Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #1 Skrevet 18. januar 2014 Virker som om melka mi synger på siste verset. Babyen er tre mnd gammel. Har siden babyen ble født i praksis hatt aleneansvar for den og storesøsken da barnefar er opptatt med oppussing etter vanlig jobb. Jeg har hatt mellom to og seks timers avbrutt søvn hver natt, da far aldri har tid til å passe barn så jeg får sovet ut. Synes det er så trist om jeg må gi meg med ammingen allerede.. Tips tol hvordan jeg kanskje kan beholde melken? Babyen ammes nesten hver timeog er ikke helt fornøyd, blitt sutrete ved puppen de siste dagene. Om jeg prøver å amme med bare det ene brystet, tar det fem-seks timer før det andre kjennes halvfullt.. Før var de sprengte etter tre timer..: Anonymous poster hash: 750f6...811
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #2 Skrevet 18. januar 2014 Ja misten den i 2.5 måned, når det som gjorde meg stresset forsvant, kom melken tilbake med en gang Anonymous poster hash: f3386...47e
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #3 Skrevet 18. januar 2014 Ja misten den i 2.5 måned, når det som gjorde meg stresset forsvant, kom melken tilbake med en gang Anonymous poster hash: f3386...47e [/quot e] Oi, såpass ja! Da er det fortsatt håp! Mannen er ferdig med den verste oppussinga om noen uker.. Anonymous poster hash: 750f6...811
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #4 Skrevet 19. januar 2014 Dytter Anonymous poster hash: 750f6...811
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #5 Skrevet 19. januar 2014 Jeg mistet nesten melken helt da junior var rundt 3 mnd., pga mye stress og bekymringer rundt en komplisert hjerteoperasjon han måtte gjennom... Fikk da Afipram av legen og pumpet meg til junior var i stand til å amme igjen- amet da frem til han var 9 mnd. Anonymous poster hash: bb02c...f19
DramaMama Skrevet 19. januar 2014 #6 Skrevet 19. januar 2014 Jeg mistet den nesten da jeg hadde avsluttende eksamen 6 uker etter fødsel. Ammet hele døgnet for å holde det gående. Kom tilbake uken etter eksamen var overstått. Mitt tips er å amme så ofte og lenge som mulig, selv om det er lite melk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå