Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #1 Del Skrevet 18. januar 2014 Jeg har fått en skikkelig skrikebaby. Det er ikke kolikk, men personlighet? Behov for nærhet, kos og oppmerksomhet? Går som oftest greit når hun bæres men begynner å gråte i øyeblikket jeg legger henne ned. Å "sove selv" er dermed umulig med mindre jeg lar henne gråte seg i søvn (noe jeg ikke har klart ennå, vi ammer i søvn til HVER dupp). Hun kan ikke ligge alene et sekund uten å gråte. Trodde hun skulle vokse det av seg, men er 3 måneder nå og er fortsatt avhengig av bæring og byssing og oppmerksomhet hele tiden. Også leser man her at man er grusom om man lar barnet gråte litt, men i mitt tilfelle har jeg ikke noe valg! Skal jeg spise, gå på do, noen ganger måå jeg jo legge henne ned. Har bæretøy for å kunne ha armene litt fri, men nå må vi jo så smått innføre leggerutiner og jeg gruer meg sånn! Noen andre som har gråtebaby og har tips og råd til meg? Anonymous poster hash: dc226...acb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Appelsinpiken Skrevet 18. januar 2014 #2 Del Skrevet 18. januar 2014 Hadde en high need baby med noe seperasjonsangst. Vi samsov til hun var 1 år, og hun var med hvor enn jeg var så lenge jg hadde permisjon. Med oss løste det seg ganske mye ved ammeslutt. Har stort sett hatt henne i bæresele så jeg har fått gjort annet. Og barnevakt over to timer har jeg bare ikke kunnet hatt. Men det gikk over, nå har jg verdens blideste og tryggeste jente på snart to år som akkurat nå skal overnatte med bestemor og bestefar så mor får vasket ned huset i fred har igrunn ikke så mye råd å gi ser jeg, men gi barnet tryggheten det trenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 18. januar 2014 #3 Del Skrevet 18. januar 2014 Råd har jeg ikke, men har full forståelse for at du må la henne skrike litt da. Man blir jo nesten smågal av det, og trenger noen ganger litt tid til å samle seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #4 Del Skrevet 18. januar 2014 Alt er jo en prøvelse når hun skriker så fælt.. Bleieskift, påkledning, gråter av alt! Er jo øyeblikk hvor hun kan ligge litt, men de er sjeldne. Vil hun vokse det av seg? Anonymous poster hash: dc226...acb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #5 Del Skrevet 18. januar 2014 Jeg hadde det med nr 1. Myyyye hyling og grining. Kjøpte meg ørepropper, jeg. Holdt jo på å klikke... Anonymous poster hash: c94f4...046 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #6 Del Skrevet 18. januar 2014 Ja, de vokser det av seg. De fleste har blitt helt annerledes når de runder 6 mnd og de fleste blir bedre før den tid. Men som det står over er det bare på å pøse på med nærhet, kos og bekreftelser. Hun trenger å bli trygg på verden Anonymous poster hash: 77318...c5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**My little Miss drama and I** Skrevet 20. januar 2014 #7 Del Skrevet 20. januar 2014 Sjekka nakken hos manuellterapi. D hjalp vår med søvnen hadde kiss og derfor vanskelig med å finne søvnen så d var mye byssing! De blir fort vant og nå 6mnd senere er d vognsoving som gjelder- da får jeg gjort litt, men han er veldig krevende og skal ha mye oppmerksomhet, stakkars storesøster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2014 #8 Del Skrevet 20. januar 2014 Har du vært hos kiropraktor/ manuellerapeut?? Ammer du? Søsteren min hadde skrikebaby. Hun hadde masse melk, og trodde alt var fint siden baby la på seg. Men det viste seg etterhvert at melken hennes var tynn, og at babyen aldri var mett. Roet seg med en gang den fikk flaske. Anonymous poster hash: 23815...255 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå