Skrevet

Øyeblikk hjemmelaget pizza. Som alltid på lørdagen :)

Anonymous poster hash: a899d...0bf
Skrevet

Pitabrød med kylling og salat, og farris :)

Har nok litt sjokolade, chips og snop på lur også :P

Skrevet

Nå spiser jeg toffifee :P Senere skal jeg spise potetgull og drikke Bacardi razz, eventyrbrus og tyrkisk pepper :DGOD LØRDAGSKVELD! Anonymous poster hash: cba84...e07

Et du 17 ?

Anonymous poster hash: 6c51c...f50

Skrevet

Tagliatelle ai funghi porcini (fersk spinat tagliatelle med stekte ferske sopp som portabella, shitake og sjampinjoner i hvitvin, timian, olje og hvitløk toppet med parmesan) og coca cola.

Cola til det der burde vært ulovlig !!

Skrevet

Har spist fiskesuppe som jeg laget fra bunnen av, men ørret, blåskjell og reker...mmmmm

Anonymous poster hash: 0f113...e5f
Skrevet

Hjemmelagde vårruller, kylligvinger, ris, grønnsaker. Og fruktsalat til etterrettelige.

Anonymous poster hash: d282a...fbf

Skrevet

Her har vi spist kyllingfilet med saus, ris og salat til (yeah i know, dere maki og funghi folk gir dere vel overende, men vi er ikke så kreative er i huset :P) og coca cola 

Seinere i kveld blir det maarud paprika potetgull og holiday dip og mere coca cola. Sweet lørdag :)

Skrevet

Petetatismos, on 18 Jan 2014 - 18:03, said:

Cola til det der burde vært ulovlig !!

Jeg vet;) men vi har omgangsyke gående og jeg er den eneste som har gått klar. Satser på at colaen gjør at jeg ikke blir smitta av eldstemann som har det nå.... ;) ellers hadde jeg valgt hvitvin...

Skrevet

Ps noen som vet hvordan man svarer på et svar inne i en tråd så man siterer tråden? Jeg er helt blond nå og fikk kopiere....

Skrevet

Nå skal vi spise reinsdyrsgryte med hjemmelaget potetmos og tyttebær, med litt god vin til 😋😋 blir deilig! Til dessert blir det en pose smågodt og Pepsi Max 😄

Anonymous poster hash: d8f6f...513

Skrevet

Tacorama her, med siste rest av julebrus i glasset. Blir vel litt firkløver til dessert ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...