Anonym bruker Skrevet 18. januar 2014 #1 Skrevet 18. januar 2014 Vi, eller mest jeg har i noen uker lest og prøvd å lære om matallergi. Gutten har testet positivt pp bl.a. melkeallergi. Er han plaget da? Spør mannen. Ja han har jo f.eks. jernmangel. Han er også plaget med muskelsmerter, forstoppelse, konsentrasjonsproblemer og tørr hud. Hvor mye av dette som kommer av matallergi vet jeg ikke. Mannen mener at gutten ikke har problemer, så jeg står alene om dette. Han sukker høyt når jeg kjøper havremelk og rynker på nesen hvis han ser at jeg bytter ut vanlig fløte med havrefløte. Nå kjenner jeg at motløsheten tar meg. Er det sannsynlig at problemene til gutten stammer fra matallergi? Kan han teste positivt på blodprøvene uten å ha symptomer? Anonymous poster hash: b6e3e...20e
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #3 Skrevet 19. januar 2014 Slutt å Google og bruk sunn fornuft. Anonymous poster hash: 15bd8...86c
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2014 #4 Skrevet 19. januar 2014 Har du testet gutten hos lege? Om du har det er det smålig at mannen din ikke bryr seg. Det er jo guttens helse det er snakk om! Anonymous poster hash: d72c9...c39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå